1.
USPEH OTROK NA PLAVALNIH TEČAJIH GLEDE NA KRAJ BIVANJASara Monzalgi, 2014, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu diplomskega dela smo preučevali literaturo o plavanju in pomenu plavanja za človeka, o razvoju plavalnega opismenjevanja v Sloveniji ter pomenu plavanja za razvoj otroka. Izpostavili smo možnosti učenja plavanja v predšolskem obdobju.. Preučili smo dosedanje raziskave in ugotovitve o plavanju otrok v predšolskem obdobju. V empiričnem delu je predstavljena primerjalna raziskava o vplivu bližine kopališč kraju bivanja otrok na predznanje in prilagojenost otrok na vodo. Uporabili smo neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije 46 otrok vrtca Ljutomer, ki bivajo v bližini kopališča, in 33 otrok vrtca Sladki Vrh, ki v bližini kraja bivanja kopališča nimajo. Podatke smo pridobili s kvantitativno metodo/ocenjevalno lestvico na 10-urnem plavalnem tečaju predšolskih otrok obeh vrtcev. Za obdelavo podatkov smo uporabili kvantitativni metodi deskriptivna statistika in bivariantna analiza/t-test. Osnovna ugotovitev primerjalne raziskave je pokazala, da bližina kopališč kraju bivanja nima pomembnega vpliva na predznanje in prilagojenost otrok na vodo pred plavalnim tečajem. Po plavalnem tečaju pa so otroci vrtca Ljutomer izkazovali boljše rezultate, iz česar zaključujemo, da bližina kopališč kraju bivanja pozitivno vpliva na boljše usvajanje plavalnih znanj otrok na plavalnem tečaju.
Ključne besede: Plavanje, predšolski otrok, kraj bivanja, uspeh otrok na plavalnih tečajih.
Objavljeno v DKUM: 15.04.2014; Ogledov: 1344; Prenosov: 145
Celotno besedilo (750,35 KB)