| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UREDITEV KOLESARSKEGA PROMETA V OBČINI POLZELA
Metka Plaskan, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je prikazana ureditev kolesarskega prometa v Občini Polzela. Opisane so analize obstoječega stanja kolesarskega prometa in prikazane najbolj primerne možnosti za ureditev le tega. Poudarek je tudi na statistiki celotnega kolesarskega prometa. V nadaljevanju je opisana prometna strategija kolesarstva in postopki načrtovanja kolesarske infrastrukture z vsemi tehničnimi oblikami izvedbe. Poglavje sklep navaja ugotovitve, mnenje in ukrepe za izboljšave celotne kolesarske infrastrukture v obravnavani Občini Polzela.
Ključne besede: kolesarska infrastruktura, kolesarske površine, kolesarski promet
Objavljeno: 21.12.2011; Ogledov: 1830; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

3.
UREJANJE PROMETNIH POVRŠIN V OKOLICI OSNOVNE ŠOLE PESNICA
Maja Božič, 2012, diplomsko delo

Opis: Osnovna šola mora poleg kakovostnega vzgojno-izobraževalnega procesa zagotavljati tudi varno okolje. V svojem diplomskem delu obravnavam zunanjo prometno ureditev Osnovne šole Pesnica, ki zajema ureditev parkirnega prostora, ureditev postajališča za šolski avtobus, ureditev novih povozno pohodnih površin in izdelavo načrta varnih šolskih poti. V teoretičnem delu naloge sem opisala dejansko stanje območja obdelave in podala definicije osnovnih pojmov s področja zunanje prometne ureditve. V empiričnem delu naloge sem izpostavila problemske točke v prostoru in podala rešitev zunanje prometne ureditve Osnovne šole Pesnica skupaj z grafičnimi prilogami.
Ključne besede: Prometna ureditev, mirujoči promet, avtobusno postajališče, varna šolska pot
Objavljeno: 19.04.2012; Ogledov: 1899; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

4.
HITRO ODZIVNI SISTEM VODENJA PROMETA V URBANIH OKOLJIH
Robert Lutar, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so s pomočjo dinamičnega prometnega modela analizirane zamude, kapacitete, hitrosti in ostali indikatorji, ki pomembno vplivajo na cestnoprometne lastnosti in kakovost življenja v urbanih okoljih. Naloga obravnava prometni model srednje velikosti, ki vključuje geometrijske elemente prometnic obravnavanega omrežja (vrsta, kategorija, dolžina, širina, naklon), centroide in njihovo navezavo na omrežje, števne podatke za merodajno popoldansko prometnokonično obdobje (OD-matrika, struktura in nihanje prometnega toka znotraj koničnega obdobja) in križišča (nesemaforizirana, krožna, semaforizirana – krmiljenje) s predpostavko, da se je na tem urbanem cestnem omrežju pripetil nenapovedan izredni dogodek (delo na cesti ali prometna nesreča). V nalogi bodo predstavljene prednosti hitro odzivnega sistema vodenja prometa v urbanih okoljih v primerjavi z neodzivnim, ki predstavlja večino sistemov v slovenskih mestih. Prometni model hitro odzivnega sistema vodenja in upravljanja s prometom v mestih bo vzpostavljen na podlagi več različnih detektorjev, ki bodo zaznavali vrsto prometnega sredstva, hitrost, gostoto, pretočnost prometnega toka in zajemali video, ter spremenljivih prometnih znakih. Izvedeni bosta dve skoraj identični dinamični mikrosimulaciji in primerjani na osnovi različnih karakteristik v vodenju prometa. Iz te primerjave sledijo zaključki glede možnosti uporabe takega sistema vodenja prometa v slovenskem urbanem okolju.
Ključne besede: planiranje prometa, modeliranje prometa, inteligentni transportni sistemi
Objavljeno: 11.12.2015; Ogledov: 784; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (9,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici