| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA PRIMERNOSTI RAČUNALNIŠKE PODPORE V RAČUNOVODSTVU IZBRANE PROIZVODNJE ORGANIZACIJE
Rebeka Babič, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje, ki hoče biti v poslovnem svetu uspešno in konkurenčno mora imeti dober informacijski sistem, v okviru tega pa dober računovodski informacijski sistem, s katerim pridobiva pomembne informacije o delovanju, poslovanju in odločanju podjetja. Za uspešno delovanje in pridobitev pravilnih informacij, mora podjetje poskrbeti tudi za notranje kontrole na sistemu, ki preprečujejo napačne informacije in ščitijo informacije pred nepooblaščenimi osebami. V diplomskem seminarju smo spoznali in preučili module računalniške rešitve Sirena v skupini Impol, notranje kontrole v teh modulih in njihovo delovanje. Proučili smo prednosti in slabosti Sirene v modulu glavna knjiga in modulih pomožnih knjig osnovnih sredstev, kupcev in dobaviteljev.
Ključne besede: Ključne besede: informacijski sistem, računovodski informacijski sistem, glavna knjiga, notranje kontrole, pomožne knjige kupcev in dobaviteljev, pomožna knjiga osnovnih sredstev
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1463; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (397,21 KB)

2.
UVEDBA DOKUMENTNEGA SISTEMA V PROZIVODNEM PODJETJU
Rebeka Babič, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetja vse težje obvladujejo papirnato dokumentacijo, saj ta iz leta v leto raste. Dosedanji sistemi s klasičnim papirnim poslovanjem postajajo neučinkoviti zaradi predolgega iskanja podatkov in zadnjih verzij dokumentov, dolgih distribucijskih poti in velikih stroškov tiskanja, kopiranja in arhiviranja. Vse to pa vpliva na odločitve vodstva podjetja in na delovanje storitev in odnosov s kupci, saj pomanjkanje odzivnosti in napačni podatki vplivajo na nadaljnje odločitve in s tem na samo konkurenčnost podjetja in na učinkovito izpolnjevanje zakonskih zahtev. Večina znanja v podjetjih je v obliki dokumentov, ki zajemajo poslovni proces, zato je pomembno, da si podjetje zagotovi učinkovit sistem za upravljanje z dokumenti. Sistemi za upravljanje z dokumenti so računalniško podprte rešitve za obvladovanje dokumentov, ki vsebujejo zajem in digitalizacijo papirnatih dokumentov, delovni tok in življenjski cikel dokumentov, shranjevanje, indeksiranje, distribucijo, iskanje in arhiviranje dokumentov. Podjetja se zaradi vedno večjega števila elektronskih dokumentov odločajo za elektronsko hrambo oz. arhiviranje. Elektronsko arhiviranje je ohranjanje elektronskih zapisov s pomočjo informacijske tehnologije. Za ohranitev elektronskih dokumentov je pomembno upoštevati arhivske zahteve pri oblikovanju sistemov za upravljanje z dokumenti, ki mora zagotavljati skrben nadzor dokumentov za zagotavljanje kakovosti, celovitosti, dostopnosti in avtentičnosti. Namen magistrske naloge je spoznati sisteme za upravljanje dokumentov, elektronsko hrambo in arhiviranje dokumentov, zakonske omejitve, pravne vidike in standarde, ki jih urejajo in potek projekta uvedbe. Teoretična izhodišča smo primerjali z uvedbo in delovanjem sistema za upravljanje z dokumenti v podjetju Impol. Spoznali smo samo rešitev, ki jo podjetje uporablja za upravljanje z dokumenti in kako je potekal projekt uvedbe, njihove prednosti in slabosti ter načrte za razvoj dokumentnega sistema v prihodnje.
Ključne besede: Ključne besede: dokument, elektronski dokument, sistemi za upravljanje z dokumenti, dokumentni sistem, elektronska hramba, elektronsko arhiviranje, življenjski cikel dokumentov, delovni tok, roki hrambe, revizijska sled, notranja pravila
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1859; Prenosov: 380
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici