| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 454
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Posebnosti ocenjevanja gradbenih podjetij
Monika Jesih, 2021, magistrsko delo

Opis: Posebnosti ocenjevanja gradbene dejavnosti je neraziskano in specifično področje, saj potrebuje ocenjevalec dovolj znanja s področja gradbeništva. Posebej mora biti osredotočen na posebnosti, ki so sicer pogosto napisane, vendar kaj več od tega ni znano. Pri ocenjevanju mora biti ocenjevalec tudi pozoren, kakšno podjetje kot organizacijsko strukturo ocenjuje. Kadar gre za podjetje, ki kotira na borzi imamo znano ceno delnice in na podlagi le-te izračunano vrednost podjetja. Vrednost podjetja pa je malo drugače za podjetja, ki ne kotirajo na borzah in so v zasebni lasti. Vemo, da za nekoga, ki je podjetje ustvarjal nekaj več deset let oziroma je le to že predano preko generacij in lahko govorimo o tradiciji, ki pa ima tudi svojo ceno, katera se ne more izraziti v vrednosti. Pri ocenjevanju vrednosti podjetij poznamo različne načine s kateri pridemo do vrednosti podjetja, vendar pa na ta izračun vplivajo določeni dejavniki, kot so: BDP, konkurenca, razvitost trga, denarni tokovi. Na podlagi teorije, ki bo opisana v prvem delu nato v praktičnem delu izračunano vrednost podjetja na po dveh različnih načinih.
Ključne besede: vrednotenje podjetja, ocenjevanje vrednosti podjetja, posebnosti ocenjevanja, gradbeništvo, gradbeništvo v Sloveniji, posebnosti gradbeništva, metode ocenjevanje, na donosu zasnovan način, nabavno vrednostni način
Objavljeno: 18.06.2021; Ogledov: 169; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,55 MB)

2.
Zaznavanje gospodarsko-kriminalnih dejanj po pričetku stečajnega postopka
Suzana Bela, 2020, magistrsko delo

Opis: Stečajno pravo naj bi upnikom zagotovilo možnost, da se jim iz razpoložljivega dolžnikovega premoženja poplača terjatve do dolžnika. Če dolžnikovo premoženje ne zadošča za poplačilo vseh upnikov, se ravna po t. i. načelu »par condicio creditorum«, ki temelji na sorazmernem in hkratnem poplačilu vseh upnikov. Dejavnikov, ki bi lahko vplivali na povzročitev kaznivih dejanj, je več. V podjetjih so prisotni veliki pritiski glede povečevanja dobička, hkrati pa gospodarski kriminal povzroča veliko škodo podjetju tako v denarni vrednosti kot tudi zunanji podobi podjetja. Ameriška zakonodaja v primerjavi s slovensko zagotavlja strateški mehanizem, s katerim lahko podjetja v stečajnem postopku izvajajo strateške spremembe, zaradi katerih podjetje po končanem stečajnem postopku lahko še naprej posluje, in sicer učinkoviteje in bolj gospodarno. Za odkrivanje gospodarsko-kriminalnih dejanj več kot polovica obravnavanih podjetij v raziskavi uporablja obdelavo podatkov naravnega jezika in umetno inteligenco (tehnologija zbiranja podatkov in informacij v spletnih oblakih). Pojav kriminalitete v družbi povzroča škodo, povečuje stroške na račun oškodovanih in je povezana z občutkom varnosti državljanov. Podjetja potrebujejo strogo nadzorno okolje, redne analitične teste podatkov in sistem za stalno odkrivanje morebitnih kriminalnih dejanj. Stečajni upravitelji zaznavajo predvsem naslednje pojavne oblike: sum na uničenje ali ponareditev poslovne dokumentacije, sum na kaznivo dejanje razpolaganja s sredstvi podjetja v osebne namene, poslovne goljufije, oškodovanja upnikov, protipravno uporabo blagovne znamke in oškodovanje temeljnih pravic delavcev. Stečajni upravitelji se srečujejo s številnimi težavami. V večini primerov sumov na kazniva dejanja ni dovolj podatkov ali denarnih sredstev, da bi jih bilo mogoče raziskati do faze, da bi bila podana kazenska ovadba. Upravitelji poudarjajo, da odkrivanje takšnih dejanj za njih pomeni dodatno obveznost, prav tako pri tem ni pozitivnega učinka za stečajno maso. Stečajni upravitelji navajajo, da obstaja težava v dokazovanju gospodarsko-kriminalnih dejanj zaradi pomanjkljivih ali celo uničenih arhivov stečajnih dolžnikov. Stečajnim upraviteljem niso poznani nobeni posebni postopki, orodja ali navodila, kako ravnati ob sumu na gospodarsko kaznivo dejanje, a vendarle vedo, kako ukrepati. Ob zaznavi ali odkritju suma se poda prijava oziroma ovadba na sum kaznivega dejanja, a kadar do primopredaje dokumentacije ne pride, se poda zgolj predlog za uvedbo postopka o prekršku na Ministrstvo za pravosodje. Večina stečajnih upraviteljev na strani države občuti interes po pregonu gospodarsko-kaznivih dejanj. Stečajni upravitelji na splošno menijo, da imajo dovolj kompetenc za potencialno zaznavanje oziroma odkritje gospodarsko-kriminalnih dejanj, nekateri so mnenja, da jim na tem področju manjkajo ustrezna poglobljena znanja in prakse, zato bi bilo koristno, da bi se na temo obravnavane tematike izvajala dodatna strokovna izobraževanja, vendar na dovolj visoki ravni. Nekateri prav tako menijo, da imajo premajhna pooblastila, saj bi jim bil v veliko pomoč dostop do vseh tistih baz podatkov in evidenc, kot so dostopne na primer FURS-u. Upravitelji poudarjajo, da je na tem področju premalo obsodb. Dobrodošla bi bila ustrezna reformacija organov pregona v smislu omogočanja sprememb. Stečajni upravitelji so mnenja, da je prostor za spremembe, vendar stečajni upravitelji vseeno nasploh menijo, da je učinkovitost pregona gospodarske kriminalitete pri nas primerljiva z drugimi državami EU in da je pregon dovolj učinkovit. Potrebno je imeti v mislih imeti tudi ustavne pravice in svoboščine tistih, ki v predkazenskih in kazenskih postopkih nastopajo kot osumljenci.
Ključne besede: stečajno pravo, stečajni postopek, gospodarski kriminal, gospodarsko-kriminalna dejanja, stečajni upravitelji, sum na kaznivo dejanje.
Objavljeno: 14.04.2021; Ogledov: 104; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

3.
Računovodja leta 2031?
David Kelenc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljen pogled na prihodnost poklica računovodje ter dejavniki, ki bodo spremenili ta poklic. Računovodstvo se je zadnja leta spremenilo kar v veliki meri ter se z novimi tehnologijami spreminja še hitreje. To je računovodstvu prineslo določene prednosti in pozitivne premike na bolje. Poslovni procesi v podjetjih so vse bolj tehnološko dovršeni, nove tehnologije nam omogočajo marsikaj, in ker je računovodstvo tesno povezano z vsemi procesi v podjetju, se je moralo tudi temu prilagoditi. Sistemi so vse bolj avtomatizirani, digitalizirani, kar v poslovnem procesu pomeni prihranek časa, zmanjšanje napak, povečanje produktivnosti in učinkovitosti. Povečala so se tudi pričakovanja lastnikov in managerjev v podjetjih, ki želijo informacije o poslovanju, ki so bile nekoč letne, polletne, kvartalne, mesečne, kar pa v današnjem času ni dovolj ter bo potrebno preiti v računovodstvo v realnem času, ko bodo pomembne informacije na voljo že tedensko oziroma dnevno. Ob takšnih pričakovanjih se računovodski poklic zelo spreminja in zahteva od računovodij, da se temu prilagodijo, saj v nasprotnem primeru tvegajo svoj obstoj. Računovodja bo moral vse bolj poznati informacijske tehnologije, saj bo sodeloval pri nastajanju novih inteligentnih, avtomatiziranih računovodskih sistemov. Ko bodo računovodsko informacijski sistemi visoko digitalizirani, ne bo več dolgočasnih nalog s ponavljajočimi dogodki, saj bo sistem avtomatiziran, vendar bodo potrebne dodatne notranje kontrole, če naredi sistem napako, da se napake eliminira in popravi nastavitev. Poklic računovodje se bo v prihodnosti zagotovo precej spremenil. Umetna inteligenca bo imela velik vpliv na razvoj računovodstva. Čeprav nekateri napovedujejo, da bo računovodje nadomestila umetna inteligenca, temu ni povsem tako. Veliko nalog bo UI lahko opravila namesto računovodij, ne bo pa opravljala svetovalnih razgovorov, razlaganje zakonodaje, itd. Računovodje bodo postali bolj svetovalci, analitiki, bolj bodo vpeti v poslovanje, managerjem bodo posredovali informacije v realnem času. Če je v preteklosti veljalo, da računovodje obračajo stare številke, ki niso več aktualne, sedaj več temu ni tako.
Ključne besede: računovodstvo, digitalizacija, umetna inteligenca
Objavljeno: 14.04.2021; Ogledov: 136; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

4.
Notranja revizija in pranje denarja v slovenskih bankah
Katja Zadravec, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo Notranja revizija in pranje denarja v slovenskih bankah povzema slovensko in tujo literaturo o pranju denarja, notranji reviziji ter njeni vlogi pri preprečevanju pranja denarja. Prevare niso pojav, povezan s primeri finančnih prevar iz zadnjih dveh stoletij, ampak že v zgodovini lahko najdemo, ko so moški uporabljali trike manipulacije in prevare, da bi pridobili denar, zemljo ali blago. Nastanek računovodstva in revizije je v gospodarski zgodovini povezan z željo s strani držav in cerkve, da zadržijo in preprečijo krajo ter napačno prikazovanje financ. V preteklosti organizacije niso obravnavale preprečevanje prevar kot glavni cilj znotraj sistema notranjih kontrol. Danes pa velja, da so prevare eno najpomembnejših tveganj, kateri so izpostavljene organizacije. Zaradi izpostavljenosti tveganj, povezanih s prevarami, se organizacije vedno bolj osredotočajo na ukrepe za preprečevanje prevar in pravočasno odkrivanje. Vedno večjo vlogo imata v organizacijah notranji nadzor ter notranja revizija. Banke se tveganjem ne morejo izogniti, saj je njihova narava dela takšna, da je prevzemanje tveganj sestavni del bančništva. Obvladovanju tveganj se pripisuje vedno večji pomen. Do tega je prišlo predvsem zaradi globalizacije poslovanja, novih tehnologij in storitev ter zaradi nekaterih nepravilnosti v bankah. Tudi sam slovenski Zakon o bančništvu (Zban-1) zahteva ureditev ravnanja z vsemi oblikami bančnih tveganj, proti katerim se banka postavlja s sistemom notranjih kontrol. Pri bankah poleg zunanjega nadzora, ki ga opravljajo zunanje institucije, npr. Banka Slovenije kot najpomembnejši zunanji nadzornik v Sloveniji, je vse bolj pomemben tudi notranji nadzor, ki ga opravljajo notranji revizorji. Eno izmed bančnih tveganj je tudi pranje denarja in financiranje terorizma. S pranjem denarja in financiranjem terorizma se srečujemo na mednarodni ravni; pralci denarja z različnimi metodami in tehnikami premišljeno izkoriščajo svetovni finančni svet. Zato je potrebno pranje denarja obravnavati globalno, saj samo skupen boj obrodi sadove. Pranje denarja negativno vpliva na gospodarstvo kot celoto, saj povzroča velike finančne izgube, slabi socialno stabilnost ter vodi do izgube zaupanja v gospodarski sistem ter do korupcije. Pranje denarja velja za hujšo obliko kriminala, s katerim se prikriva in zakriva dejanski izvor na nezakonit način pridobljenih sredstev. Namen pranja denarja je predvsem na hiter in neopazen način premoženje, pridobljeno na nelegalen način, oddaljiti od njihovega vira. Notranja revizija ima ključno vlogo v bankah, saj so zelo ranljive in izpostavljene pranju denarja. Nadzor bank na področju preprečevanja pranja denarja je nujen in potreben. Nadzor se izvaja zato, da se ugotovi, ali banke izvajajo vse potrebne naloge in aktivnosti, ki jih nalaga zakon.
Ključne besede: pranje denarja, notranja revizija, preprečevanje pranja denarja, banke, notranje kontrole.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 105; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

5.
Posebnosti notranjega revidiranja poslovnih tveganj v bankah
Nuša Mahorič, 2020, magistrsko delo

Opis: V hitrem tempu življenja, kjer se neprestano dogajajo spremembe v tehniki, modernizaciji, konkurenci v poslovnem okolju, se moramo zavedati, da vse te spremembe prinašajo tudi vedno več novih tveganj in s tem negotovosti tudi v bankah. Zaradi tega tudi bankam preti veliko bančnih tveganj, ki se jim ne morejo izogniti, zato je pomembno, da se obstoječa in nova tveganja spremljajo in upravljajo. V magistrskem delu smo predstavili tveganja, ki so jim banke podvržene, in sicer kreditno, tržno, spremembe obrestne mere, operativno, likvidnostno, makroekonomsko in druga, med katere spadajo uvedbe novih produktov ali tveganja izgube ugleda. Zato je pomembno, da banka najprej prepozna dejavnike tveganj, saj jih šele takrat lahko začne upravljati. Prek realnih primerov so predstavljena poslovna tveganja, kjer vidimo, kako posamezna tveganja banke same opredeljujejo in kakšna načela politike imajo zastavljena za upravljanje posameznih tveganj. Za boljše razumevanje notranje revizije in njenega delovanja spoznamo revizijski postopek, ki zajema načrtovanje revizije, prepoznavanje tveganj, revizijsko testiranje, preučevanje in ocenjevanje obvladovanj tveganj, poročanje o rezultatih in spremljanje odpravljanja slabosti pri upravljanju tveganj. Za širši vpogled v notranje revizije smo opravili tudi intervju z notranjim revizorjem, pri čemer smo spoznali pomembnost te. Za dolgoročno uspešnost banke je pomembno sodelovanje uprave, notranjih revizorjev in revidirancev. Vsi bi se morali zavedati, da delujejo za skupni cilj – za varnost banke. Notranji revizorji pa so tisti, ki so usposobljeni, da to varnost neprestano še posebej preverjajo.
Ključne besede: notranja revizija, banke, upravljanje tveganj, revidiranje, intervju
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 82; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (960,58 KB)

6.
Etični vidik v poslovodnem računovodstvu
Anja Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Pojem etika se v širšem smislu ukvarja s področjem človeških ravnanj glede na to, kaj je dobro in kaj slabo, prav tako kaj je prav in kaj je narobe. Da pridemo do bistva, ali so naše odločitve dobre ali slabe, mora odločevalec primerjati svoje odločitve s standardi. To so standardi, ki ne izražajo statističnega odnosa, vendar zahtevajo od odločevalca, da oceni vrednote in položaj oseb, na katere vpliva odločevalec. Delo odločevalca je, da oceni rezultate odločitve in biti posledično odgovoren zanje. Standarde, ki nam služijo kot sodilo, imenujemo kodeks poklicne etike, po katerem presojamo svoja dejanja. V diplomskem seminarju smo želeli dokazati, da prihaja do kar nekaj neetičnih ravnanj v Sloveniji. Do želenih ugotovitev smo prišli s pomočjo literature in s kodeksom poklicne etike računovodij ter s pomočjo člankov izbranih avtorjev. Glede pritiskov za neetično ravnanje smo ugotovili, da ti pritiski obstajajo, vendar jih ni toliko, kot smo pričakovali. Obstaja možnost, da jih rezultati teh razpoložljivih raziskav ne razkrivajo, saj so viri teh pritiskov pogosteje notranji, torej nadrejenih, sodelavci in računovodjevi.
Ključne besede: poslovodno računovodstvo, etika, morala, kodeks poklicne etike, etične dileme, kreativno računovodstvo.
Objavljeno: 30.03.2021; Ogledov: 112; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (629,28 KB)

7.
Razlike med sovražnim in prijaznim prevzemom podjetja
Tanja Eskić, 2020, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil predstaviti definicijo prevzema podjetja ter sam postopek prevzema. Združitve in prevzemi so že dolgo priljubljena strategija in se vedno bolj pojavljajo v mnogih panogah. To strategijo uporabljajo tako velika kot majhna podjetja. Čeprav je priljubljena pri mnogih vodstvenih kadrih, je zelo zapletena strategija, polna tveganj. V teoretičnem delu smo predstavili vrste in oblike prevzemov ter sam proces prevzema. Predstavili smo tudi obrambne mehanizme v primeru sovražnega prevzema in metode za oblikovanje primerne prevzemne cene ter vrednotenje podjetja, saj je ena izmed ključnih nalog prevzemnika pred prevzemom, da ustrezno ovrednoti ciljno podjetje in na podlagi tega določi maksimalno ceno, ki jo je pripravljen plačati za prevzemno podjetje. Prevzemi običajno vključujejo veliko skrbnega pregleda s strani kupca, saj se želi kupec preden se zaveže k transakciji prepričati kaj že ve, kaj kupuje in katere obveznosti prevzema. V empiričnem delu smo najprej predstavili računovodsko evidentiranje prevzetega podjetja, proučevanje računovodskih izkazov podjetja tarče ter nakupno metodo. Nato smo na primeru dveh podjetij naredili primer nakupne metode z dobrim imenom in opredelili prevzemno premijo. Podjetja morajo skrbno izbrati cilje glede pridobitve podjetja in se truditi, da ne bodo plačali previsoke premije. Če izberejo napačno podjetje ali je plačana premija previsoka, je verjetnost škode velika. Pa vendar, le če podjetje išče in prepozna prave cilje in so postavljeni ustrezni mehanizmi, ki bogatijo učenje v prevzemnem podjetju, bodo sposobni okrepiti lasten konkurenčen položaj na trgu. Združitve in prevzemi so lahko zelo učinkovita in uspešna strategija pod pogojem, da je ta strategija skrbno načrotvana in izvedena.
Ključne besede: prevzem, sovražen prevzem, prijazen prevzem, nakupna metoda, računovodsko evidentiranje, prevzemna premija, obrambni mehanizmi, skrben pregled
Objavljeno: 04.02.2021; Ogledov: 167; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

8.
Ferdo se uči o sebi in drugih
Sara Irman Kolar, 2020

Opis: Priročnik je sestavljen iz teoretičnega dela in dvajsetih praktičnih aktivnostih. Teoretični del zajema opredelitev modela SEL, navodila za uporabo priročnika in smernice za spodbujanje socialnega in čustvenega učenja pri otrocih. Izhodišča za aktivnosti predstavljajo likovna dela iz zbirke Umetnostne galerije Maribor. Ob ogledovanju likovnih del, pogovoru ob njih in praktičnih likovnih dejavnostih se otroci učijo izražati svoja čustva in občutke. Priročnik je rezultat Študentskega inovativnega projekta za družbeno korist 2016–2020 z naslovom Socialno in čustveno učenje s pomočjo likovne umetnosti – SELUM.
Ključne besede: Socialno in čustveno učenje (SEL), socialne in čustvene spretnosti, krepitev in razvijanje spretnosti, likovna umetnost, likovne aktivnosti
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 184; Prenosov: 22
URL Povezava na datoteko

9.
Vloga in pomen notranjega revidiranja sistema za preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma v banki
Žarko Gorenjc, 2020, magistrsko delo

Opis: Zaradi pojava škandalov, povezanih s pranjem denarja v več bankah v Evropski uniji v zadnjem obdobju, ki so precej omajali zaupanje javnosti v institut vladavine prava, je Evropska komisija v okviru posebne študije, katere namen je bil ugotoviti vzroke za nastalo situacijo ter predlagati rešitve, kot eno izmed ključnih pomanjkljivosti izpostavila neustrezno korporativno upravljanje v bankah. Korporativno upravljanje določa razporeditev vlog in odgovornosti znotraj banke, na podlagi katerih njen upravljalni organ upravlja poslovne in organizacijske aktivnosti, kar med drugim vključuje tudi vzpostavitev ustreznega sistema notranjih kontrol. Vzpostavitev notranjekontrolnega sistema temelji na vzpostavitvi t. i. funkcijskega modela treh obrambnih linij, v katerem so vloge in odgovornosti upravljanja s tveganji jasno določene. Pomembno vlogo v omenjenem modelu predstavlja funkcija notranje revizije, ki je odgovorna za izvajanje pregledov učinkovitosti notranjekontrolnega okolja na posameznih poslovnih področjih banke in sistema upravljanja tveganj. Pri izvajanju notranjerevizijskih poslov je še posebno pomembna izbira metodološkega orodja za vrednotenje ustreznosti in učinkovitosti izvajanja postopkov notranjih kontrol. Eno izmed možnih metodoloških orodij za revidiranje notranjih kontrol v banki je orodje COSO.
Ključne besede: banke, pranje denarja, notranja revizija, orodje COSO
Objavljeno: 16.12.2020; Ogledov: 1615; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

10.
Razlike v bolniški odsotnosti med računovodji javnega in zasebnega sektorja
Biserka Lubej, 2020, magistrsko delo

Opis: Bolniška odsotnost je pomemben dejavnik, ki ga zaradi številnih negativnih posledic občutijo tako zaposleni kot tudi delodajalci. Vsak delodajalec lahko z različnimi ukrepi pripomore k manjši bolniški odsotnosti, popolnoma preprečiti pa tega ne more. Bolniška odsotnost je vsaka odsotnost z dela zaradi bolezni, poškodb in drugih zdravstveno upravičenih razlogov, kot sta na primer skrb za bolnega družinskega člana, darovanje krvi ipd. Ne smemo pozabiti, da je pozornost potrebno posvetiti ne zgolj kurativnim, ampak tudi preventivnim ukrepom. Pričujoča magistrska naloga temelji na primerjavi bolniške odsotnosti v javnem in zasebnem sektorju. Namen naloge je s pomočjo anketnega vprašalnika ugotoviti, ali med računovodji prihaja do razlik z vidika bolniške odsotnosti. Za izvedbo raziskave je bilo pridobljenih 229 ustreznih anket s strani računovodij v Sloveniji. Ker so računovodje obremenjeni, posebej v času računovodskih poročil, smo v ta namen izdelali nezahteven anketni vprašalnik in tako prišli do odgovorov na naša vprašanja. Raziskava je temeljila na podatkih, ki smo ji zbrali s pomočjo spletnega vprašalnika. Za pregled vseh vprašanj iz anketnega vprašalnika smo uporabili frekvenčno analizo, oblikovali frekvenčne tabele, v katerih smo prikazali število in odstotek odgovorov, izračunali smo povprečje, standardni odklon in standardno napako aritmetične sredine. Pri preverjanju hipotez smo uporabili t-test in Pearsonov korelacijski koeficient. Rezultati raziskave so pokazali, da nismo uspeli dokazati razlik med bolniško odsotnostjo javnega in zasebnega sektorja na podlagi simptomov, zaradi katerih odhajajo oz. ne odhajajo v bolniški stalež. Čeprav je bilo nekoliko več odhodov v bolniško na podlagi simptomov v javnem sektorju, so bile zaznane razlike zelo majhne. V povprečju je več bolniških odsotnosti pri ženskah kot pri moških, ne glede na sektor v katerem delajo. Spol ima vpliv na bolniški stalež in uspelo nam je dokazati, da je več bolniško odsotnih žensk.
Ključne besede: Ključne besede, bolniška odsotnost, vzroki bolniške odsotnosti, zmanjšanje bolniških odsotnosti, računovodje, javni sektor, zasebni sektor.
Objavljeno: 15.12.2020; Ogledov: 218; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.36 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici