| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodobna družba znanja in medgeneracijsko sodelovanje
Sabina Švigelj, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Učenje in izobraževanje je postalo v današnjem času temeljnega pomena tudi za starostnike, zato obstaja veliko organizacij in programov, ki ponujajo izobraževanja različnim starostnim skupinam. V zadnjem času je veliko govora tudi o medgeneracijskem izobraževanju, navsezadnje se delovna doba podaljšuje, različne generacije pa moramo biti med seboj strpne in v koraku s časom. Vedno več je starejših ljudi, ki so tik pred upokojitvijo ali pa jim do upokojitve manjka nekaj let. Za to generacijo ljudi je delo v službi že precej stresno, saj je dogajanje zelo hitro in hektično. Poleg tega pa se uporablja vedno več informacijske tehnologije in tujih jezikov, ki jim niso vsi kos. V medgeneracijskih centrih zato izvajajo različne delavnice in aktivnosti za različne generacije ljudi. Učenje angleškega jezika in računalniške delavnice so že stalnica, ki se izvajajo na mesečni ravni. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V uvodnem delu smo teoretično predstavili medgeneracijsko izobraževanje in učenje ter opisali razlike med generacijami. Predstavili smo nekaj medgeneracijskih centrov ter univerze za tretje življenjsko obdobje. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskali ozaveščenost ljudi o medgeneracijskih programih in nasploh o medgeneracijskemu učenju in izobraževanju. Zanimalo nas je, kateri so glavni motivi za vključevanje v medgeneracijske programe ter kako pomembne so izkušnje starostnikov na trgu delovne sile.
Ključne besede: - Medgeneracijsko izobraževanje, - vseživljenjsko učenje, - generacija, - sodelovanje.
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 924; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

2.
MOTIVACIJA IN USPEŠNOST ODRASLIH V IZOBRAŽEVANJU
Sabina Švigelj, 2013, diplomsko delo

Opis: Izobraževanje odraslih že dolgo ne predstavlja večjega problema za tiste, ki so bili izobraževalno prikrajšani v obdobju mladosti, saj je v današnjem času že zelo veliko organizacij, ki ponujajo tovrstno izobraževanje. K odločitvi za izobraževanje veliko pripomore tudi motivacija, saj je od nje odvisno, ali se bo človek nadaljnje izobraževal ter strmel k zastavljenim ciljem. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V uvodnem delu smo teoretično predstavili motivacijo ter motive, ki posameznike spodbujajo k izobraževanju. Osredotočili smo se na izobraževanje odraslih in predstavili organizacije, v katerih se odrasli izobražujejo ter njihove značilnosti. Nadaljevali pa smo z vidikom kakovosti in zadovoljstvom udeležencev v izobraževanju. V empiričnem delu diplomske naloge smo želeli raziskati, kateri dejavniki vplivajo na odločitev odraslih za izobraževanje.
Ključne besede: • motivacija • izobraževanje odraslih
Objavljeno: 17.09.2013; Ogledov: 1174; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (796,15 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici