| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Zasnova in izračun konstrukcije regulacijske zapornice na rečnem jezu : magistrsko delo
Žan Senekovič Žerjav, 2022, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je izvesti analizo nosilnosti in dimenzioniranje jeklene konstrukcije regulacijske zaklopke na prelivnem objektu visokovodnega zadrževalnika Selška Sora. Jeklena konstrukcija je dimenzionirana skladno s standardom DIN_19704 ter Eurokod 3 in je izdelana iz materiala S355J2+N. V izračunu se je upoštevala obtežba vode v normalnem načinu obratovanja. Izvedla se je tudi analiza in izračun dvižni sil, ki imajo neposreden vpliv na samo nosilnost konstrukcije zaklopke. V okviru izračuna jeklene konstrukcije je bila izvedena analitična analiza posameznih elementov konstrukcije ter numerična analiza s pomočjo programskega paketa PrePoMax. Z potrebe določitve dvižnih sil zaklopke je bila izvedena analiza večfaznega toka vode čez zapornico.
Ključne besede: jez, jeklena konstrukcija, zaklopka, visokovodni zadrževalnik
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 540; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (5,01 MB)

3.
MANAGERSKI VIDIKI RAZLIČNIH NAČINOV OSVAJANJA TUJIH TRGOV - PRIMER PODJETJA X
Iztok Snežič, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil raziskati možne načine vstopa na tuje trge. Glede na dosedanje izkušnje, predvsem pa na zmogljivosti in omejitve podjetja ter ravnanje tekmecev smo želeli izpostaviti več načinov vstopa in med njimi poiskati najbolj primernega. Pojasnil sem tudi namen tržnih raziskav in definirati ciljno tržišče Podjetja X. Pregledali smo glavne značilnosti, prednosti in slabosti sistema joint venture, kjer gre za združevanje podjetij. Opredelili smo razloge, zakaj za naše Podjetje X to ne bi bila najbolj optimalna izbira v tem trenutku. Opisali smo strategijo kadrovanja, vzpostavljanja celotnega sistema podjetja in opredelili povezave in sodelovanje z matičnim podjetjem. Na podlagi izračunov in predvidenih finančnih projekcij, ki temeljijo tako na preteklih bogatih izkušnjah, kot na raziskavi Poljskega tržišča podajamo sklep o odločitvi za managersko strategijo, ki bi bila najbolj primerna za vstop na novo tržišče. V času gospodarske rasti smo bili mnogo bolj optimistični in omejitev ter tveganj je bilo manj, tako da bi se v tistem času verjetno odločili za drugačen način vstopa. Verjetno bi se zavzeli za ustanovitev lastnega podjetja, brez predhodnega predstavništva. V primeru, da bi našli podjetje z enako strategijo in kulturo, pa bi predlagali združitev ali pa nakup večinskega dela tega podjetja. Smatramo, da je analiza trga pomembna za ugotavljanje profitabilnosti na tujem trgu, vendar je pomembno vprašanje, v katerem časovnem obdobju je raziskava opravljena. Svetovna gospodarska kriza je odličen primer. Predstavnik lahko skrbi za majhne posle in odpira vrata velikim. Zato smo se odločili za predstavnika, katerega bomo kar se da podprli finančno, z know-howom, z vso fleksibilnostjo in pripravljenostjo, kar jo premoremo. Predvidevamo, da bomo uspeli in da bomo dosegali dolgoročni profit. Glede na razmere čez dve leti se bomo pa odločili, ali gremo s predstavnikom na čelu ustanoviti samostojno podjetje, ki bo kupovalo in prodajalo material za svoje ime in svoj račun ter imelo lastno proizvodnjo. Prepričani smo, da je način vstopa, ki smo ga izbrali, prava odločitev v danih okoliščinah, saj odpira vrata na nov trg z razmeroma nizkimi stroški in takojšnjimi poslovnimi rezultati, medtem ko imamo osnovo za ustanovitev lastnega podjetja po že uspešnem ključu
Ključne besede: tuji trgi, joint venture, predstavništvo, ustanovitev lastnega podjetja, agent
Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1201; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (660,71 KB)

4.
Konstruiranje in preračun obračalne naprave za varjenje : diplomsko delo
Orest Snežič, 1993, diplomsko delo

Ključne besede: obračalne naprave, varjenje
Objavljeno v DKUM: 26.07.2007; Ogledov: 2231; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 2.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici