| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
STALIŠČA VZGOJITELJIC O UČENJU TUJEGA JEZIKA V VRTCIH NA OBMOČJU SEVEROVZHODNE SLOVENIJE
Silvija Kovačič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljene številne sodobne teorije o pridobivanju jezika. V teoretičnem delu diplome so opisane osnove govornega razvoja v prvem in tujem jeziku, dejavniki, ki vplivajo na učenje jezika, ter vpliv tujega jezika na materinščino. V nadaljevanju je opisano učenje in poučevanje tujega jezika v predšolskem obdobju, kjer so predstavljeni glavni cilji in načela pri učenju ter poučevanju tujega jezika na predšolski stopnji, dejavniki uspešnega učenja tujega jezika v vrtcu, metode učenja tujega jezika ter vloga vzgojiteljice pri načrtovanju in izvajanju tujega jezika v vrtcu. V empiričnem delu diplome sem želela pridobiti podatke o tem, kakšno je stališče vzgojiteljic do tujega jezika in pripravljenost za poučevanje le-tega. S pomočjo anketnih vprašalnikov sem dobila odgovore na vprašanja glede zastavljenih ciljev in hipotez. Podatki so pokazali, da imajo vzgojiteljice dober odnos do učenja tujega jezika v vrtcu in menijo, da bi se le-to moralo odvijati v skupini z vzgojiteljico (integrirana oblika). Kljub temu, da je zgodnje učenje tujega jezika v vrtcu še precej v povojih in še ni dodobra poznano, je veliko vzgojiteljic pokazalo podporo in pripravljenost izvajati igralne urice iz tujega jezika ter se dodatno izobraževati v didaktiki zgodnjega poučevanja tujega jezika.
Ključne besede: Zgodnje učenje tujega jezika, stališča vzgojiteljev.
Objavljeno: 10.09.2010; Ogledov: 2285; Prenosov: 308
.pdf Celotno besedilo (549,66 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici