| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011
Simon Potočnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, sponzorstvo, kliping
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 1018; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

2.
VPLIV TEMPERATURE NA OPTIMALNI POLOŽAJ SOLARNIH MODULOV
Simon Potočnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava vpliv temperature na optimalni položaj solarnih modulov, pri čemer upoštevamo tudi izgubo energije zaradi delovanja pogonskega sklopa. Sledenje sončnih modulov soncu omogoča večji izkoristek razpoložljive energije sončnega sevanja. Neželena posledica je segrevanje modulov ter posledično izgube zaradi segrevanja. Tako je predmet magistrskega dela določitev vpliva temperature na optimalne položaje solarnih modulov pri želenem maksimalnem izplenu pri pretvorbi energije sončnega sevanja. Pri tem upoštevamo električne izgube pogonskega sklopa. Izračuni so izvedeni za štiri dni v letu, in sicer v programskem paketu MatLab z uporabo Diferenčne evolucije.
Ključne besede: sončna celica, sledilni sistemi, temperatura, optimizacija
Objavljeno: 15.11.2013; Ogledov: 1468; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

3.
PRIMERNOST SPLETIH SOCIALNIH OMREŽIJ ZA POVEČANJE PRODAJE. PRIKAZ NA PRIMERU STRANI FACEBOOK IN TERM OLIMIA.
Simon Potočnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili možnosti pospeševanja prodaje s pomočjo treh spletnih socialnih omrežij – Facebook, Twitter in LinkedIn. Na kratko smo predstavili trženje, opredelili spletna socialna omrežja ter predstavili prej omenjene tri primere. Empirični del diplomskega dela predstavlja analiza pospeševanja prodaje dveh turističnih podjetij, Term Olimia in Term Čatež na omrežju Facebook. Ugotovili smo, da število »všečkov« in objav podjetja ne vpliva na odzivnost uporabnikov in da se ti bolj odzivajo na objave o vsakdanjih temah kot na spletna orodja za pospeševanje prodaje.
Ključne besede: spletna socialna omrežja, trženje, pospeševanje prodaje, Facebook, Twitter, LinkedIn
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 5125; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

4.
DOLOČITEV EMISIJ MAGNETNIH POLJ DALJNOVODA
Simon Potočnik, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je podana osnovna teorija za izračun magnetnega polja za vode z ravnimi vodniki. Izpeljane so enačbe za izračun magnetnega polja v okolici nadzemnih vodov. Podani so povzetki zakonske regulative in primerjava teoretičnih izračunov, ki temeljijo na dejanskih geometrijskih in električnih parametrih za vod s stebrnim tipom sod, z rezultati meritev.
Ključne besede: daljnovodi, magnetno polje, magnetno sevanje, izračun gostote magnetnega polja
Objavljeno: 28.09.2011; Ogledov: 1886; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici