| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Stališča vrstnikov do inkluzije gluhih otrok v osnovni šoli
Saša Frece, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil pobližje spoznati vrstniško sprejemanje gluhih učencev. V teoretičnem delu sem najprej predstavila značilnosti odraščanja gluhih otrok, predstavila proces integracije in inkluzije otrok s posebnimi potrebami ter opredelila stališča in njihove značilnosti. V okviru empiričnega dela raziskave pa sem želela preučiti vrstniško sprejemanje gluhih učencev v osnovni šoli; stališča, ki jih imajo učenci do sprejemanja, sodelovanja, prijateljevanja in nudenja pomoči gluhim otrokom, ter ali so razlike v stališčih med dečki in deklicami ter med razredom, v katerem je integriran gluhi učenec, in ostalimi razredi, kjer ga ni. Podatke sem zbrala s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketiranih je bilo 134 učencev Osnovne šole Primoža Trubarja Laško. Uporabila sem kvantitativno obdelavo podatkov, pri kateri sem tabelarično prikazala frekvenčne distribucije odgovorov (f in f% ). Odvisne zveze med spremenljivkami sem preizkusila s χ2 —testom in s Kullbackovim testom (S↑). V okviru raziskave sem ugotovila, da so med mnenji sodelujočih določene podobnosti in pa tudi razlike. Glede na rezultate moje raziskave pa menim, da imajo vrstniki na splošno pozitiven odnos do gluhih vrstnikov, saj jih v veliko pogledih obravnavajo kot sebi enake in so jim pripravljeni z veseljem nuditi pomoč, če jo potrebujejo.
Ključne besede: Gluhi otroci, gluhota, integracija, inkluzija, stališča, vloga stališč.
Objavljeno: 22.07.2010; Ogledov: 2458; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
GEOGRAFSKA VARIABILNOST LOBANJE DINARSKE VOLUHARICE DINAROMYS BOGDANOVI (V. IN E. MARTINO, 1922), (RODENTIA MAMMALIA)
Saša Frece, 2010, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomske naloge sem opravila univariatno statistično analizo na desetih lobanjskih znakih pri dinarski voluharici, Dinaromys bogdanovi. V drugem delu sem opravila multivariatno analizo, prav tako na desetih lobanjskih znakih. Analiza je zajela 197 osebkov. Osebki so razdeljeni v tri skupine, to so tri geografske regije (S-južna regija, W-zahodna, C-centralna). Opisala in ovrednotila sem spolno in geografsko variabilnost lobanje dinarske voluharice, Dinaromys bogdanovi. Preverila sem sekundarni spolni dimorfizem in ugotovila, da ni razlike med spoloma, zato sem v nadaljevanju oba spola obravnavala kot en vzorec. Možnost največjega razlikovanja med skupinami vzorcev iz različnih geografskih regij sem testirala z diskriminantno analizo. Splošna ugotovitev različnih multivariatnih metod izkazuje veliko prekrivanje morfometričnega prostora. Najbolj jasno se prekrivajo centralna in južna ter centralna in zahodna regija.
Ključne besede: Ključne besede: dinarska voluharica, Dinaromys bogdanovi, starostna variabilnost, sekundarni spolni dimorfizem, geografska variabilnost.
Objavljeno: 21.10.2010; Ogledov: 1567; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (20,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici