| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ODLOČITVENI MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI PASME PSA
Maja Jurca, 2010, diplomsko delo

Opis: Pasma je skupina psov, ki se po vedenjskih lastnostih, videzu in drugih značilnostih razlikujejo od drugih psov. Izbira ustrezne pasme psa je lahko zelo težka, predvsem za neizkušene kupce. Zelo pomembno je, da pred nakupom dobro premislimo in na objektiven način izberemo primerno pasmo. Če se odločimo za nakup pasemskega psa, je izbira pasme začetni in zelo pomembni proces pri nakupu psa. Diplomsko delo zajema odločitveni model, ki bo kupcem na enostaven način pomagal pri izbiri pasme psa. Izpostavili bomo vse tiste lastnosti psov, po katerih se posamezne pasme razlikujejo med seboj. Pri tem bomo upoštevali tudi pričakovanja in izkušnje kupca. Le tako bomo za posameznika lahko izbrali ustrezno pasmo. Odločitveni model bomo naredili v programu za večparametrsko odločanje DEXi in programu Vredana, ki nam bo pomagal pri podrobnejši analizi rezultatov.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE – pasma psa, – nakup psa, – odločitveni model, – DEXi, – Vredana.
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 2216; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (490,50 KB)

3.
4.
5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
Boštjan Jurca, 2016, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev. Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate. Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine: – metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje
Ključne besede: Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija.
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 391; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

6.
HORIZONTALNE BALIRKE – MOŽNE HIDRAVLIČNE REŠITVE
Robert Jurca, 2016, diplomsko delo

Opis: Horizontalne balirke so namenjene baliranju večjih količin odpadnega materiala. Balirke poganja hidravlični sistem, ki mora zagotavljati visoko zmogljivost in potisno silo s čim nižjo pogonsko močjo za pogon dveh glavnih funkcij, to sta predstiskanje s pokrovom in stiskanje z glavnim stiskalnim valjem, ter vračanje obeh v izhodiščni položaj. Da bo zmogljivost balirke čim višja, morata biti ti dve funkciji opravljeni v čim krajšem času. V diplomskem delu so obravnavane različne rešitve hidravličnega dela pogonskih enot in različne rešitve hidravličnega krmilja balirke. Posamezne rešitve so časovno ovrednotene, navedene so prednosti in slabosti posamezne rešitve. Končna rešitev hidravličnega sistema, ki predvideva uporabo regulacijske črpalke, dodatne črpalke s konstantno iztisnino, ter krmilne enote z »varčno« in zaporedno vezavo, je sicer nekaj dražja, a je čas delovanja bistveno krajši od osnovne rešitve. S tem je tudi dosežen osnovni cilj diplomskega dela.
Ključne besede: hidravlična stiskalnica, hidravlični valj, črpalka, potni ventil, proporcionalni ventil, krmilni blok, pretok, tlak
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 800; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici