2.
ORGANIZACIJA IN KAKOVOST V JAVNEM ZAVODU PSIHIATRIČNA BOLNIŠNICA VOJNIKSimon Čretnik, 2011, diplomsko delo
Opis: Vsaka organizacija ima svoje poslanstvo, ki ga mora prepoznati in opredeliti ter si postaviti take cilje, da ga bo uresničila. Managerji organizacije so ključni ljudje, ki morajo postavljati cilje in s planiranjem, organiziranjem, vodenjem in nadzorovanjem zagotavljati, da bodo ti cilji tudi doseženi. Pri tem ni pomembno, ali gre za privatni ali javni sektor. Principi in modeli poslovodenja ostajajo enaki, čeprav se cilji po svoji vsebini med njimi razlikujejo.
Kakovost v zdravstvu je proces, ki je vpleten v vsakdanje delo v zdravstvu in zagotavlja primerno zdravstveno oskrbo ter teži k nenehnemu izboljševanju, saj bolniki pričakujejo stalno dostopnost zdravstvenih storitev in različne možnosti zdravljenja.
Psihiatrične bolnišnice so organizirane po regijah, zmogljivosti bolnišnic pa so usklajene s potrebami regije. Sodelovanje vodstva javnih zdravstvenih zavodov, zdravnikov, medicinskih sester in drugih zaposlenih je namreč tisto, ki odpira ključna vprašanja uspešnega vodenja procesov v zdravstvu, vodi do odgovorov za večje zadovoljstvo pacientov, zaposlenih in širšega okolja bolnišnic, kar je ključni vzvod za kakovost in inovativnost v poslovanju bolnišnic. Problemi, ki se pojavljajo v psihiatriji tako na strokovnem, pravnem, finančnem, organizacijskem področju, so zaradi narave duševnih motenj specifični in se razlikujejo od drugih medicinskih strok.
Ključne besede: management, javni zavod, bolnišnica, kakovost v zdravstvu, Psihiatrična bolnišnica Vojnik
Objavljeno v DKUM: 22.08.2011; Ogledov: 3437; Prenosov: 277
Celotno besedilo (812,13 KB)