| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava e-učbenika na primeru predmeta Naravoslovje v poklicnih šolah
Sara Cigler, 2016, diplomsko delo

Opis: Osrednji namen te diplomske seminarske naloge je izdelava primera e- učbenika za potrebe predmeta Naravoslovje srednjega poklicnega kemijskega izobraževanja. V uvodnem delu so definirani osrednji pojmi, kot sta e-gradivo in e-učbenik, ter predstavljene različne kategorije e-učbenikov; d-učbenik, r-učbenik in i-učbenik. V nadaljevanju sledi predstavitev osnovnih interaktivnih elementov e-gradiv, ki so bistvenega pomena za vizualizacijo in aktivno vključevanje učencev v sam pouk. Ker je uporaba kakovostnih e-gradiv pri pouku nujna, so v ta namen predstavljeni tudi kriteriji za zagotavljanje kakovosti tovrstnega gradiva, ter pedagoško-didaktične smernice za oblikovanje e-gradiv. V osrednjem delu naloge nadaljujemo z opisom posameznih orodij in postopkov za oblikovanje e-učbenika, na koncu pa so predstavljene nekatere vzorčne strani izdelane e-učne enote i-učbenika.
Ključne besede: IKT, e-učno gradivo, e-učbenik, i-učbenik, interaktivnost, avtorska orodja, oblikovanje i-učbenika, Naravoslovje
Objavljeno: 11.03.2021; Ogledov: 130; Prenosov: 0

2.
Metodologija načrtovanja in strategija poučevanja kem. vsebin ob uporabi didaktičnih e-gradiv pri predmetu Naravoslovje na stopnji poklicnega izobraževanja
Sara Cigler, 2016, diplomsko delo

Opis: V zavedanju, da je uporaba IKT pri pouku nadvse smiselna, če ne nujna, bomo predstavili teoretična izhodišča e-izobraževanja, katera so služila kot vodilo pri izdelavi primerka i-učbenika za potrebe predmeta Naravoslovje v srednjem poklicnem kemijskem izobraževanju, ki je predstavljen v empiričnem delu naloge. V uvodnem delu so definirani ključni pojmi: e-izobraževanje, e-gradiva in e-učbeniki, ter predstavljene različne kategorije e-učbenikov; d-učbenik, r-učbenik in i-učbenik. Poleg prednosti in slabosti uporabe e-gradiv v učnem procesu so izpostavljena tudi merila za zagotavljanje kakovosti le teh. V nadaljevanju smo opredelili osnovne interaktivne elemente e-gradiv, ki so bistvenega pomena za vizualizacijo kemijskih struktur in aktivno vključevanje učencev v sam pouk. Predstavljena je metodologija načrtovanja in strategija poučevanja z didaktičnimi e-gradivi. Natančneje so opredeljene kompetence, ki jih od učitelja zahteva tovrstno, sodobno poučevanje in kompetence, ki naj bi jih učenec pridobil pri takšnem poučevanju. Na koncu teoretičnega dela so predstavljeni še postopki za načrtovanje in oblikovanje i-učbenika, ki so služili kot vodilo pri izdelavi primerka i-didaktične enote, ki je predstavljena v končnem, empiričnem delu naloge. S pomočjo te i-didaktične enote je ponazorjeno udejanjenje predmetno-specifičnih in digitalnih kompetenc učitelja in dijaka, ter cilji in aktualna didaktična načela, ki se uresničujejo pri poučevanju in učenju ob uporabi le-te.
Ključne besede: IKT, e-izobraževanje, didaktična e-gradiva, i-učbenik, Naravoslovje, SPI, metodologija načrtovanja pouka z e-gradivi, strategija poučevanja z e-gradivi, kompetence
Objavljeno: 25.11.2016; Ogledov: 1206; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici