| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA SVETOVALNIH DELAVCEV PRI IZBOLJŠANJU KAKOVOSTI IN RAZVOJU POUKA
Sara Topler, 2012, diplomsko delo

Opis: V sodobni družbi se jasno kaže potreba po samostojnih, odgovornih, ustvarjalnih, prilagodljivih, neprenehoma učečih se učencih in učiteljih, ki se bodo znali soočati z novimi izzivi in spoprijemati s spreminjajočo se stvarnostjo. V tem okviru se čedalje bolj poudarja potreba po kakovostnem pouku. Ključ do vsakršnega izboljšanja pouka je zagotovo učitelj – njegova izobraženost, usposobljenost in zavzetost. Toda potrebno se je zavedati, da je kakovost pouka kompleksen pojem, kjer se prepletajo vplivi mnogih dejavnikov in okoliščin. V diplomskem delu tako obravnavamo vlogo svetovalnih delavcev v razvijanju kakovosti in izboljševanju pouka. V teoretičnem delu smo opredelili kakovost izobraževanja in kakovost pouka ter navedli ključne značilnosti dobrega pouka. V nadaljevanju smo pozornost namenili vlogi šolskih svetovalnih delavcev v razvijanju kakovosti pouka in izobraževanja. Predstavili smo njihove temeljne naloge in se osredotočili predvsem na njihovo sodelovanje z učitelji, skrb za profesionalni razvoj, možne ovire pri sodelovanju, posebno pozornost smo namenili neposrednemu delu z učenci, spremljanju in opazovanju pouka v funkciji kakovosti, sodelovanju s starši ter se seznanili z vlogo svetovalnih delavcev pri spreminjanju pouka. Izvedli smo empirično raziskavo, kjer je bil naš glavni namen spoznati, kako kakovost pouka in vlogo svetovalnih delavcev pojmujejo učitelji in sami svetovalni delavci. Ugotovili smo, da vidijo učitelji vlogo svetovalnih delavcev predvsem v odpravljanju najrazličnejših težav, medtem ko svetovalni delavci poudarjajo svojo vlogo tudi pri načrtovanju in pripravi pouka ter na področju didaktično-metodičnih značilnostih pouka. Vsem je še zmeraj najpomembnejše neposredno delo z učenci in s tem povezano krizno-kurativno svetovanje. Spremljanje in opazovanje pouka v funkciji razvijanja kakovosti je še vedno precej redko. Na podlagi rezultatov sklepamo, da je svetovalna služba med učitelji dobro sprejeta. Za konkretnejše spremembe in razvoj pouka pa bo v bodoče potrebno zlasti še več medsebojnega spoštovanja, zaupanja, strokovnosti in skupne skrbi za dober pouk.
Ključne besede: kakovost pouka, svetovalni delavci, sodelovanje z učitelji, delo z učenci, spremljanje pouka.
Objavljeno: 26.03.2012; Ogledov: 1986; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

2.
LEIBNIZ-NEWTONOVA FORMULA IN NJENE POSPLOŠITVE
Sara Topler, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo Leibniz-Newtonovo formulo in njene posplošitve. Pojem Riemannovega oz. določenega integrala je vpeljan s pomočjo Darbouxovih in Riemannovih vsot, pri čemer je poudarjena ekvivalentnost omenjenih pristopov. V tretjem poglavju so predstavljeni potrebni pogoji za integrabilnost funkcij, v četrtem pa ena izmed povezav med določenimi integrali in primitivnimi funkcijami. Sledi pomemben matematični rezultat Leibniza in Newtona, t. i. Leibniz-Newtonova formula, poznana tudi kot osnovni izrek analize. V nadaljevanju obravnavamo posplošitve te formule; pri prvi obliki nadomestimo obojestranski odvod z desnim odvodom, v drugi nastopa Schwarzov odvod, tretja posplošitev Leibniz-Newtonove formule pa se nanaša na funkcije, ki izpolnjujejo Lipschitzev pogoj. V zadnjem poglavju je navedenih nekaj primerov, kjer postane računanje določenega integrala s pomočjo Leibniz-Newtonove formule precej lažje kot računanje po definiciji določenega integrala. Ključna sta primera, ki ponazarjata napake, ki nastanejo pri uporabi rešitev iz tablic nedoločenih integralov na neustreznih intervalih. Pokazali smo, kako se tem napakam uspešno izogniti.
Ključne besede: Darbouxove vsote, Riemannove vsote, Riemannov integral, določeni integral, primitivna funkcija, desni odvod, Schwarzov odvod, Lipschitzev pogoj, Leibniz-Newtonova formula, napake pri uporabi Leibniz-Newtonove formule.
Objavljeno: 23.04.2012; Ogledov: 1420; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici