| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INFORMATIZACIJA UPRAVLJANJA Z DOKUMENTARNIM GRADIVOM V JAVNI UPRAVI
Silvo Kotnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Informatizacija poslovnega sistema predstavlja medsebojno povezane in prepletene sisteme, ki z uvedbo informacijske tehnologije v postopkih oblikovanja, shranjevanja, obdelave in iskanja informacij omogočajo prilagoditev informacijskih tokov in informacijskih povezav novim tehnološkim možnostim, spremembo organizacije dela in organizacijskih struktur ter prenovo poslovnih procesov. Upravljanje z informacijami in informacijskimi viri sodi v področje managementa informatike. Javni sektor je tako pomemben kot zasebni sektor in v veliki meri vpliva na izvajanje gospodarskih procesov in naše vsakdanje življenje. Obdobje informacijske družbe se razvija nadvse hitro in dinamično. Ta razvoj prinaša številne novosti, tako na področju ponudbe, kot povpraševanja po novih storitvah in sprememb v sodobni družbi in posledično tudi v delovanju državnega sektorja. Elektronsko poslovanje je realnost in postaja čedalje bolj pomemben vezni člen. Elektronsko poslovanje in moderne informacijske tehnologije so vse bolj prisotne v vsakdanjem delu javne uprave. Omogočajo lažje, hitrejše in kakovostnejše delo in posledično tudi večje zadovoljstvo strank. Namen elektronskega poslovanja elektronskih računov je opustitev papirnate oblike poslovanja in papirnatih računov ter poenostavitev ter pohitritev celotnega toka informacij. Uporaba informacijske tehnologije omogoča doseganje strateških ciljev, ki se bodo odvijali hitreje, ceneje in bolj kakovostneje. V javni upravi zlasti v državni upravi nastajajo dokumenti, ki so dokumentarno gradivo in zahtevajo podporo informacijskega sistema za ustvarjanje organiziranje, posredovanje in hranjenje v elektronski obliki. Implementiran sistem predstavlja podporo za poenotenje informatiziranih poslovnih procesov finančnega poslovanja in upravljanja dokumentarnega gradiva. V magistrski nalogi smo v teoretičnem in empiričnem delu s pomočjo študije primera obravnavali informacijski sistem pisarniškega poslovanja, ki predstavlja ogrodje elektronskega poslovanja organa državne uprave in informacijski sistem, ki se uporablja za standardizirane in formalizirane postopke, kot jih zahtevajo računovodski predpisi. Implementacija upravljanja z dokumentnim gradivom in finančnega poslovanja predstavlja ključno povezavo za spremljavo internih postopkov delovanja državnih organov, kar predstavlja osnovo kakovosti delovanja in celovito podporo procesom v javni upravi. Poenotenje postopkov državnih organov (e-odredbe, e-račun, e-podpis) pomeni celovit in sodoben informacijski sistem za podporo sistema za upravljanje z dokumenti in finančnim sistemom. V raziskovalnem delu smo ugotavljali optimizacijo delovnih postopkov, spremembo poslovnih procesov, življenjski cikel dokumentov, sledljivost dokumentov ter nadzor nad procesi. Magistrska naloga celovito odgovarja na zastavljena raziskovalna vprašanja ali informacijski sistem omogoča zanesljivost in povezljivost, informacijsko varnost, sledljivost dokumentov v elektronski obliki ter njihovo upravljanje in nadzor.
Ključne besede: javna uprava, elektronski dokumentni sistem, dokumentarno gradivo, elektronski račun, elektronsko podpisovanje, študija primera
Objavljeno: 30.06.2016; Ogledov: 751; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici