| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Navodila za izdelavo pisnih del na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru
Simona Sternad Zabukovšek, Darja Boršič, Polona Tominc, Tjaša Štrukelj, 2020

Opis: Vsak študent se tekom študija slej kot prej sreča z ustvarjanjem pisnih del. Prvi korak so seminarske naloge pri posameznih predmetih, ki so namenjene prav temu, da se naučimo raziskovati, iskati vire podatkov in drugih informacij, se strokovno izražati, oblikovati svoje misli in primerno oblikovati končni izgled besedila. To znanje nato pokažemo pri zaključnih delih na koncu študija, kjer je vsebina in oblika takega pisnega dela še posebej pomembna. Priročnik je zgrajen tako, da si poglavja sledijo enako kot v vsakem pisnem delu, razen kolofona in predgovora, ki v pisnih delih sicer nista predvidena. V vsakem poglavju so pojasnjene bistvene značilnosti poglavja. Pod oznako "pozor" so navedene najpogostejše napake, na katere moramo biti posebej pozorni in se jih izogibati. Pod oznako primer so prikazani izgledi posameznih elementov. Prav tako so za lažje delo dodani namigi za ukaze v Microsoft Word 2019.
Ključne besede: tipologija pisnih del, obvezne sestavine pisnega dela, navajanje literature in virov, oblika pisnega dela
Objavljeno v DKUM: 24.09.2020; Ogledov: 1223; Prenosov: 90
URL Povezava na datoteko

2.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, magistrsko delo

Opis: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Ključne besede: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Objavljeno v DKUM: 15.06.2018; Ogledov: 1818; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

3.
PRIMERJAVA SPLETNIH MEST POSLOVNIH FAKULTET V SLOVENIJI IN EVROPI
Sara Cokan, 2013, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je dandanes skoraj neizogibna, prav tako pa obiskovanje raznih spletnih strani iz katerih črpamo in sprejemamo potrebne informacije. Ločimo med dobro in slabo izdelanimi spletnimi stranmi. Za dobro izdelane spletne strani velja, da morajo upoštevati vse kriterije, ki jih mora dobra spletna stran vsebovati. Za uspešne spletne strani poslovnih fakultet v Sloveniji in Evropi je potrebno, da se pri oblikovanju spletnih strani osredotočijo na ustrezne kriterije in lastnosti dobrih in kakovostnih spletnih strani. Videz je ključen dejavnik, ki daje prvi vtis spletne strani na uporabnika. Da bodo ljudje na spletni strani nadaljevali branje, je potrebno, da smo pazljivi pri sami vsebini, ki mora biti aktualna in zanimiva za ciljno skupino uporabnikov. Multimedijski elementi, ki jih spletne strani vsebujejo morajo biti hitro odzivne, pa tudi preklapljanje med okni ne sme presegati hitrosti ene sekunde. Ugotovili smo, da vse analizirane spletne strani poslovnih fakultet v veliki meri ustrezajo raznim kriterijem in lastnostim, ki so potrebne za dobro strukturirane spletne strani. Nekatere spletne strani pa bi morale pomanjkljivosti dopolniti in se bolj osredotočati na uporabnike. Ugotovili smo tudi, da podoba ni vse kar šteje in da mora spletna stran biti tudi enostavna za uporabo, imeti jasno navigacijo. Za spletne strani poslovnih fakultet v Sloveniji in Evropi je pomembna celotna struktura spletne strani, saj veliko šteje, da se uporabnik znajde na strani in uspešno od koraka do koraka pride do želene informacije, ki jo spletna stran ponuja.
Ključne besede: Internet, spletna stran, kriteriji kakovostnih spletnih strani, struktura spletne strani.
Objavljeno v DKUM: 13.08.2014; Ogledov: 1625; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici