| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UMEŠČANJE IZDELKOV V SERIJAH AMERIŠKE PRODUKCIJE
Simon Cigula, 2014, diplomsko delo

Opis: O umeščanju izdelkov v filmih in televizijskih serijah govorimo, ko je izdelek ali blagovna znamka postavljena tako, da je prepoznavna. Medtem, ko lahko v glasbenih spotih in ostalih medijskih vsebinah tudi opazimo umeščene izdelke, pa so ameriške televizijske serije tiste, ki vsebujejo največ umeščanja izdelkov. V filmih in serijah lahko opazimo celo paleto izdelkov in blagovnih znamk, največkrat pa se ponovijo tiste, ki so v lasti v večjih korporacij. Diplomska naloga vsebuje pregled umeščanja izdelkov v zgodovini, opredelitev in načine umeščanja izdelkov ter analizo umeščanja izdelkov v štirih serijah ameriške produkcije.
Ključne besede: umeščanje, izdelek, oglaševanje, serije, blagovna, znamka
Objavljeno: 25.02.2015; Ogledov: 580; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

2.
Vpliv tvitov Donalda Trumpa na razumevanje njegove predsedniške kampanje
Simon Cigula, 2019, magistrsko delo

Opis: Predsedniško kampanjo Donalda Trumpa v letih 2015 in 2016 marsikdo označuje za zgodovinsko. O njej je pisala večina svetovnih medijev, ti pa so še posebno pozornost posvetili Trumpovi rabi Twitterja, ki je predstavljala velik del njegove kampanje. V magistrskem delu so opredeljeni tako tradicionalni množični mediji kot tudi spletni mediji in družbena omrežja. Družbenemu omrežju Twitter je v magistrskem delu namenjena dodatna pozornost, ki je pripomogla pri analizi Trumpovih tvitov. Opredeljene so tudi komunikacijske in politične kampanje. Na podlagi teorije je drugi del magistrskega dela namenjen analizi vpliva Trumpovih tvitov, ki so tvorili sestavni del Trumpove predsedniške kampanje.
Ključne besede: Twitter, Donald Trump, predsedniška kampanja, komunikacijska kampanja, politično komuniciranje
Objavljeno: 13.06.2019; Ogledov: 347; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici