| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DIGITALNO NASILJE V OSNOVNI ŠOLI
Sandra Špoljar, 2013, magistrsko delo

Opis: Kot posledica hitrega razvoja sodobne informacijske tehnologije je računalnik pred leti postal del vsakdanjega življenja za večino ljudi. To je bil posledično razlog za razvoj digitalnega nasilja, ki je dandanes močno razširjeno med učenci in ga je kljub temu težko prepoznati ter nadzorovati (Pšunder, 2012). V teoretičnem delu smo najprej opisali pojem digitalno nasilje, ga primerjali s tradicionalnim nasiljem, razložili ključne pojme in ločili različne vrste digitalnega nasilja. Nato smo pogledali in opisali značilnosti nasilnežev in žrtev ter poiskali nasvete za pomoč. V nadaljevanju smo na kratko opisali slovenske spletne strani in projekte na to tematiko ter opisali rezultate tujih raziskav. V empiričnem delu naloge smo interpretirali rezultate anketnega vprašalnika na temo digitalno nasilje, ki so jih pridobili študenti izbirnega predmeta Digitalna varnost. Anketni vprašalnik je bil namenjen pedagoškim strokovnim delavcem in z njim smo ugotovili tehnike preprečevanja digitalnega nasilja, ukrepe, ki se jih poslužujejo in vire informacij o pojavu digitalnega nasilja med učenci. Intervjuvali smo Majo Vreča, ki je zaposlena na Arnesu in izvaja predavanja za projekt Safe.si, ter Aleša Bučar Ručmana, višjega predavatelja na Fakulteti za varnostne vede in strokovnjaka na področju mladoletniške kriminalitete. Pridobili smo zanimive odgovore, izvedeli izkušnje iz prakse, ter tako dobili vpogled v stanje digitalnega nasilja v Sloveniji.
Ključne besede: Digitalno nasilje, tradicionalno nasilje, cyberbullying, kraja identitete, seksting, ustrahovanje
Objavljeno v DKUM: 12.06.2014; Ogledov: 1874; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

2.
Regionalna geografija Jugovzhodne Azije za potrebe študentov geografije
Sandra Špoljar, 2014, magistrsko delo

Opis: Regionalna geografija Azije je sestavni del učne snovi geografije v osnovni in srednji šoli. Njen pomen in položaj pa se spremenita na ravni visokošolskega študija, kjer so njene vsebine na oddelkih za geografijo različno zastopane. V magistrskem delu smo želeli predstaviti strukturo učnih načrtov za predmet geografija Azije na slovenskih in izbranih tujih univerzah. Naša raziskava je temeljila na primerjavi učnih načrtov z vidika vsebin, kompetenc in obsega. Ob tem so nas zanimala tudi pričakovanja študentov o prihodnosti regionalne geografije Azije. V ta namen smo izdelali anketni vprašalnik, s katerim smo slovenske študente geografije povprašali, kakšno geografijo Azije si želijo, katere vsebine se jim zdijo pomembne, kako ocenjujejo obstoječa gradiva in kakšna gradiva si želijo v prihodnosti. Predhodno smo si želeli ustvariti mnenje o gradivih, ki so trenutno na voljo študentom, zato smo analizirali obstoječa slovenska in angleška gradiva, ki obravnavajo Jugovzhodno Azijo. Gradiva smo izbrali po predhodno postavljenih kriterijih in jih analizirali z vidika potreb študentov geografije in z vidika zastopanosti regionalnogeografskih pristopov. V zaključnem delu naloge smo najdena gradiva združili v E-priročnik in jih predstavili v obliki zgoščenke. Ta zgoščenka je namenjena predvsem študentom geografije, saj vsebuje na enem mestu zbrana gradiva o Jugovzhodni Aziji, ki jih bodo lahko uporabili v nadaljevanju svoje poklicne poti.
Ključne besede: učni načrti, študenti geografije, visokošolski študij geografije, regionalna geografija Azije, gradiva, regionalnogeografski pristopi
Objavljeno v DKUM: 12.06.2014; Ogledov: 2211; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici