| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV STORITEV DOBREGA POČUTJA V WELLNESS CENTRU ZALA V NARAVNEM ZDRAVILIŠČU TOPOLŠICA
Romana Slemenšek, 2012, diplomsko delo

Opis: - le 25 % hotelskih gostov obiskuje Wellness center Zala - ne znajo tržiti svojih storitev, predvsem savn za invalide - ni dovolj promocije, saj uporabniki storitev večinoma izvejo za Wellness center Zala preko prijatelja
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: dobro počutje, segmentacija, uporabniki dobrega počutja, zadovoljstvo kupcev, SWOT analiza, analiza ankete
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1476; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici