| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Flipped learning approach in different academic courses in civil engineering, traffic and transportation engineering and architecture
Sabina Mulej, 2024, izvirni znanstveni članek

Opis: Flipped classroom approach is the educational method which was lately encouraged and supported by the University of Maribor and therefore implemented in certain courses at the Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture. As in any other novelty, only practical usage can show its real value. The teachers of discussed courses introduced flipped learning after they had experienced online teaching and returned to face-to-face lectures. The combination of both allows them to use already prepared online study materials and interact with students in the lecture room. Flipped learning encourages students to be involved in active learning activities, they can study at their own pace at any time that is suitable for them, through Moodle and MS Teams they always have access to literature and instructions. However, they should be mature, disciplined, and motivated for the individual work. Even though mastering learning management system and be available for students in the lecture room results in more obligations for teachers, face-to-face lectures prove higher engagement of students and easier educational process for all.
Ključne besede: flipped learning, Moodle, MS Teams, online lectures, face-to-face lectures, active learning activities
Objavljeno v DKUM: 23.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (175,82 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Letopis Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo 2022/2023
2023

Opis: Publikacija predstavlja pregled dosežkov fakultete v študijskem letu 2022/23, na krat-ko predstavlja vse študijske programe in aktivnosti, ki so se izvajale na programih gradbeništva, gospodarskega inženirstva, prometnega inženirstva in arhitekture. Predstavljeno je tudi delo na področju publicistike, projektno delo, ekskurzije, delavnice, razstave, delo študentskega sveta in alumni kluba FGPA, kakor tudi gostovanja v tujini ter delo komisij in strokovnih služb UM FGPA. Zbrana so tudi vsa diplomska, magistrska in doktorska dela študijskega leta 2022/23.
Ključne besede: letopis, študijsko leto 2022/2023, 'Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo', dosežki fakultete, aktualni projekti
Objavljeno v DKUM: 21.12.2023; Ogledov: 333; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (110,77 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Uporaba avtentičnih besedil pri predavanjih in vajah iz tujega strokovnega jezika na tehniških fakultetah
Sabina Mulej, Tatjana Županek, 2014, strokovni članek

Opis: Za uspešnost pri vsakem študiju je prav gotovo zelo pomembna bralna pismenost, ta pa glede na najnovejše raziskave upada. Pri slabši bralni pismenosti je na vseh ravneh izobraževanja tudi učenje oteženo in daje slabše rezultate. Da bi izboljšali bralno pismenost na tehniških fakultetah, lahko pri predavanjih in vajah iz tujega jezika stroke uvedemo delo z avtentičnimi besedili. Strokovni članki vsebujejo teme, ki so študentom zanimive in tako vzpodbujajo branje. So avtentično gradivo in so dostikrat v primerjavi z učbeniki aktualnejši, saj se stroka oziroma znanost hitro razvijata. Primerni so tako za delo z večjimi kot z manjšimi skupinami študentov. V prispevku navajava nekaj primerov uporabe člankov pri predavanjih oziroma vajah iz tujega strokovnega jezika: individualno delo, delo v parih in skupinsko delo. Delo z avtentičnimi besedili pa ne razvija samo jezikovnih kompetenc, ampak ima tudi sociološki vidik, saj spodbuja sodelovanje med študenti, kadar ti delajo v skupinah. Lektor se odloči za najprimernejšo strategijo pri obravnavi besedila oziroma kombinacijo le-teh. Pomembno je, da bralno razumevanje utrjujemo z izborom ustreznih vaj. Tematika besedil je tudi izvrstna iztočnica za govor. Pri takšnem delu pa se lahko zgodi, da bodisi zaradi prevelike skupine študentov ali zaradi dejstva, da jezikovno šibkejši študenti težje sledijo, ne dosegamo optimalnih rezultatov. Lektorji za delo izberemo takšne članke, ki so v realnem odnosu do stroke in njene vsebine. Avtentični teksti morajo študente usposobiti, da razumejo tipične oblike besedil, ki so značilne za jezik stroke in da so sposobni to znanje praktično uporabiti v podobnih situacijah. Avtentična nepredelana besedila izkazujejo vse strukturne značilnosti strokovnega jezika in omogočajo veliko možnosti predelav in prilagoditev. Isti članek lahko uporabimo v različnih okoliščinah, če pripravimo različne naloge. Za predavanja oziroma vaje so avtentična pisna besedila za določeno stroko lahko dosegljiva in jih je moč hitro posodobiti, dodati nove informacije in/ali spremeniti podatke.
Ključne besede: tuji jeziki, strokovni jezik, avtentična besedila, učne strategije, jezikovne zmožnosti, tehniške fakultete
Objavljeno v DKUM: 18.05.2017; Ogledov: 1697; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (689,78 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
Strokovni nemški jezik za gradbenike
Sabina Mulej, 2014, drugo učno gradivo

Opis:
Ključne besede: nemščina, strokovni jezik, gradbeništvo, učbeniki
Objavljeno v DKUM: 08.10.2014; Ogledov: 3022; Prenosov: 532
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici