SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ETIČNO SPORNA PODROČJA OGLAŠEVANJA
Samira Čauševič, 2009, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je prikrito oglaševanje. Multidisciplinaren pojav,ki ga zaznamuje neetičnost in neprofesionalnost vpletenih, želim pa preveriti zakaj se pojav, ki je zakonsko in samoregulativno prepovedan, pojavlja tako v vsakodnevnem, kot tudi v revijalnem tisku.
Ključne besede: Prikrito oglaševanje, mladostniki, oglaševanje, ženske revije, mediji
Objavljeno: 19.05.2010; Ogledov: 2045; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

2.
ORGANIZIRANJE PREVOZA ODPADKOV NA PRIMERU PODJETJA GORENJE D.D.
Samira Hodžić, 2011, diplomsko delo

Opis: Vsak dan nastajajo velike količine odpadkov, katere je potrebno prepeljati bodisi na odlagališče ali na predelavo. In že tu se začne organiziranje prevoza. Prevoz tovora je reguliran z zakonodajnimi predpisi, ki jih moramo upoštevati. Ti predpisi se spreminjajo, zato je potrebno imeti skrben pregled na tem področju. Ti predpisi so določeni na nivoju države ali mednarodne skupnosti. V diplomskem delu so predstavljene osnove, ki so potrebne za organiziranje prevoza. Opisano je tudi, kako poteka organizacija prevoza odpadkov in ravnanje z odpadki v podjetju Gorenje d.d.
Ključne besede: zbiranje odpadkov, prevoz odpadkov, nevarni odpadki, razbremenilna logistika
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1856; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (7,16 MB)

3.
4.
Kognitivni računalniški trening kot dopolnitev dodatne strokovne pomoči in njegova učinkovitost pri učencih s posebnimi potrebami
Samira Lah, 2017, magistrsko delo

Opis: Študije, ki proučujejo učinkovitost kognitivnih treningov, naraščajo, manj pa je raziskav učinkovitosti računalniškega kognitivnega treninga pri otrocih s posebnimi potrebami. V raziskavi, v katero so bili vključeni učenci s posebnimi potrebami, smo ugotavljali učinkovitost računalniškega kognitivnega treninga – virtualnega labirinta na učenčev kratkotrajni, delovni in dolgotrajni spomin, pozornost, hitrost procesiranja informacij in na izvršilne funkcije ter vpliv na šolski uspeh. V raziskavo je bilo vključenih 25 učencev, od tega je bilo 15 učencev v intervencijski skupini, ki je izvajala računalniški kognitivni trening 1-krat na teden po 45 minut, skupaj 10 ponovitev. V kontrolni skupini je bilo 10 učencev, ki treninga niso imeli. Z obema skupinama smo izvedli testiranje pred intervencijo in po njej z baterijo nevropsiholoških testov tipa papir-svinčnik in računalniško baterijo CogState. Rezultati niso pokazali statistično pomembnih razlik med trenirano in kontrolno skupino na nobenem merjenem področju v celoti, razen pri testu na področju hitrosti predelovanja informacij (p=0,01, d=-0,75). Pri nekaj testih smo se statistični pomembnosti približali (področja kratkotrajnega (p=0,07, d=0,78), dolgotrajnega spomina (p=0,08 in 0,07, d=0,38 in 0,59 ) in izvršilne funkcije (p=0,06, d=1,07)). Deskriptivna statistika pa je pokazala, da je trening izboljšal merjena kognitivna področja pri večini testov in verjetno so se učinki prenesli tudi na druga področja (šolske ocene). Na podlagi rezultatov sklepamo, da bi bilo v prihodnje smiselno vključevati računalniški kognitivni trening kot sredstvo za krepitev kognitivnih veščin, nevropsihološke testne baterije pa uporabiti za natančnejši vpogled v posameznikove kognitivne sposobnosti.
Ključne besede: računalniški kognitivni trening, otroci s posebnimi potrebami, pozornost, spomin, izvršilne funkcije, hitrost procesiranja informacij.
Objavljeno: 13.12.2017; Ogledov: 88; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici