| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TOPLOTNE IZOLACIJE TEMELJNE PLOŠČE NIZKO ENERGIJSKE HIŠE
Rok Prigl, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na tehnologijo izdelave nizkoenergijske oz. pasivne hiše v območju tal. Definira pojme kot so klasična, nizkoenergijska ter pasivna gradnja. Obravnava problem toplotnih mostov, njihovo odpravo, podrobneje pojasni postopek termovizije in zrakotesnosti. V nalogi so predstavljeni trije načini izvedbe temeljne plošče nizkoenergijske hiše in izrisani detajli (FibranXPS, Glapor penjeno steklo, Wolf trda polistirenska pena). Narejena je finančna primerjava izvedbe temeljne plošče za vsak način. Za izračune U - vrednosti posameznih gradbenih elementov je uporabljen program Passivhause Projektirungs Paket, ki služi kot osnovno orodje pri projektiranju nizkoenergijskih hiš.
Ključne besede: nizkoenergijska hiša, toplotni most, termovizija, zrakotesnost, toplotna izolacija, temeljna plošča
Objavljeno: 28.09.2012; Ogledov: 2313; Prenosov: 538
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

2.
Pozitivni učinki metod gledališke pedagogike na učence pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Mojca Prigl, 2018, magistrsko delo

Opis: Namen in cilj v sodobni gledališki vzgoji nista samo končni produkt, končna produkcija oziroma to, da z otroki ustvarimo predstavo. Treba je vedeti, da ne vzgajamo prihodnjih igralcev, temveč z metodami gledališke pedagogike pripomoremo k boljšemu čustvenemu, socialnemu in intelektualnemu razvoju otrok. Vsekakor pa jih sočasno vzgajamo za razumevanje in spremljanje gledališke umetnosti. Ko omenimo kreativno dramo, gledališke delavnice, vaje in improvizacije, zelo pogosto pomislimo na neke nejasne forme kreativnega dogodka, ki naj ne bi vključevale estetske izkušnje in kritičnega odnosa do gledališča. Namen gledališke vzgoje ter izvajanja in razvijanja gledaliških dejavnosti v šolah je poudarjanje otrokove osebnosti, individualnosti, krepitev samozavesti, razvijanje in spodbujanje boljše komunikacije, učvrščevanje medsebojnih odnosov in skupinskega dela. Hkrati razvijamo kritično mišljenje, empatijo, spoštovanje, kreativnost in smisel za estetiko. Otrokom ponujamo možnost za ustvarjalno izražanje. S tem potisnemo ob stran ustaljeno miselnost, da s kreativno dramsko vzgojo in z izobraževalnim gledališčem vzgajamo (le) redne obiskovalce gledališča in bodoče igralce, ki nastopajo na odru po točno določenih ukazih. Pozitivne učinke metod gledališke pedagogike smo dokazali tudi z rezultati ankete, ki smo jo razdelili med 100 učiteljev slovenščine na osnovnih šolah.
Ključne besede: gledališka pedagogika, gledališke igre, gledališče v učilnici, kreativna dramska vzgoja, metode gledališke pedagogike.
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 538; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici