2.
PROGRAM POSPEŠEVANJA PRODAJE V FRIZERSKEM SALONU MOJCARok Košir, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Opis: Pospeševanje prodaje je eden izmed instrumentov tržnega komuniciranja, ki pridobiva vse večji pomen. Namen pospeševanja prodaje je predvsem povečati prodajo. Vendar pa tukaj naletimo tudi na razne omejitve, ki so omejene z zakoni in kodeksi.
V zaključnem delu sem najprej teoretično predstavim vse načine pospeševanja prodaje, njihov namen in cilje. Metode pospeševanja prodaje je potrebno natančno načrtovati, če želimo, da bo pospeševanje prodaje doseglo svoj namen.
Poznamo tri skupine različnih metod pospeševanja prodaje in sicer :
· metode pospeševanje prodaje končnim odjemalcem,
· metode pospeševanja prodaje trgovini,
· metode pospeševanja prodaje prodajnemu osebju.
V praktičnem delu pa sem na primeru frizerskega salona pokazal, kako bi pospeševanje prodaje lahko potekalo v praksi.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, odjemalec, metode in orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, cena
Objavljeno v DKUM: 06.01.2011; Ogledov: 2148; Prenosov: 284
Celotno besedilo (621,89 KB)