| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VPLIVI RAČUNALNIŠKIH IGER NA PROCES UČENJA MODELIRANJA POSLOVNIH PROCESOV: REŠEVANJE POSLOVNIH PROBLEMOV V SIMULACIJAH Z ZNANJI IN METODAMI IGRALCA RAČUNALNIŠKIH IGER
Rok Štucin, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema temo računalniških iger in njihov vpliv na proces učenja modeliranja poslovnih procesov. Ker je to področje izredno obsežno, saj je zaradi relativno zanimivih področji, v zadnjih letih postalo predmet raznih teorij in raziskav, smo se odločili, da temo te diplomske naloge bolje usmerimo. To diplomsko delo se tako, v okvirju teme računalniških iger in njihovih vplivov na učenje modeliranja poslovnih procesov, ukvarja z vprašanjem simulatorjev in reševanja poslovnih problemov s pomočjo znanja igralcev računalniških iger. Namen je prikazati sposobnosti in delo igralcev računalniških iger, ki skozi opravljanje nalog v svojem svetu, lahko pridobijo sposobnosti, ki bi ob primerni uporabi lahko koristile nekemu podjetju. Osnovo našemu delu so predstavljale ugotovitve in raziskave na temo igrificiranja in uporabe tehnik računalniških iger, kot orodje spodbujanja produktivnosti dela, ki jih je moč poiskati na svetovnem spletu. Postavili smo si dve hipotezi, ki sta nam predstavljali dva glavna problema našega diplomskega dela. Prva hipoteza, se nanaša na problem prenosljivosti znanj iz področja računalniških iger v poslovni svet. Na podlagi raziskav na temo znanj in sposobnosti igralcev računalniških iger je razvidno, da določena znanja obstajajo, ključno vprašanje pa še vedno ostaja moč prenosa le-teh. Zaradi težav pri izvajanju raziskovalnega dela in rezultatov, ki smo jih pridobili z izvajanjem ankete, smo morali Hipotezo 1 zavrniti, saj ni bilo zaznati kakršnega koli pozitivnega učinka, ki bi jih te sposobnosti prinesle. Druga hipoteza tega diplomskega dela se je nanašala na reševanje poslovnih problemov, z znanji igralcev računalniških iger v okolju poslovne simulacije (poslovne igre INNOV-8). Teorija je predstavljala možnosti, da sposobnosti igralcev računalniških iger privedejo do različnih rešitev nalog, katere smo po opravljeni raziskavi želeli primerjati. Ponovno smo imeli težavo z izvedbo raziskave, katera bi to teorijo potrdila. Glede na podatke, ki smo jih prejeli skozi anketo, smo Hipotezo 2 ob koncu diplomskega dela, bili primorani zavrniti. Za konec diplomskega dela, smo se zavezali, da tega problema ne bomo opustili, četudi nas je do trenutnih zaključkov privedel splet okoliščin, katerega nismo uspeli predvideti. Obenem ostajamo mnenja, da sta sveta računalniških iger in poslovanja v osnovi tako podobna, da bomo v prihodnosti opazili veliko pretoka idej, iz enega sveta, v drugega.
Ključne besede: igričar, prenos znanja, računalniške igre, poslovanje, simulacije
Objavljeno: 13.09.2012; Ogledov: 1023; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

3.
Samomor in mladostniki : magistrsko delo
Sara Štucin, 2012, magistrsko delo

Opis: Samomor obstaja odkar obstaja človeštvo. Nekatere kulture so ga štele med resnejše moralne prekrške, druge so ga v določenih primerih celo podpirale. V nekaterih državah je stopnja samomorilnosti večja kot v drugih, kar lahko pripišemo mnogim dejavnikom. Slovenija spada med države z najvišjim samomorilnim količnikom. Samomorilnost je potrebno obravnavati celostno, saj nanjo deluje več dejavnikov hkrati, ki se med seboj vedno prepletajo. To so dejavniki tveganja, ki jih v grobem delimo na individualne, medosebne in družbene. Prepletanje teh dejavnikov razlagajo teorije o samomorilnosti. Nekatere dajejo večji pomen dednosti (raznim boleznim) in genom, druge posameznikovem okolju in družbi, tretje samomor razlagajo s posameznikovimi notranjimi občutenji (občutek obupa in nemoči). Čedalje več samomorov se pojavlja med mladimi, kar predstavlja velik družbeni problem. Čas mladostništva je zahtevna in občutljiva faza, saj se v tem času lahko razvijejo mnogi napačni vzorci vedenja in reševanja problemov. Če mladostnik ne osvoji pravilnih načinov reševanja problemov, ne uživa podpore staršev, se ne vključuje v družbo in ne čuti pripadnosti do neke skupine vrstnikov, se lahko tveganje za samomor poveča. Ker se samomorilno vedenje lahko prepozna in se samomor lahko prepreči, se je potrebno posvetiti in okrepiti varovalne dejavnike, ki zmanjšujejo verjetnost tveganja za samomor.
Ključne besede: samomorilnost, samomori, mladostniki, vprašalniki, analize, magistrska dela
Objavljeno: 02.08.2012; Ogledov: 2366; Prenosov: 354
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

4.
Elektronski odpadki in njihova predelava v Sloveniji
Miriam Štucin, 2015, magistrsko delo

Opis: V elektronski industriji se je v zadnjem desetletju zgodil velik preobrat, revolucija, ki je povečala volumen in število vrst nevarnih odpadkov. Z nenehnim spreminjanjem industrializacije in urbanizacije tehnologija močno vpliva tudi na zdravje človeka. Vedno večja uporaba škodljivih snovi in materialov pri izdelavi elektronike ob nepravilni predelavi povečuje onesnaževanje zraka, zemlje in vode, ter vpliva na nepravilno delovanje človeških organov. Vsakodnevno se kopičijo komunalni odpadki, ki vsebujejo odvržene elektronske in električne izdelke, in v največjih količinah končajo v nerazvitih državah oziroma državah, kjer se industrializacija šele začenja. Kopičijo se na odlagališčih v nepredstavljivih količinah. Vse električne in elektronske odpadke, ki so jih lastniki zavrgli zaradi nedelovanja njihovih funkcij in obrabe, imenujemo e-odpadki. Ker e-odpadki predstavljajo resne okoljske in zdravstvene nevarnosti za ljudi, predvsem pa hude razmere prebivalcev držav v razvoju, je nujno potrebna rešitev tega drastično naraščajočega problema. Pobude, ki so jih do sedaj predstavile vodilne države, temeljijo na učinkoviti tehniki recikliranja in uporabi takih materialov že pri izdelavi električnih izdelkov, da ne ogrožajo zdravja ljudi in naravnih virov. Področje reciklaže naj bi bilo urejeno s točno določenimi predpisi, ki naj bi veljali po vsem svetu, v vseh državah. Recikliranje elektronskih odpadkov naj poteka v zagrajenih reciklažnih centrih namenjenih izključno predelavi e-odpadkov, z urejenimi zaščitnimi ukrepi in varnostjo delavcev, ter s čistilno napravo za čiščenje zraka. To potrjujejo tudi prebivalci Slovenije, ki so v raziskavi »Elektronski odpadki v Sloveniji« izrazili nezadostno poznavanje problematike pojma e-wastea in zakonodaje, ki ureja področje predelave. Analiza izbranih podatkov je potrdila domneve o nepripravljenosti Slovenije na soočenje s porastom elektronskih odpadkov in njihove reciklaže. Pogoj za veliko kopičenje elektronskih odpadkov ni v velikosti države, saj je slovenski trg elektronike majhen v primerjavi s svetovnim trgom, in bi potemtakem morali imeti malo nakopičenih el. odpadkov. Nepripravljenost slovenskih prebivalcev na kosanje z novonastalim tehnološko hitro rastočim problemom el. odpadkov kaže na potrebo po izboljšanju trenutnega stanja. To je mogoče doseči s povezavo ustrezne politične zakonodaje in z mednarodnimi predpisi, ter z ustrezno ozaveščenostjo uporabnikov elektronskih naprav in njihovega recikliranja.
Ključne besede: odpadki, elektronski odpadki, odlagališča, nevarne snovi, skladiščenje, recikliranje, magistrska dela
Objavljeno: 18.08.2015; Ogledov: 820; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (641,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici