| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
UVEDBA CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE V ZAVODU ZA ZDRAVSTVENO VARSTVO MARIBOR
Matej Žohar, 2013, magistrsko delo

Opis: Ustrezna organiziranost informacijskega sistema je osnova za kvalitetno delovanje vsake organizacije. Informacijski sistem, ki omogoča hitro prilagodljivost nenehnim zakonskim spremembam, je najpomembnejši za uspeh podjetja in zagotavljanje konkurenčne prednosti. Pri odločitvi za uvedbo celovite informacijske rešitve se srečujemo z vprašanji kako izbrati ustrezno informacijsko rešitev, kako se pripraviti na uvedbo, kateri so ključni dejavniki uspešne uvedbe in katere so temeljne napake pri uvedbi takšne rešitve v podjetju. Podjetja potrebujejo za svoje uspešno poslovanje hitre in pravilne odločitve. Vse več podjetij se odloča za uvedbo ustreznih informacijskih rešitev, katere jim omogočajo podporo večine poslovnih procesov podjetja. Projekt uvedbe ustrezne informacijske rešitve je kompleksen in zahteven za podjetje. Za uspešno uvedbo je torej nujno, da se podjetja zavedajo tveganja in projekt skrbno načrtujejo, organizirajo in nato tudi izvedejo. ZZV Maribor se je odločil, da na podlagi analize ERP rešitev vzpostavi model prenove in informatizacijo poslovnih procesov. Za izboljšanje informacijskega sistema smo izbrali podjetje Kopa d.d.. Uvedbe se bomo lotili premišljeno in z upoštevanjem smernic za uspešno vpeljavo. Pričakujejo uspešno uvedbo rešitve, ki bo podjetju prinesla številne koristi.
Ključne besede: informacijski sistem, celovite informacijske rešitve, Kopa, uvajanje, prenova poslovanja, poslovni procesi
Objavljeno: 16.10.2013; Ogledov: 957; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

4.
5.
6.
Primerjava Centreks in ADSL tehnologij : diplomsko delo strokovnega študijskega programa
Tomaž Žohar, 2003, diplomsko delo

Ključne besede: telekomunikacije, telefonija, Centreks, ADSL
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1820; Prenosov: 0

7.
User-centred design for elderly patients with low digital literacy
Emilija Stojmenova Duh, Tomaž Žohar, Dejan Dinevski, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: As a result of being familiar with the benefits of e-Health, Telekom Slovenia and the Faculty of Medicine from the University of Maribor have worked together on an e-Health project. In order to achieve a high and effective user adoption of e-Health services, a user-centred design approach was employed in the project. This paper describes how well-known conventional UCD methods could be modified to support researchers in carrying out their user studies with people having a low digital literacy.
Ključne besede: uporabniško-usmerjeno oblikovanje, slaba digitalna pismenost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 343; Prenosov: 18
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Adapted user-centered design
Emilija Stojmenova Duh, Bojan Imperl, Tomaž Žohar, Dejan Dinevski, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Being familiar with all the benefits of e-Health and the strategic plan for the Slovenian health sectors informatization, Telekom Slovenia and the Faculty of Medicine from the University of Maribor, along with other partners, have initiated an e-Health project. The project group is developing various e-Health services that are based on modern ICT (information and communications technology) solutions and will be available on several screens. In order to meet the users needs and expectations and, consequently, achieve the high acceptance of e-Health services, the user-centered design (UCD) approach was employed in the e-Health project. However, during the research it was found that conventional UCD methods are not completely appropriate for older adults: the target population of the e-Health services. That is why the selected UCD methods were modified and adapted for older adults. The modified UCD methods used in the research study are presented in this paper. Using the results of the adapted UCD methods, a prototype for a service named MedReminder was developed. The prototype was evaluated by a group of 12 study participants. The study participants evaluated the MedReminder service as acceptable with a good potential for a high adoption rate among its target population, i.e., older adults.
Ključne besede: ICT, e-Health, MedReminder, user-centered design, modification, adaptation, older adults
Objavljeno: 21.06.2017; Ogledov: 231; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici