| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba transformacijskega stila vodenja v zdravstveni negi
Sandra Anžič, 2020, diplomsko delo

Opis: Uvod: Poznavanje stilov vodenja v zdravstveni negi in njihove uporabe v praksi je pomembno tako za zaposlene v zdravstveni negi kot tudi za organizacijo, v kateri delujejo. Namen raziskave je bil ugotoviti prednosti uporabe transformacijskega stila vodenja v zdravstveni negi. Metode: Izveden je bil pregled znanstvene in strokovne literature v bibliografskih bazah CINAHL, PubMed in Medline, objavljene med leti 2009 in 2019. Napredno iskanje je potekalo s kombinacijo naslednjih ključnih besed: »nurs*« in »transformational leadership«. Identificirane zadetke smo uvrstili v nivo glede na hierarhijo dokazov in zbrane podatke sintetizirali z metodo analize vsebine. Rezultati: Izmed 454 identificiranih zadetkov jih je bilo v končno analizo vključenih 34. Ugotovitve so bile razporejene v kategorijo Pozitivni učinki uporabe transformacijskega stila vodenja v zdravstveni negi, ki vključuje tri pripadajoče podkategorije: (1) za pacienta, (2) za zaposlene in (3) za organizacijo. V večini se avtorji raziskav strinjajo, da uporaba transformacijskega stila vodenja motivira medicinske sestre za izvajanje kakovostne zdravstvene nege, uresničitev kolektivnih ciljev, kar je povezano tudi z organizacijskimi rezultati. Razprava in sklep: Zadovoljstvo medicinskih sester z delovnim mestom je ključni element pri zadrževanju medicinskih sester na delovnem mestu. Zaznano je večje zadrževanje medicinskih sester na delovnem mestu in zmanjšanje možnosti za njihovo izgorelost, kadar se vodje v zdravstveni negi poslužujejo transformacijskega stila vodenja. Ker so medicinske sestre v ospredju izvajanja sprememb, saj se zdravstvene storitve nenehno spreminjajo ter se povečuje povpraševanja po zdravstveni negi, je še posebej priporočljivo spodbujanje uporabe transformacijskega stila vodenja.
Ključne besede: management, zdravstvena nega, transformacijsko vodenje, kakovost
Objavljeno v DKUM: 26.10.2020; Ogledov: 1092; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (609,63 KB)

2.
FUNKCIONALNOSTI ANALITIČNEGA CRM NA PRIMERU REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM
Sandra Anžič, 2016, diplomsko delo

Opis: Ker naš svet postaja vse bolj globaliziran in naše aktivnosti vse bolj digitalizirane, sočasno postajajo podatki bogatejši, raznoliki in na voljo kadarkoli in od kjerkoli. Organizacije danes izkoriščajo te velike količine podatkov za podrobnejše prilagoditve sistemov, podporo pri odločanju in razvoju novih proizvodov in storitev. Podatki igrajo pomembno vlogo v vrednosti in ustvarjanju koristi. Upravljanje odnosov z odjemalci (angl. Customer Relationship Management; v nadaljevanju CRM) postaja vse bolj pomembno, tako v malih kot velikih organizacijah, saj kot pravi znameniti rek »Biti zaseden, ne pomeni, biti učinkovit«. Slednje se odraža v dobrem odnosu z odjemalci, kar vpliva na celotno delovanje organizacije, kajti, če organizacija ne pozna dobro želja svojih odjemalcev, se ta ne bo zmogla prilagajati trenutnim tržnim razmeram. Danes informacijsko-tehnološki (angl. Information Technology; v nadaljevanju IT) razvoj organizacijam omogoča zbiranje, obdelavo in interpretacijo vse večjega obsega podatkov o odjemalcih, s čimer organizacije pridobivajo donosne informacije za sprejemanje strateških poslovnih odločitev. Zbiranje, obdelavo in interpretacijo podatkov pa lahko organizacije izvajajo s pomočjo poslovnih rešitev. S poslovno rešitvijo Microsoft Dynamics CRM (v nadaljevanju MS Dynamics CRM) lahko organizacija izvaja analitiko svojih odjemalcev. Analitika ima tudi svoje mesto v rešitvi MS Dynamics CRM. Analitični CRM organizaciji omogoča, da ta pridobi bistvene poglobljene informacije o zgodovini svojih odjemalcev in njihovih preferencah, saj analitični CRM omogoča analiziranje, predvidevanje, ustvarjanje vrednosti za odjemalce in napovedovanje povpraševanja. Ugotovimo, da analitični del MS Dynamics CRM vsebuje kar nekaj funkcionalnosti analitičnega CRM, med njimi najbolj izstopa analiziranje in vizualiranje podatkov s pomočjo različnih vrst grafikonov in posledično iskanje izvora teh podatkov, ki pa zagotavlja dobro poznavanje preferenc odjemalcev in njihovo zgodovino nakupov.
Ključne besede: velike količine podatkov, analitični CRM, podatkovno rudarjenje, Microsoft Dynamics CRM
Objavljeno v DKUM: 17.11.2016; Ogledov: 1527; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici