| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO
Samo Lampret, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej zaradi razjasnitve pojmov opisali elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva ter njegov razvoj in rabo. Predstavil sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, mobilno bančništvo in telefonsko bančništvo. V nadaljevanju smo opisali tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva za komitenta in banko in predstavili banko Novo KBM ter nekatere storitve, ki jih ponuja svojim komitentom. Elektronsko bančništvo je ena izmed najpogosteje uporabljenih oblik komuniciranja z banko in komitentom ponuja dostop do poslovanja 24 ur na dan, vse dni v tednu. Poslujejo lahko od kjerkoli, s tem pa se zmanjšajo tudi čakalne vrste. Zaradi manjšega obsega papirnatih opravil je bankam omogočeno hitrejše in učinkovitejše servisiranje strank. Stranke so se razvadile in imajo vedno večje potrebe, želje in pričakovanja glede bančnih storitev, zato zahtevajo kakovostne, hitre in varne storitve in to jim elektronsko bančništvo danes že lahko omogoča.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, elektronske prodajne poti, mobilno bančništvo, Bank@Net.
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 1079; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (698,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici