SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UGOTAVLJANJE KLIME V IZBRANI FINANČNI INSTITUCIJI
Sašo Vidovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Organizacijska klima predstavlja način, kako zaposleni razumejo organizacijo kot celoto, ter se kaže kot delovno zadovoljstvo in vpliva na učinkovitost pri delu. Klima označuje vzdušje v delovni organizaciji, ki je posledica znanih in neznanih dejavnikov iz preteklosti in sedanjosti, iz širšega in ožjega okolja. Vpliva na vrednote ljudi in uporabo njihovih zmogljivosti. Če hočemo klimo v organizaciji spreminjati, moramo najprej ugotoviti njene značilnosti, preučiti je treba, zaradi česa je nastala in kakšne so njene posledice na zadovoljstvo zaposlenih in njihovo učinkovitost. Spremeniti klimo pomeni spremeniti doživljanje določenih ključnih situacij tako, da pri zaposlenih izzovemo želeni način reagiranja, ki omogoča doseganje postavljenih ciljev. Raziskovanje organizacijske klime s pomočjo anketnih vprašalnikov je učinkovit instrument za ugotavljanje stopnje zadovoljstva zaposlenih, odnosa vodstva do zaposlenih, sprejemanja odgovornosti in medsebojnih odnosov. Izbrana finančna institucija se je z vključitvijo v projekt raziskave organizacijske klime pridružila tistim podjetjem, ki jim ni vseeno, kako zaposleni dojemajo njihovo organizacijo in kako so cilji organizacije komplementarni s potrebami, željami in cilji zaposlenih. Pomembno je, da je izbrana finančna institucija pristopila k raziskavi z resnim namenom, da bo tisto, kar so sodelavci v anketah zaupali, tudi služilo uvedbi ukrepov za izboljšanje stanja.
Ključne besede: Organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, preučevanje in merjenje organizacijske klime, spreminjanje organizacijske klime, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1581; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

2.
UGOTAVLJANJE DINAMIČNOSTI PODJETJA: PRIMER PODJETJE S FINANČNO DEJAVNOSTJO
Sašo Vidovič, 2012, magistrsko delo

Opis: Podjetje lahko štejemo za dinamično takrat, kadar je pionirsko in rastoče usmerjeno. To pomeni, da podjetje zaznava priložnosti, ki se ponudijo v okolju, ter jih v nadaljevanju zna izkoristiti. Le tako se lahko nenehno razvija, povečuje obseg, ter pridobiva konkurenčno prednost. Veliko pozornost pa mora seveda posvečati področju inovativnosti izdelkov oziroma storitev podjetja. Magistrsko delo smo razdelili na dva dela, teoretični in aplikativni. Teoretični del temelji na opredelitvi rasti in razvoja podjetja, kjer smo določili kazalce, ki pokažejo, da podjetje raste in se razvija. Na področju življenjskega cikla podjetja smo ugotavljali značilnosti življenjskih faz, skozi katere potuje podjetje v njegovem obdobju delovanja in obstoja. Na podlagi različnih avtorjev (Adizes 1988, Pümpin, Prange 1995; Belak 1998, 2000, 2010; Hauc 2002; Tavčar 2002; Pučko 2003) smo v nadaljevanju opredelili značilnosti modelov razvoja podjetja ter ugotovili veliko podobnosti med modeli. Zapisali pa smo tudi temeljne značilnosti dinamičnega podjetja. V drugem, aplikativnem delu, smo opravili raziskavo življenjskega/razvojnega cikla podjetja (Peters, Austin 1986; Ries, Traut 1986; Pümpin 1990; Pümpin, Prange 1995), kjer smo na podlagi različnih kriterijev ugotavljali, v katero fazo lahko uvrstimo proučevano podjetje1). Po pridobljenih podatkih smo zapisali oceno banke D ter podali predloge za izboljšavo poslovanja. Zelo pomemben dejavnik je bila ugotovitev in analiza odstopanj dejanskega stanja banke od ciljnega stanja dinamičnosti. Na podlagi ugotovitev pa smo v zadnjem poglavju podali predloge normativnih, strateških in operativnih ukrepov za dinamizacijo banke D.
Ključne besede: rast in razvoj, življenjski cikel, modeli razvoja podjetja, dinamično podjetje, banka.
Objavljeno: 04.02.2013; Ogledov: 1435; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici