| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NUMERIČNA ANALIZA VPLIVNIH FAKTORJEV EMISIJSKIH MODELOV V DIZELSKEM MOTORJU
Sašo Berić, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Računalniška dinamika tekočin predstavlja učinkovito orodje pri iskanju izboljšav na področju motorjev z notranjim zgorevanjem. Razvoj komercialnega programa FIRE, ki temelji na metodi končnih prostornin, poteka v smeri razvijanja in dodajanja novih modelov, ki upoštevajo nove formule za natančnejši izračun. Te naprednejše modele bi bilo smiselno ponuditi uporabnikom kot privzete parametre za podobne industrijske simulacije. V okviru naloge je prikazana študija posameznih modelnih konstant različnih emisijskih modelov za oceno emisij saj na primeru AVL-ovega raziskovalnega Dizel motorja FM530, in sicer za 5 različnih ESC (European Stationary Cycle) obratovalnih režimov, za katere obstajajo meritve tlaka in emisij. Študija je pokazala, da se s spremembo posameznih parametrov in s starimi nastavitvami ni mogoče približati eksperimentalnim vrednostim.
Ključne besede: Računalniška dinamika tekočin, modeli zgorevanja, emisijski modeli, tvorba saj, radiacijska korekcija, European Stationary Cycle (ESC).
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 1758; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

2.
Optimizacija SCR sistema
Sašo Berić, 2013, magistrsko delo

Opis: Računalniška dinamika tekočin predstavlja učinkovito orodje pri iskanju izboljšav na področju izpušnih sistemov kot je SCR (angl.: Selectiv Catalytic Reduction, Selektivna katalitična redukcija) sistem. Omogoča analiziranje tokovnih karakteristik znotraj izpušnega sistema, vpliva geometrije sistema na konverzijo dušikovih oksidov. V predstavljeni nalogi je prikazano iterativno optimiranje SCR sistema s pomočjo računalniške dinamike tekočin. Najprej je bila izvedena numerična analiza obstoječega sistema. Na podlagi dobljenih rezultatov je bila izvedena sprememba geometrije, kateri je bili dodan mešalni element. Sledila je ročna in avtomatska optimizacija kota vbrizga AdBlue-ja (vodna raztopina sečnine, razmerje 0.675/0.325). Simulacije so bile narejene s pomočjo AVL-ovega programskega paketa FIRE v2013.1. Analiza rezultatov simulacij je pokazala, da optimiranje same geometrije ne doprinese veliko, kar se tiče NH3 priprave in uniformnosti NH3. Za izboljšanje učinkovitosti »kompaktnega« SCR sistema je potrebno vključiti mešalni element in optimirati kot vbrizgalne šobe. Z ročno optimizacijo kota vbrizga je možno relativno enostavno in hitro doseči zelo dobre vrednosti uniformnosti NH3. Za dobro pripravo in uniformnost NH3 poskrbi avtomatska optimizacija, ki predstavlja učinkovito orodje pri iskanju optimalnega kota vbrizga AdBlue-ja.
Ključne besede: SCR sistem, redukcija NOx, računalniška dinamika tekočin, vodna raztopina sečnine, NH3
Objavljeno: 11.12.2013; Ogledov: 1854; Prenosov: 55
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici