| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU AVTOŠOLE AMZS D.O.O. LJUBLJANA
Rok Abraham, 2012, diplomsko delo

Opis: Različni avtorji različno opredeljujejo pojem motivacije. Nekateri menijo, da se motivacija nanaša na postopke, ki povzročajo, da se ljudje obnašajo tako, kot se. Iz te definicije sledeč, pomeni razumeti motivacijo, razumeti obnašanje porabnikov. Namen diplomskega seminarja je bil, ugotoviti, ali podjetje Avtošola AMZS, d. o. o., resnično motivira zaposlene in/ali so s tem sistemom nagrajevanja, če ta sploh obstaja, zadovoljni. V diplomskemu seminarja smo se najprej posvetili opredelitvi pojma motivacije. Nato smo predstavil različne motivacijske teorije različnih strokovnjakov ter predstavili motivacijske dejavnike, ki najbolj vplivajo na motivacijo zaposlenih. V raziskovalnemu delu diplomskega seminarja smo opravili anketo, na temelju zbranih podatkov smo prišli do ugotovitev, da najbolj na zaposlene vpliva samostojnost pri delu ter da so zaposleni v podjetju najbolj zadovoljni z odnosi s sodelavci, delovnimi pogoji in redno zaposlitvijo. Ob koncu ugotovitev smo podali morebitne predloge.
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1189; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (992,16 KB)

3.
ZDRAV NAČIN ŽIVLJENJA S STALIŠČA UŽIVANJA TEKOČIN - KAJ IN KOLIKO PIJEJO UČENCI OSNOVNE ŠOLE FRAM
Tara Abraham, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Zdrav način življenja s stališča uživanja tekočin – kaj in koliko pijejo učenci Osnovne šole Fram je razdeljeno na dva dela – teoretični in empirični. V teoretičnem delu predstavljamo, kaj vse je pogojeno z zdravim načinom življenja, nekaj o pitju tekočin in zdravi prehrani ter predstavimo osnovno šolo Fram, s katero smo sodelovali v empiričnem delu. V drugem, empiričnem delu diplomskega dela predstavimo rezultate, podrobnejšo analizo in ugotovitve empirične raziskave, v kateri so sodelovali učenci vseh razredov Osnovne šole Fram. Z empirično raziskavo smo želeli proučiti kaj, kdaj in koliko pijejo anketirani učenci. Ali izbirajo bolj zdravo ali manj zdravo pijačo? Izvedeti smo želeli tudi, kakšno je njihovo znanje o pijačah. Zanimalo nas je tudi, v kolikšni meri na njihovo izbiro pijač in znanje o le-teh vplivata spol in triletje, ki ga obiskujejo. Ugotovili smo, da se pri izbiri pijače rezultati razlikujejo tako glede na spol kot tudi triletje, ki ga učenci obiskujejo. Vsi učenci, ne glede na spol ali triletje, pa so dobro seznanjeni o tem, katera pijača je najbolj zdrava.
Ključne besede: zdrav način življenja, zdrava prehrana, pitje, osnovna šola, učenci
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 978; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

4.
MODULARNI SISTEM ZA AVTOMATIZACIJO HIŠE
Alen Abraham, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z izdelavo sistema, ki nam je s pomočjo spletne aplikacije omogočil poljubno dodajanje in nastavljanje najrazličnejših modulov oz. enot sistema avtomatizacije hiše. Realizirali smo takšen sistem, da smo dosegli meritev poljubnega števila senzorjev temperature in svetlobe prek brezžičnega lastnega protokola. Izdelali smo še podobne enote za vklop in izklop poljubnih tokokrogov s pomočjo releja ter enote za krmiljenje oz. vrtenje nizkonapetostnih motorjev, ki smo jih potrebovali za odpiranje in zapiranje radiatorskih ventilov ter premikanje sobnih žaluzij oz. rolet.
Ključne besede: brezžično, krmiljenje, Raspberry Pi, modul, avtomatizacija
Objavljeno: 28.10.2015; Ogledov: 500; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (3,82 MB)

5.
Sodobni ples pri pouku glasbene umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
Kaja Abraham, 2017, magistrsko delo

Opis: Sodobni ples je umetnost dvajsetega stoletja, s katero se srečujemo v vsakdanjem življenju in ki postaja nepogrešljiva v življenju mnogih. Namen magistrske naloge je preučiti prepoznavnost sodobnega plesa in odnos do sodobnega plesa pri učencih razredne stopnje (tretjega, četrtega in petega razreda slovenskih osnovnih šol) pri pouku glasbene umetnosti. Magistrsko delo v teoretičnem delu opisuje sodobni ples, njegove začetke in razvoj tako v tujini kot na Slovenskem. Predstavljeni so njegovi začetniki, improvizacija, kako ustvarjamo z ritmom in gibom. Opisan je plesni razvoj otroka in kako pomembne so spodbude in metode za plesni razvoj otroka. Prikazana so tudi slovenska društva in plesni centri, ki so pod svoje okrilje vzeli sodobni ples. Predstavljenih pa je tudi nekaj vaj, s katerimi lahko otroke pripravimo na ples in jih učimo plesati. Empirični del magistrske naloge smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 151 učencev slovenskih osnovnih šol severovzhodne Slovenije. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Na podlagi tega smo ugotovili, da učenci tretjih, četrtih in petih razredov slovenskih osnovnih šol prepoznajo in poznajo sodobni ples. Večina anketirancev je sodobni ples že plesala ali bila na predstavi sodobnega plesa. Rezultati so pokazali, da si anketiranci, ne glede na spol, razred in plesno aktivnost, želijo več vsebin sodobnega plesa pri pouku glasbene umetnosti na razredni stopnji osnovne šole. Vendar pa je te vsebine potrebno vključiti v pouk premišljeno in načrtovano.
Ključne besede: ples, sodobni ples, sodobni ples v Sloveniji, glasbena umetnost, učni načrt
Objavljeno: 16.11.2017; Ogledov: 552; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici