| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VKLJUČENOST NAČEL VZGOJE IN IZOBRAŽEVANJA ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V SREDNJEŠOLSKE UČNE NAČRTE ZA GEOGRAFIJO
Sanja Fridau, 2010, diplomsko delo

Opis: Področje trajnostnega razvoja je v izobraževanju pridobilo pomen zlasti po zaslugi organizacije Združenih narodov, ki so obdobje med 2005 in 2014 razglasili za desetletje izobraževanja za trajnostni razvoj. V sodobnem geografskem izobraževanju se trajnostni razvoj vse bolj vključuje v učne načrte. V diplomskem delu smo analizirali srednješolske učne načrte geografije izbranih držav (Slovenije, Hrvaške in Irske) z vidika vključenosti načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj ter jih med seboj primerjali. Oblikovali smo predlog dopolnitve učnih ciljev za slovenski učni načrt geografije za splošne gimnazije ter podali predlog učnih metod, primernih za realizacijo ciljev s področja trajnostnega razvoja. Z izbranimi gimnazijskimi učitelji smo predloga komentirali ter ugotovili, kako poteka realizacija načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj pri pouku geografije.
Ključne besede: Geografija, trajnostni razvoj, učni načrt, Slovenija, Hrvaška, Irska.
Objavljeno: 29.03.2011; Ogledov: 1580; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (678,73 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici