| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ SPLETNE APLIKACIJE ZA PLESNO ŠOLO
Miha Valenčič, 2011, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu je predstavljena analiza potreb plesne sÌŒole ter posledicÌŒna implementacija sistema ERP za vodenje plesne sÌŒole. Plesne sÌŒole potrebujejo dober nadzor nad svojim poslovanjem ter informacijsko podporo pri izvedbi tecÌŒajev, kar jim omogocÌŒajo razlicÌŒni informacijski sistemi. Sistemi ERP nudijo celovit vpogled v delovanje podjetja, zaposlenim olajsÌŒajo administrativne naloge in vodstvu nudijo potrebno podporo za izvedbo korektivnih akcij. Predstavljena resÌŒitev temelji na modernih tehnologijah ki omogocÌŒajo uporabo sistema ERP kadarkoli in kjerkoli, s tem pa je omogocÌŒen vpogled v dejansko stanje v realnem cÌŒasu.
Ključne besede: Svetovni splet, Spletni sistemi, Programska rešitev, Plesna šola
Objavljeno: 14.04.2011; Ogledov: 1045; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
Aplikacija simulacije za senzibilizacijo izvajalcev zdravstvene nege bolnikov z demenco
Gabrijela Valenčič, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Zaposleni v gerontološki zdravstveni negi se pri svojem delu srečujejo z vedno večjim številom starostnikov z demenco. Poleg strokovnega znanja pa za kakovostno načrtovanje in izvajanje zdravstvene nege potrebujejo veliko mero empatije in občutka za njihove potrebe. Za občutke, ki jih prinaša starost in demenca lahko postanemo občutljivi (senzibilizirani) s pomočjo izkustvenega učenja simulacij. Simulacija Virtual Dementia Tour (VDT) ali Navidezna demenca se uporablja kot učni pripomoček z namenom senzibilizacije laične in strokovne javnosti za delo z osebami z demenco. Z raziskavo v magistrski nalogi smo želeli ugotoviti vpliv izkustvenega učenja z uporabo virtualne izkušnje navidezne demence na senzibilizacijo udeležencev. Raziskovalna metodologija. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji, vključenih je bilo petdeset zaposlenih v gerontološki zdravstveni negi v dveh socialnovarstvenih zavodih in petdeset študentov Visoke zdravstvene šole. Tehnika zbiranja podatkov sta bila strukturirana vprašalnika z vprašanji zaprtega tipa. Pred izvedbo simulacije smo z vsakim udeležencem izpolnili vprašalnik kot pred-test. Sledila je delavnica, kjer smo skušali dvigniti nivo senzibilizacije s pomočjo simulacije demence. Med samim potekom delavnice, smo beležili tudi obnašanje in uspešnost sodelujočih. Po izvedeni simulaciji smo z udeležencem izpolnili drugi vprašalnik v obliki post-testa. Dve vprašanji smo v post-testu pustili odprti in tako kvalitativno ocenili vpliv simulacije na udeležence. Rezultate smo interpretirali in prikazali s statističnim paketom IBM SPSS Statistics version 19 in Excelom 2007. Rezultati. Analiza rezultatov nam je pokazala, da udeleženci po izkušnji na VDT občutijo, da starostniki z demenco potrebujejo več časa, potrpežljivosti ter empatičen odnos zdravstveno negovalnega osebja. Ugotovili smo statistično značilno razliko med zaposlenimi in študenti v ocenjevanju obravnave bolnikov v skladu z njihovimi potrebami (p<0,001). Rezultati so nam pokazali, da smo od sedmih primerjalnih vprašanj v šestih potrdili signifikantno statistično značilnost v skupini študentov (p<0,05), v skupini zaposlenih pa smo jo potrdili pri štirih vprašanjih v primerjavi ocen udeležencev iz pred- in post-testa (p<0,05). Udeleženci so mnenja, da bi tovrstna izobraževanja morali opraviti vsi, ki se pri svojem delu srečujejo z osebami z demenco. Sklep. Izobraževanja z VDT bi v naš prostor lahko vpeljali kot instrument za senzibilizacijo tako zaposlenih v zdravstveni negi kot laične javnosti za delo z dementnimi osebami ter tako vplivali na kakovost življenja oseb z demenco.
Ključne besede: demenca, senzibilizacija, simulacija
Objavljeno: 22.04.2011; Ogledov: 2276; Prenosov: 375
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

3.
Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja
Darjo Zuljan, Milena Valenčič Zuljan, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Participacija posameznika v hitro razvijajoči se družbi znanja zahteva poglobljeno in kritično razumevanje tehnologije in njenega vpliva na posameznika, okolje in družbo. Doseganje tehnološke pismenosti tako postaja pomemben imperativ nacionalnih politik, pri njegovem uresničevanju pa imata ključno vlogo izobraževanje in ustrezna usposobljenost učiteljev. V raziskavi nas je zanimalo, kakšna je tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, kakšne so njihove izkušnje s tehnološkim izobraževanjem v osnovni šoli, kako študenti, bodoči učitelji, ocenjujejo pomembnost tehnološkega izobraževanja v osnovni šoli in v procesu študija na fakulteti ter kako ocenjujejo vlogo in pomen tehnologije v življenju posameznika in družbe.
Ključne besede: tehnika in tehnologija, tehnološka pismenost, učitelji, strokovna usposobljenost, osnovne šole
Objavljeno: 10.10.2017; Ogledov: 222; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (227,26 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Nasilje nad učitelji v osnovni šoli
Judita Valenčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Glavna tema diplomske naloge je nasilje nad učitelji v osnovni šoli. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo najprej predstavili pojem nasilje, nato pa smo se opredelili na nasilje v šoli in s tem tudi na nasilje nad učitelji. Ker se nad učitelji dogajajo različne vrste in oblike nasilja, smo navedli, katere vrste in oblike nasilja se lahko dogajajo nad njimi. Skušali smo opredeliti vzroke, zakaj prihaja do nasilnih dejanj nad učitelji in zakaj učitelji o tem molčijo. Ob koncu teoretičnega dela smo navedli še načine, ki bi lahko zmanjšali nasilje na šolah in s tem posledično nad učitelji. V drugem, empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili dve raziskovalni metodi, in sicer anketo ter intervju. Najprej smo predstavili anketo, ki smo jo izvedli med učitelji treh osnovnih šol. Zanimalo nas je predvsem to, kako učitelji ocenjujejo razširjenost nasilja na njihovih šolah, s katere strani doživljajo največ nasilja, ali o nasilju, ki se dogaja nad njimi, molčijo. Rezultate ankete smo za lažje razumevanje predstavili z grafi ter na koncu še z analizo anketnega vprašalnika. Kot drugo metodo pa smo izvedli še intervju z dvema ravnateljicama posameznih šol. Zanimalo nas je, koliko učitelji dejansko povedo oziroma zaupajo ravnatelju o nasilju učencev, ki se dogaja nad njimi. Povprašali smo jih za mnenje, kaj si mislijo o tem, zakaj učitelji molčijo o nasilju, ki se dogaja nad njimi, ter o tem, kako bi preprečili nasilje učencev, ki ga izvajajo nad učitelji. Ker je bil cilj diplomske naloge potrditi ali ovreči zadane hipoteze, smo v zaključni razpravi navedli ugotovitve, ki smo jih pridobili skozi celotno diplomsko nalogo. Na podlagi teh ugotovitev smo zadane hipoteze potrdili oziroma ovrgli.
Ključne besede: nasilje, fizično nasilje, psihično nasilje, učenci, učitelji, osnovne šole, preprečevanje, vzroki, vprašalniki, diplomske naloge
Objavljeno: 02.03.2016; Ogledov: 1695; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (411,75 KB)

5.
PRIMER NABAVE V GENERIČNEM FARMACEVTSKEM PODJETJU
Rok Valenčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Farmacevtska industrija se v današnjem svetu hitrih sprememb ne sooča le s hudo konkurenco, ampak tudi z omejitvami državnih regulatorjev pri prodaji zdravil. Načelo »cenejše zdravilo je lahko enako dobro« je takorekoč zakoreninjeno že v vseh zdravstvenih sistemih po svetu. Razlog za to je v klestenju stroškov zdravstvenih storitev. Preživetje podjetja danes ni odvisno le od vse tesnejšega sodelovanja ter zadostnih vlaganj v znanost in razvoj, ampak tudi od učinkovitosti proizvodnih procesov. Eden od teh je nabavni, ki je v generičnem farmacevtskem podjetju ključni za nakup kakovostnih surovin za izdelavo bioekvivalentnih zdravil. Za razumevanje vseh teh področij sem opisal tudi razmere na farmacevtskem trgu in politiko določanja cen originalnim (referenčnim) in generičnim zdravilom.
Ključne besede: svetovni farmacevtski trg, originatorji, generiki, patent, nabava
Objavljeno: 01.08.2016; Ogledov: 377; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

6.
Vpliv podnebnih sprememb na smučarski turizem v Alpah
Rok Valenčič, 2019, magistrsko delo

Opis: Globalno segrevanje povzroča toplejše zime, pospešuje taljenje ledenikov in vpliva na smučarski turizem, ki je v Alpah še vedno najpomembnejša gospodarska dejavnost. Smučanje je že dolgo predvsem velik posel, saj je globalna smučarska industrija ocenjena na od 60 do 70 milijard ameriških dolarjev (Vanat, 2014). Smučišča v Sloveniji in v tujini se lahko proti zelenim zimam, ki so posledica podnebnih sprememb, borijo le z umetnim zasneževanjem. Tega pa si številna smučišča ne morejo privoščiti zaradi visokih stroškov zasneževalne opreme ali pa zaradi pomanjkanja vodnih virov. Segrevanje ozračja celo največja alpska smučišča sili v resen razmislek, kako privabiti in zadržati smučarje. Odgovore na vprašanje, kako podnebne spremembe v resnici vplivajo na smučarski turizem oziroma če sploh, smo iskali v raziskovalnem delu. V njem smo s statistično obdelavo ključnih podatkov, potrebnih za merjenje smučarskega turizma, dobili presenetljive rezultate o temperaturnih trendih v preteklih nekaj desetletjih in številu obratovalnih dni na smučiščih Vogel, Lech in Kronplatz. V nalogi smo se dotaknili tudi umetnega zasneževanja, trajnostnih ukrepov in usmeritev, na katerih bi morali graditi alpski centri.
Ključne besede: podnebne spremembe, smučarski turizem, Alpe, umetno zasneževanje, trajnostni turizem, Vogel, Lech, Kronplatz
Objavljeno: 06.06.2019; Ogledov: 154; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (3,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici