| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji v prvem triletju
Matjaž Duh, Rebeka Kolar, Lea Rezar, 2009, pregledni znanstveni članek

Opis: V prispevku obravnavamo problematiko opisnega ocenjevanja, ki je v Sloveniji uzakonjen način ocenjevanja v prvem triletju osnovne šole. Posebej smo se osredotočili na opisno ocenjevanje pri likovni vzgoji. Po mnenju številnih strokovnjakov je opisno ocenjevanje v primerjavi s številčnih mnogo kvalitetnejši in nazornejši način ocenjevanja, saj se opišejo (ne)doseženi cilji oziroma standardi znanja, ki jih je učenec dosegel ali ne. Ker omenjeni način ocenjevanja za učitelje pomeni dodatno obremenitev, je vse pogostejše enostavno prepisovanje ciljev oziroma standardov znanja, ki potem tvorijo opisno oceno za posameznega učenca. Še posebej se to kaže pri likovni vzgoji. V raziskavi preverjamo, kakšno je trenutno stanje na področju opisnega ocenjevanja pri likovni vzgoji. S kvantitativno in kvalitativno raziskavo smo na podlagi anketnega vprašalnika in primerov sumativnih opisnih ocen pri likovni vzgoji preverili, kaj menijo učitelji o opisnem ocenjevanju in kako ga v resnici izvajajo. Ugotovili smo, da je večina učiteljev zadovoljnih z opisnim ocenjevanjem in da glede na rezultate analize anketnih vprašalnikov upošteva vse nasvete. Po analizi primerov sumativnih opisnih ocen pri likovni vzgoji pa se je pokazalo ravno nasprotno, saj je bila le redkokje upoštevana individualizacija, izstopale so skoraj identične opisne ocene pri likovni vzgoji.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, likovna vzgoja, likovno vrednotenje, ocenjevanje, opisno ocenjevanje, osnovna šola, formativna opisna ocena, sumativna opisna ocena, prvo triletje
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 2652; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza panoge in SWOT analiza na primeru podjetja Golte
Rebeka Kolar, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za uspešnost podjetja je pomembno, da dobro poznamo svojo panogo, v kateri delujemo, dobro moramo poznati svojo konkurenco in biti vedno korak pred njo. Podrobno poznavanje panoge same pripomore k boljšemu in kvalitetnejšemu vrednotenju podjetja. SWOT analiza je pomembna za ugotavljanje konkurenčne prednosti podjetja in je ena najpogostejših in najpopularnejših analiz. Lahko jo izvajajo posamezniki ali skupina; skupinsko je po navadi bolj učinkovita. Diplomski seminar smo začeli s preučevanjem teoretičnih izhodišč za analizo panoge in SWOT analizo podjetja. Tako smo v prvem poglavju preučili teorijo o analizi panoge, predstavili model petih konkurenčnih sil, predstavili teorijo o analizi konkurence ter opisali življenjski cikel panoge. V drugem poglavju smo preučili teorijo SWOT analize, kjer smo opredelili, kaj je SWOT analiza, našteli smo tudi nekaj potencialnih dejavnosti SWOT analize. Zadnje poglavje smo namenili predstavitvi proučevanega podjetja Golte d.o.o. Najprej smo na kratko predstavili podjetje, nato smo opravili analizo panoge s pomočjo modela petih konkurenčnih sil ter opravili še SWOT analizo podjetja.
Ključne besede: ANALIZA, PANOGA, MODEL KONKURENČNIH SIL, KONKURENCA, EKONOMSKE ZNAČILNOSTI, ŽIVLJENJSKI CIKEL, SWOT, PREDNOSTI IN SLABOSTI, PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI, GOLTE D.O.O.
Objavljeno v DKUM: 25.05.2012; Ogledov: 10764; Prenosov: 1947
.pdf Celotno besedilo (766,61 KB)

3.
Povezanost barv in čustev pri učencih v 4. razredu osnovne šole
Rebeka Kolar, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi se dotikamo področja barv, ki imajo lahko močan učinek na človeško telo in emocije. Že kot otroci uporabljamo barve tako v domačem okolju kot šoli. Po mnenju strokovnjakov naj bi ravno uporaba posameznih barv razodevala otrokovo emocionalno življenje. Pri tem je pomembno poudariti, da se barvno izražanje otrok skozi njihov razvoj spreminja, nadgrajuje, spreminja se otrokova uporaba in odnos do barv. Raziskave, ki so bile opravljene na tem področju, kažejo, da lahko ravno na podlagi izbire barv potegnemo vzporednice z izražanjem osnovnih čustev. Tako smo v naši raziskavi s pomočjo prirejene ocenjevalne lestvice barv in različnih čustvenih stanj pri učencih v četrtem razredu preverjali povezovanje posameznih barv in čustev ter njihove priljubljene in nepriljubljene barve. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na spol in povprečje zaključnih ocen. Ugotovili smo, da učenci povezujejo pozitivna čustva s toplimi barvami in negativna čustva s hladnimi, pri tem še posebej prednjačijo deklice in učenci z višjim povprečjem zaključnih ocen. Na področju najljubše barve je v ospredju vijolična pri deklicah in modra pri dečkih. Črna je barva, ki je učenci ne marajo.
Ključne besede: barva, učinki barv, likovno izražanje otrok, psihodiagnostična vrednost barv, srednje in pozno otroštvo, čustva
Objavljeno v DKUM: 15.03.2012; Ogledov: 4873; Prenosov: 623
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 11.49 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici