1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE GLOBALNO PREPOZNAVNE BLAGOVNE ZNAMKESara Weingerl, 2013, diplomsko delo
Opis: Diplomski seminar obravnava temo pospeševanja prodaje globalno prepoznavne blagovne znamke. Seminar je razdeljen na teoretičen in praktičen del. V prvem delu je obravnavan teoretični del, kjer so obrazloženi pojmi marketinškega komuniciranja ter neposredna povezava s pospeševanjem prodaje.
Opredeljena je pomembnost pospeševanja prodaje v času konkurenčne bitke med organizacijami in posameznimi blagovnimi znamkami. Prav tako so opredeljene metode sodobnega komuniciranja z odjemalci.
Drugi del diplomskega seminarja temelji na praktičnem primeru. Predstavljena je blagovna znamka Coca Cola, pod katero opisujemo zgodovino razvoja podjetja, zgodovino marketinškega komuniciranja samega podjetja, ter odzivnost odjemalcev glede na izpeljane marketinške aktivnosti podjetja.
Prav tako predstavljamo strategije podjetja na področju pospeševanja prodaje, na primeru naključno izbranih aktivnosti in razloge za uspešnost le-teh. Blagovno znamko predstavljamo skozi krivuljo uspešnosti po dekadah iz vidika svetovno znane Interbrandove lestvice.
Kot primerjavo navajamo v praktičnem primeru uspešnost slovenske blagovne znamke Pullus ter njene problematike pri pospeševanju prodaje in prodiranju na globalni trg.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, metode komuniciranja, marketinške aktivnosti, strategije komuniciranja, uspešnost komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 21.11.2013; Ogledov: 1984; Prenosov: 205
Celotno besedilo (1,22 MB)