| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 318
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
KAKOVOST SPLETNIH STRANI NA PRIMERU NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Andreja Korošec, 2010, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je kakršenkoli način poslovanja z banko, neodvisen od bančne poslovalnice. Na voljo je 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Danes elektronskemu bančništvu predstavljajo največjo nevarnost »Phishing napadi« oz. spletno ribarjenje, s pomočjo katerega poskušajo osebe priti do zaupnih podatkov. Za varnost svojega poslovanja mora v prvi vrsti poskrbeti sam uporabnik in upoštevati navodila banke. Nujo vsake organizacije predstavljajo spletne strani, ki morajo na preprost, hiter in razumljiv način prikazati čim več informacij. Pred samo izdelavo spletne strani je potrebno opredeliti komu bo spletna stran namenjena, ter kakšni so cilji izdelave spletne strani. Kakovost spletne strani je odvisna od njene uporabnosti, funkcionalnosti ter izpolnjevanja namena. Uporabne so tiste spletne strani, ki so: informativne, aktualne, všečne, preproste, hitre ter obiskane. Bolj kakovostna stran ima več obiskovalcev in organizaciji prinaša dobiček, zanemarjanje kakovosti pa lahko prinese organizaciji izgubo.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, prednosti in slabosti, nevarnosti, varnostni mehanizmi, spletna stran, kakovost, uporabnost.
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 1459; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (952,38 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici