| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UMESTITEV ZAMENLJIVIH OBVEZNIC (COCO OBVEZNIC) V SLOVENSKO ZAKONODAJO
Sara Munda, 2013, diplomsko delo

Opis: Zaradi finančna krize, ki je prizadela ves svet se večina podjetij in bank srečuje s krizo. Da podjetja in banke ne bi takoj potrebovala pomoči, si prizadevajo povečati osnovni kapital, a so omejeni zaradi zakonodaje. Zato so vedno bolj v trendu zamenljive obveznice, ki imetniku omogočajo zamenjavo iz dolžniškega kapitala v lastniškega. V Sloveniji je eden izmed problemov zakonodaja. O zamenljivih obveznicah se premalo govori in ker do krize njihova uporaba ni bila tako nujna, ni bilo potrebe po spreminjanju zakona. Poznavanje hibridnih vrednostnih papirjev in mešanih obveznic se mi za banke in podjetja zdi zelo pomembno. Ker je cilj vsakega podjetja in banke čim večji dobiček, v času krize pa obstoj na trgu, je poznavanje in uporaba finančnih instrumentov zelo pomembna. Vendar je potrebno tudi spremljati zakonodajo, če pride do kakšnih sprememb ali dopolnil v zakonu, ki bi omogočile lažjo izdajo ali poslovanje z zamenljivimi obveznicami.
Ključne besede: zamenljive obveznice, izdaja zamenljivih obveznic, Zakon o gospodarskih družbah, izdajatelj, pogojno povečanje kapitala, delnice
Objavljeno: 24.10.2013; Ogledov: 948; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (797,59 KB)

2.
INSTITUT BELEGA VITEZA KOT OBRAMBNI MEHANIZEM PRED PREVZEMOM - PRIMERJALNO PRAVNI POGLED
Sara Munda, 2016, magistrsko delo

Opis: Po celem svetu in prav tako tudi v Sloveniji vsak dan prihaja do prevzemov podjetij. Ti so zadnje čase bolj izpostavljeni javnosti kot nekoč. Prevzemi imajo v svetu že zelo dolgo zgodovino, zato jih je bilo potrebno tudi pravno urediti. ZDA imajo zvezno pravno ureditev, katero dopolnjujejo z ureditvijo v posameznih državah, članice Evropske unije pa so prevzemno zakonodajo prilagodile 13. Direktivi. V času gospodarske krize je prihajalo do vedno več prevzemov, zlasti do sovražnih. Ravno zato so se podjetja morala braniti pred sovražnimi prevzemi z obrambnimi mehanizmi. Poznamo preventivne in kurativne obrambne mehanizme, saj je uporaba le teh odvisna od tega, kdaj se obrambni mehanizem uporabi. Kurativni obrambni mehanizem beli vitez v ZDA uporabljajo že desetletja, v Evropi pa precej krajši čas. Čas uporabe belega viteza je odvisen od prevzemne zakonodaje v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji in Švici, ki je nastala kasneje kot v ZDA. Prevzemi z belim vitezom so seveda pogostejši v ZDA kot v Evropi, saj imajo daljšo zgodovino uporabe in tudi geografsko so neprimerno večje od obravnavanih članic EU. Cilj magistrskega dela je bil predstaviti glavne oblike prevzemov, prevzemno zakonodajo v Sloveniji, EU in ZDA ter analizirati obrambni mehanizem beli vitez v omenjenih državah.
Ključne besede: prevzem, prevzemna zakonodaja, obrambni mehanizem, beli vitez
Objavljeno: 26.10.2016; Ogledov: 548; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (850,79 KB)

3.
OBLIKOVANJE INTERAKTIVNEGA PLAKATA
Sara Munda, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo analizirali interaktivni plakat kot sodobno vizualno sredstvo za komuniciranje in izgradnjo pozitivne uporabniške izkušnje. Namen diplomskega dela je izdelati različne interaktivne plakate z družbeno angažirano temo in preko testiranja z uporabniki izvedeti, kateri so grafični in interaktivni elementi, ki uporabnika najbolj pritegnejo, prepričajo in aktivirajo. Testiranje in analizo potreb uporabnika smo izvajali z metodo anketnega vprašalnika. Za najbolj zgovorna elementa interaktivnega plakata uporabniki določajo način interakcije ter jasno in razumljivo vsebino. Ugotavljamo, da je v primerjavi s tradicionalnimi plakati komunikacijska moč interaktivnih plakatov večja, saj ti temeljijo na izkušnji, so bolj privlačni, funkcionalni in si jih posledično bolj zapomnimo.
Ključne besede: grafično oblikovanje, plakat, interaktivnost, pozitivna uporabniška izkušnja
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 785; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici