2.
FUNKCIONALNOSTI ANALITIČNEGA CRM NA PRIMERU REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRMSandra Anžič, 2016, diplomsko delo
Opis: Ker naš svet postaja vse bolj globaliziran in naše aktivnosti vse bolj digitalizirane, sočasno postajajo podatki bogatejši, raznoliki in na voljo kadarkoli in od kjerkoli. Organizacije danes izkoriščajo te velike količine podatkov za podrobnejše prilagoditve sistemov, podporo pri odločanju in razvoju novih proizvodov in storitev. Podatki igrajo pomembno vlogo v vrednosti in ustvarjanju koristi. Upravljanje odnosov z odjemalci (angl. Customer Relationship Management; v nadaljevanju CRM) postaja vse bolj pomembno, tako v malih kot velikih organizacijah, saj kot pravi znameniti rek »Biti zaseden, ne pomeni, biti učinkovit«. Slednje se odraža v dobrem odnosu z odjemalci, kar vpliva na celotno delovanje organizacije, kajti, če organizacija ne pozna dobro želja svojih odjemalcev, se ta ne bo zmogla prilagajati trenutnim tržnim razmeram. Danes informacijsko-tehnološki (angl. Information Technology; v nadaljevanju IT) razvoj organizacijam omogoča zbiranje, obdelavo in interpretacijo vse večjega obsega podatkov o odjemalcih, s čimer organizacije pridobivajo donosne informacije za sprejemanje strateških poslovnih odločitev. Zbiranje, obdelavo in interpretacijo podatkov pa lahko organizacije izvajajo s pomočjo poslovnih rešitev. S poslovno rešitvijo Microsoft Dynamics CRM (v nadaljevanju MS Dynamics CRM) lahko organizacija izvaja analitiko svojih odjemalcev. Analitika ima tudi svoje mesto v rešitvi MS Dynamics CRM. Analitični CRM organizaciji omogoča, da ta pridobi bistvene poglobljene informacije o zgodovini svojih odjemalcev in njihovih preferencah, saj analitični CRM omogoča analiziranje, predvidevanje, ustvarjanje vrednosti za odjemalce in napovedovanje povpraševanja. Ugotovimo, da analitični del MS Dynamics CRM vsebuje kar nekaj funkcionalnosti analitičnega CRM, med njimi najbolj izstopa analiziranje in vizualiranje podatkov s pomočjo različnih vrst grafikonov in posledično iskanje izvora teh podatkov, ki pa zagotavlja dobro poznavanje preferenc odjemalcev in njihovo zgodovino nakupov.
Ključne besede: velike količine podatkov, analitični CRM, podatkovno rudarjenje, Microsoft Dynamics CRM
Objavljeno v DKUM: 17.11.2016; Ogledov: 1527; Prenosov: 202
Celotno besedilo (1,59 MB)