| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA KLASIČNEGA NAČINA POSLOVANJA IN E-POSLOVANJA MED PODJETJI IN POTROŠNIKI (B2C)
Sanja Hanžič, 2012, diplomsko delo

Opis: Z razvojem računalnikov se je razvilo računalniško omrežje, ki je vodilo v širitev interneta in njegove uporabe. Njegova uporaba se je tako razširila, da smo prešli v poslovanje preko spleta. Danes sta e-poslovanje in klasično poslovanje prisotna v poslovnem procesu, razlika med njima je le v načinu poslovanja. Klasični način poslovanja je še vedno pomemben del v določenih poslovnih procesih. Brez njega poslovanje v računovodstvu skorajda ni mogoče, saj so tukaj prisotni papirnati prejeti ali izdani računi. Arhiviranje le-teh v fascikle prinaša za sabo dolgotrajno iskanje, kar pa je zelo zamudno delo. Na drugi strani pa se srečujemo z vrsto elektronskega poslovanja, z elektronskim plačevanjem, varnostjo, ki je izrednega pomena tako za posameznika kot tudi za podjetja, in z e-arhivom. Takšno poslovanje omogoča hitrejši proces, ugodnejši nakup in prihranek časa. Katero poslovanje je boljše za podjetja in posameznika? O tem odloča vsak sam, saj ima svoje kriterije o načinu poslovanju.
Ključne besede: e-poslovanje, e-plačilni sistemi, elektronski denar, elektronski ček, moneta, paypal, e-arhivi, varnost, javni in zasebni ključ, elektronski podpis, elektronski certifikat, gesla, požarni zid
Objavljeno: 05.07.2012; Ogledov: 1628; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici