| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga veščin zaposlenih na delovnem mestu
Gregor Stare, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se nanaša na pomen mehkih in trdih veščin med zaposlenimi. Zanima nas, katera vrsta veščin je delodajalcem pomembnejša, in za katero menijo, da ključno vpliva na uspešnost zaposlenih. Prav tako nas zanima, v kolikšni meri delodajalci svojim zaposlenim omogočajo treninge in usposabljanja ter kako so le ti organizirani. Tema je aktualna zaradi tega, ker se danes vse bolj zavedamo, da ni pomembno zgolj doseči rezultata, ampak je zelo pomembna tudi pot, po kateri bomo želeni rezultat dosegli. V preteklosti je bilo dovolj poznavanje področja dela in posedovanje potrebnega strokovnega znanja, danes pa je treba ogromno pozornosti posvetiti tudi sodelavcem in strankam. Problem se pojavi, ker je v Sloveniji in tudi širše, celoten izobraževalni sistem še vedno zastavljen tako, da daje večji poudarek pridobivanju trdih veščin, mehkih veščin pa ne razvija načrtno, temveč bolj naključno. V magistrski nalogi bomo predstavili teorijo o mehkih in trdih veščinah ter treningu obojih in njunem pomenu. Predstavili bomo rezultate ankete o mnenju delodajalcev o trdih in mehkih veščinah, ter na koncu podali naše mnenje o pomenu obeh ter še neizkoriščenih možnostih za njun razvoj.
Ključne besede: Mehke veščine, trde veščine, trening, zaposleni, delodajalci
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 177; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1018,02 KB)

2.
Primerjava vojaške policije Slovenske vojske in Vojaške policije kopenske vojske združenih držav Amerike
Rok Stare, 2018, diplomsko delo

Opis: V Slovenski vojski skrbi za vojaški red in disciplino vojaška policija Slovenske vojske. Vojaški policisti so uradne pooblaščene osebe, ki so usposobljene za izvajanje različnih nalog. Od urejanja vojaškega prometa, ugotavljanja identitete, preprečevanja in odkrivanja kaznivih dejanj do varovanja oseb ter v vojnem stanju varovanja predsednika Republike Slovenije. Vojaška policija skrbi, da se spoštuje vojno pravo, ustava, mednarodne pogodbe kot tudi civilni zakoni. Od vojaškega policista se pričakuje, da bo svoje delo opravljal vestno, odgovorno ter »častno in predano«, kakor veleva moto vojaške policije Slovenske vojske, zato ker lahko pri opravljanju svojega dela posegajo v temeljne človekove pravice. V kopenski vojski združenih držav Amerike skrbi za vojaški red in disciplino korpus vojaške policije. Naloge korpusa se od nalog vojaške policije Slovenske vojske ne razlikujejo preveč, vendar opravljajo še dodatne naloge. Ena takih nalog je varovanje vojaških zaporov, ki jo v Slovenski vojski ne izvajajo. Vsi pripadniki oboroženih sil združenih držav Amerike se ravnajo po enotnem vojaškem kazenskem zakoniku, ki predpisuje pravila, zakone in sankcije. V diplomskem delu je predstavljena kratka zgodovina in razvoj obeh vojaških policij, njihova oprema in oborožitev. Predstavljene so tudi zakonske podlage na osnovi katerih imajo pravice in pooblastila za opravljanje policijskega dela. Namen zaključnega dela je predstavitev in primerjava usposabljanja za vojaškega policista, od osnovnega vojaškega usposabljanja do specialističnega usposabljanja obeh vojsk.
Ključne besede: diplomske naloge, Vojaška policija, Slovenska vojska, kopenska vojska združenih držav Amerike, organizacija, usposabljanje, oborožitev
Objavljeno: 10.12.2018; Ogledov: 655; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (858,03 KB)

3.
Nadgradnja spletne trgovine ponudnika športne opreme
Miha Stare, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postati viden je poglaviten vzrok optimizacije spletnih strani. Zaradi količine informacij, ki so v današnjem času že dostopne na internetu, obstajata ponudnikom le še dve vprašanji: ali so potrošniki našli in izbrali prav njihovo stran in ali so prekosili svojo konkurenco. Podjetje se zaveda, da je konkurence ogromno, zato si z novo vsebino prizadeva utrditi stik s trenutnimi strankami in s pomočjo priporočil ambasadorjev (vrhunskih športnikov, ki jih podjetje sponzorira) pridobiti nove stranke. Namen naše naloge je bil izdelava spletne strani, katero bi optimizirali za spletne strani in nato s pomočjo spletnega analitičnega orodja Google Analytics opazovali in ugotovili, kakšen vpliv je imela na povečanje prodaje in obiska spletne trgovine. Cilj je bil pokazati, če in v kolikšni meri ima nadgradnja spletne strani vpliv na obiskanost in prodajo spletne trgovine podjetja. V nalogi smo po naročilu naročnika, analizi konkurence in začrtanih temeljih s pomočjo sistema za upravljanje vsebin (CMS) WordPress izdelali spletno stran Ambasadorji. Spletno stran smo z uporabo vtičnika, ki ga sistem ponuja, optimizirali za spletne strani in z uporabo orodja Google Analytics preučevali tri mesece. Po analizi rezultatov smo prišli do ustreznih zaključkov in priporočil za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 652; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

4.
Work-life balance by area, actual situation and expectations
Tatjana Kozjek, Nina Tomaževič, Janez Stare, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Background: The question of work-life balance (WLB) is an area where increasing attention is being paid nowadays. States, organisations and employees all have responsibility and a role to play in WLB. This article presents the important areas of the WLB by key players in this field. Purpose:The purpose of the research was to compare and analyse the differences between the actual situation and the expectations of employers and employees with regard to specific areas of WLB in Slovenia. Methodology: Data was gathered using the Computer Assisted Web Interview (CAWI) method. In the first part of the research project, employers across all sectors of the economy in Slovenia were questioned and in second part focussed on employees. In order to verify the areas in which employers and employees agree and those in which there are differences in perception, multidimensional scaling (MDS) was used. Results: The results of our research show that Slovenian organisations must pay more attention to flexible working time, the employeesʼ ability to take time off to care for family members, time and stress management workshops and paid leave for parents on a childʼs first day of school. Conclusion: A significant role in WLB is played by organisations. The incorporation of WLB strategies into the strategic and financial planning of an organisation can, in fact, have positive business, economic and social effects. Employees have to express their expectations and needs, which is the only way that employers can be made aware of their problems and help with WLB. State responsibility is to encourage all social partners to shape the living environment in which employeesʼ can achieve a good WLB with an emphasison gender equality.
Ključne besede: work-life balance, employer, employee, multidimensional scaling, Slovenia
Objavljeno: 23.01.2018; Ogledov: 856; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (810,61 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Training needs assessment for leaders in nursing based on comparison of competency models
Andreja Kvas, Janko Seljak, Janez Stare, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Background and Purpose: The main purpose behind the formation of leadership competency models must be the improvement of leadership. A competency model should serve as one of the tools for selecting the most suitable leaders, appraising their work, assessing training needs and preparing programmes of functional and formal education. The objective of this research is to assess the training needs of leaders in health care. A comparison of leadership competency models between different professional groups should serve as one of the tools with which to assess the training needs of various levels of leaders. Design/Methodology/Approach: A descriptive study using a survey design was conducted on 141 nurse leaders in Slovenia. Respondents indicated to what extent each of 95 different behaviours was characteristic of a person at their leadership level. Results: The most important competence dimensions (groups of behaviours) for leaders in health care are (1) at the first - top leadership level: strategic thinking, openness to change and responsibility; (2) for leaders at the second - middle leadership level: relations with co-workers, animation, resistance to stress; and (3) for leaders at the third leadership level: realisation skills, execution of procedures, communication. Training needs assessments were done for three leadership levels in nursing care. Conclusions: The greatest need for training of nurse leaders can be observed at the third leadership level. Special training programmes should be organised in the competency areas of realisation skills, execution of procedures, communication, education and ethics.
Ključne besede: competence, nursing care, leadership, public administration, Slovenia
Objavljeno: 22.01.2018; Ogledov: 789; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (288,01 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
The management of complaints in Slovene public administration
Janez Stare, Barbara Gruden, Polonca Kovač, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: The Slovene public administration is part of the broader social system, therefore it must be responsive and proactive. The instrument of complaint in the administrative procedure, and wider in the context of the entire administrative management, is very helpful to public administration for tracking social changes and should therefore be seen as a form of constructive criticism. On the basis of user complaints regarding its services or the parties to the administrative procedure, the public administration must learn permanently and, as learning organisation, must incorporate its findings into future practice. The starting point of this contribution is the problems of the complaint in the narrow sense - customer dissatisfaction with the functioning of the public administration or arising from the fact that one of the characteristics of the administrative procedure or other services is the direct contact between the customer and the provider of the service. With this approach, the public administration will develop part of an integral system of quality and excellence that underlines the meaning of satisfaction of (all) the users of public services.
Ključne besede: public administration, administrative procedure, administrative management, complaint, Slovenia, customers
Objavljeno: 22.01.2018; Ogledov: 673; Prenosov: 299
.pdf Celotno besedilo (113,68 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
MANAGEMENT KADROV V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH NA PRIMERU DRUŠTVA PREJEMNIKOV ZLATEGA PRIZNANJA MEPI
Gregor Stare, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Neprofitne organizacije so izjemnega pomena, saj družbo oskrbujejo s tistimi dobrinami, ki jih vsi ljudje potrebujemo, a jih ne moremo kupiti – zdravje, izobraževanje, pomoč ljudem v stiski. Da neprofitne organizacije lahko družbi pomagajo, pa potrebujejo ustrezne kadre. Iskanje ustreznih kadrov lahko predstavlja velik problem, saj neprofitne organizacije zaposlenih ne morejo motivirati z denarjem, ker snovanje le-tega ni njihov glavni namen, zato se morajo posluževati drugih motivacijskih prijemov in upati na to, da bodo ljudje pripravljeni opravljati delo tudi brezplačno, kot znak dobre volje, kot prostovoljci. V diplomskem delu smo najprej predstavili neprofitne organizacije, njihovo delovanje in težave, s katerimi se soočajo. Sledi predstavitev managementa kadrov v organizacijah z osredotočenjem na kadrovanje neprofitnih organizacij. V zaključku teoretičnega dela pa smo predstavili še Zavod MEPI in Društvo GAHA, v katerem smo tudi izvedli raziskavo za empirični del diplomske naloge. V raziskovalnem delu naloge ugotavljamo, kakšna je kadrovska struktura Društva GAHA, kaj ljudi sploh motivira, da so se odločili za prostovoljno sodelovanje v neprofitni organizaciji in kakšen vpliv ima to na njihovo življenje.
Ključne besede: – neprofitna organizacija, – management, – človeški viri, – društvo GAHA, – prostovoljstvo.
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 741; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

8.
POSTOPKI UGOTOVITVE OBSEGA IN DELEŽEV TER DELITVE SKUPNEGA PREMOŽENJA ZAKONCEV IN ZUNAJZAKONSKIH PARTNERJEV
Adrijana Stare, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi so obravnavani procesni problemi, ki nastajajo v postopkih glede ugotavljanja obsega in delitve skupnega premoženja med zakonci tako v pravdnem kot v nepravdnem postopku. Ugotavljanje obsega in delitve skupnega premoženja se praviloma začne v nepravdnem postopku in v primeru spora glede obsega in deležev nadaljuje v pravdnem postopku. Posebna pozornost je namenjena posameznim procesnim institutom, ki so se v sodni praksi izkazali kot najbolj problematični (prekluzija, materialno procesno vodstvo, izvedenska mnenja, načini delitve, oblikovanje tožbenih zahtevkov, dokazno breme, delitev v pravdnem postopku,…). Na podlagi analize sodne prakse in različnih teoretičnih pristopov je podanih več odgovorov na številna vprašanja glede vodenja nepravdnega postopka, pri čemer glede obravnavanih postopkov ni nobenih posebnih postopkovnih določb, niti v nepravdnem niti v pravdnem postopku. Praviloma bi se moralo celotno skupno premoženje razdeliti v enem nepravdnem postopku, saj je le na ta način o delitvi mogoče odločiti tako, da se vsakemu izmed udeležencev dodelijo posamezne stvari iz skupnega premoženja. Kakor hitro pride med udeleženci nepravdnega postopka do spora o obsegu skupnega premoženja ali glede deleža posameznega zakonca na njem, mora nepravdno sodišče udeleženca, katerega pravico šteje za manj verjetno, napotiti na pot pravde. Določnega petita glede glavnih stvari in stranskih terjatev v nepravdnem postopku ni potrebno navesti, prav tako ne, na kakšen način naj se premoženje razdeli. Glede na smiselno uporabo določb zakona, ki ureja pravdni postopek, ni dvoma, da prekluzija velja v vseh nepravdnih predlagalnih postopkih, med katere spada tudi postopek delitve skupnega premoženja. Narava razmerja v nepravdnem postopku utemeljuje tudi širši, bolj odprt in liberalnejši pristop pri materialnem procesnem vodstvu. Navedeno pa poleg drugih opisanih značilnosti nepravdnega postopka omogoča, da je nepravdni postopek bolj fleksibilen od pravdnega. Tožbeni zahtevek, s katerim naj sodišče ugotovi obseg skupnega premoženja in deleže pravdnih strank je ugotovitvene narave. Praviloma sodišča, če obstajajo posebne okoliščine, dopuščajo tudi dajatvene zahtevke, s katerimi bivši zakonci dosežejo delitev skupnega premoženja že v pravdi. V magistrski nalogi je zavzeto stališče, da je takšen način parcialne delitve neustrezen, saj je v tem primeru fizična delitev težje izvedljiva, pa tudi sicer v zakonu delitev v pravdnem postopku ni predvidena. Podana je tudi primerjava z avstrijsko ureditvijo, kjer se celoten obseg premoženja zakoncev ugotavlja in deli v enem nepravdnem postopku in z ureditvijo na Hrvaškem, kjer se podobno kot pri nas, premoženje načeloma ugotavlja in deli v nepravdnem postopku, lahko pa tudi v pravdnem postopku, pri čemer se lahko v pravdnem postopku opravi tudi fizična delitev. Magistrska naloga poda odgovore tudi še na druga, v sodni praksi bolj ali manj sporna vprašanja, med drugim, da ugotovljen delež vsake od pravdnih strank predstavlja njen delež na celotnem skupnem premoženju in ga praviloma ni mogoče ponovno presojati niti v primeru, če je pozneje v teku pravda glede drugih stvari, ki naj bi še sodile v skupno premoženje. Nadalje, da nasprotna tožba, s katero bi drugi zakonec uveljavljal večji delež pri skupnem premoženju, po sodni praksi ni več potrebna, oziroma bi celo pomenila odločanje o isti stvari in bi jo bilo potrebno zaradi litispendence zavreči. Zaradi vedno več mešanih zakonov so v nalogi predstavljeni tudi določeni problemi v zvezi z reševanjem premoženjskih sporov med zakonci iz različnih držav in normativna ureditev na ravni Slovenije ter Evropske unije. Iz zaključnih ugotovitev izhaja, da bi bilo smiselno glede na enotno načelo obravnavanja skupnega premoženja in glede na posebno naravo teh sporov med zakonci, deloma normativno ureditev spremeniti tako, da bi obravnavani postopki bili hitreje razrešeni oziroma da bi bilo sodno varstvo bolj učinkovito. Zakonske določbe pa bi
Ključne besede: delitev skupnega premoženja, tožbeni zahtevek, predlog za delitev, prekluzija, materialno procesno vodstvo, napotitev na pravdo
Objavljeno: 20.09.2016; Ogledov: 2560; Prenosov: 537
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

9.
IZBOR PRAVNE OBLIKE ZAPOSLITVE NOVEGA SODELAVCA V HOTELU VILA BOJANA BLED
Tomaž Stare, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Ko oseba vstopa v delovno razmerje, se ji ponujajo različne možnosti sklepanja pogodbe o zaposlitvi. V Sloveniji to področje ureja mednarodna in nacionalna zakonodaja z Zakon o delovnih razmerjih (ZDR-1) na čelu, po katerem se klasično delovno razmerje sklepa za nedoločen čas s polnim delovnim časom. Vsi zaposleni delo opravljajo na delovnem mestu delodajalca, ki jim nudi vsa potrebna delovna sredstva in opremo. Zakon priznava tudi posebne vrste pogodb, imenovane fleksibilne oblike pogodb o zaposlitvi, ki v določenih podrobnostih odstopajo od klasične oblike. V našem diplomskem delu smo, za potrebe zaposlitve novega sodelavca v hotelu Vila Bojana na Bledu, opredelili štiri vrste pogodb, in sicer: pogodbo o zaposlitvi za določen čas in pogodbo o zaposlitvi s skrajšanim delovnim časom, kjer so zaposleni v delovnem razmerju na podlagi ZDR-1 ter pogodbo o zaposlitvi s študentsko organizacijo in pogodbo o sodelovanju s samozaposleno osebo kot civilnopravni razmerji. V teoretičnem delu diplomskega dela smo omenjene pogodbe o zaposlitvi primerjali med seboj, spoznali njihove prednosti in slabosti, v nadaljevanju pa smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili med zaposlene v hotelskih podjetjih v gorenjski regiji, izbrali najugodnejšo obliko zaposlitve novega sodelavca. Anketirani so bili dokaj enotni pri izbiri sodelovanja s samozaposleno osebo. Na koncu raziskovalnega dela smo primerjali še plačila prispevkov, obračune plač ter obdavčitve samostojnega podjetnika in družbe z omejeno odgovornostjo ter se s pomočjo slednje primerjave dokončno odločili za izbiro.
Ključne besede: trg dela pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas fleksibilna oblika zaposlitve študentsko delo samozaposlena oseba
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 650; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (791,85 KB)

10.
PROGRAMSKA REŠITEV ZA ANALIZO PROIZVODNIH PODATKOV
Vladimir Stare, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena uporaba sistema Decisyon za ustvarjanje nadzorne plošče za izračun in grafični prikaz skupne učinkovitosti opreme na osnovi podatkov, prenesenih iz MES. Glavnina naše pozornosti je bila usmerjena na dva problema – dostopnost in hitrost poročil in analizo izvornih vzrokov za slabše rezultate. Dostop do sistema preko Apache Tomcat strežnika omogoča uporabo nadzornih plošč preko katerekoli naprave, ki omogoča brskanje po spletu. Uvedeni sistem uporabnikom omogoča ustvarjanje lastnih poročil na obstoječih podatkovnih kockah. V zaključku so podane ocena sistema ter možnosti za razširitev uporabe sistema na različna področja.
Ključne besede: OEE – skupna učinkovitost opreme, MES – sistem za upravljanje proizvodnje, podatkovna kocka, nadzorna plošča, poročilo
Objavljeno: 22.04.2016; Ogledov: 1099; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici