| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
General Features of Public Law - Slovenian Perspectives
Bojan Tičar, Maša Tičar, 2024, znanstvena monografija

Opis: This book is intended is to be used as an aid in understanding general features of public law from Slovenian perspective. The book has three parts. The first chapter deals with the state, its essential elements,and the various types of states, taking into consideration a range of different criteria. The second chapter introduces the basic constituent parts of the law and the forms of legal order in which these parts are vertically and horizontally incorporated. The terms are sometimes simplified in order to bring law and an understanding of it closer to readers who are not professional lawyers.The third chapter is devoted to defining basic terms of administrative and civil service law. Administrative law consists primarily of the legal norms which regulate the foundations of the organisation of the state and local communities. The last part of this chapter is devoted to civil servants and public salery system.
Ključne besede: state, public law, administrative law, civil servants, public salaries
Objavljeno v DKUM: 21.02.2024; Ogledov: 337; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pravo zavodov
Rado Bohinc, Bojan Tičar, 2012, znanstvena monografija

Opis: Pravo zavodov
Ključne besede: pravo
Objavljeno v DKUM: 19.03.2020; Ogledov: 1377; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
Temeljni pristop k lastninski reformi
Rado Bohinc, 1990, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: lastnina
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1468; Prenosov: 41
URL Povezava na celotno besedilo

5.
6.
The salary system in the private sector in the Republic Slovenia
Etelka Korpič-Horvat, Bojan Tičar, Rado Bohinc, 2009, pregledni znanstveni članek

Opis: Avtorji obravnavajo plačni sistem v zasebnem sektorju v Republiki Sloveniji. Predstavljajo plačilo za delo po Zakonu o delovnem razmerju, ki zajema plačo in druge vrste plačil. Nadalje razdelajo posamezne elemente plače: osnovno plačo, dodatke in del plače za delovno ter poslovno uspešnost. Poleg plače zaposleni lahko prejmejo tudi druge vrste plačil, v naravi ali v denarju, v skladu z ureditvijo v kolektivnih pogodbah ali pogodbi o zposlitvi.
Ključne besede: salary system, remuneration, salary, components of a salary, other additional payments
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1538; Prenosov: 470
.pdf Celotno besedilo (219,37 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Primernost pravne ureditve davčnega svetovanja za razvoj kakovosti in odgovornosti davčnega svetovanja
Stanko Čokelc, 2011, doktorska disertacija

Opis: V Sloveniji se je davčno svetovanje pričelo razvijati šele z osamosvojitvijo leta 1991. Zaradi številnih drugih problemov, ki so jih imele vlade Republike Slovenije, kot je ustanovitev države, privatizacija družbenega premoženja, včlanitev v EU in prevzem evra, je bilo davčno svetovanje manj pomembno. Posledica je razvoj, ki je nastal na osnovi dveh interesnih skupin Slovenskega inštituta za revizijo in Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije (prej Društvo). Od osamosvojitve pa do danes instituciji ne sodelujeta. Posledica sta različna izobraževalna programa in precej različni področji delovanja. Po devetnajstih letih izkušenj z davčnim svetovanjem ter spremenjenimi gospodarskimi in finančnimi razmerami je čas za skrben razmislek o davčnem svetovanju. Zato smo si kot temeljni problem doktorske disertacije zadali nalogo analizirati stanje davčnega svetovanja v Sloveniji, potrebnost in primernost pravne ureditve davčnega svetovanja, zaznavanje in zagotavljanje kakovostih davčnega svetovanja ter dojemanje tveganja, povezanega z davčnim svetovanjem. Teoretično izhodišče za našo raziskavo je bila preučitev naslednjih področij davčnega svetovanja: zgodovine davčnega svetovanja, temeljnih značilnosti davčnega svetovanja, reguliranja svobodnih poklicev v Evropi, pravne ureditve davčnega svetovanja v nekaterih državah Evrope in ZDA, tveganj pri davčnem svetovanju, odgovornosti davčnega svetovalca ter kakovosti davčnega svetovanja. Naša raziskava, ki smo jo izvedli na podlagi ankete med uporabniki davčnosvetovalnih storitev in izvajalci davčnosvetovalnih storitev v Sloveniji, je prinesla spodaj naštete ugotovitve. 1. Najpomembnejši izvajalci davčnega svetovanja v Sloveniji so davčni svetovalci (davčni svetovalci Zbornice davčnih svetovalcev in preizkušeni davčniki Slovenskega inštituta za revizijo), računovodski servisi in revizijske družbe. 2. 89,2% anketiranih uporabnikov davčnosvetovalnih storitev potrjuje pomembnost stalnega ali občasnega najemanja davčnih svetovalcev za ugotavljanje davčne obveznosti. Rezultati potrjujejo visoko stopnjo etičnega ravnanja davčnih zavezancev. Lahko jo prepoznamo v plačevanju davkov kot vrlini. 3. Uporabniki davčnosvetovalnih storitev izbirajo davčnega svetovalca predvsem na podlagi priporočil drugih uporabnikov. Drugi najpomembnejši način izbire je posledica udeležbe na predavanjih, ki jih ima davčni svetovalec ali zaradi poznavanja njegovih člankov. Nepomembna načina izbire sta naključni ali na podlagi oglaševanja. 4. Za uporabnike davčnosvetovalnih storitev je pri izbiri davčnega svetovalca pomembna njegova strokovnost, zaupanje v izvajalce, odzivnost in nato cena. Pomembna sta še osebni odnos z davčnim svetovalcem in njegov ugled v javnost. Nepomembna sta bližina davčnosvetovalne pisarne in število davčnih svetovalcev v davčnosvetovalni pisarni. 5. Kakovost ponujenih storitev je za uporabnike davčnosvetovalnih storitev bistveno pomembnejši dejavnik za izbor davčnega svetovalca kot cena ponujenih storitev. 6. Uporabniki davčnega svetovanja so pravno ureditev davčnega svetovanja prepoznali kot najpomebnejši ukrep za povečanje kakovosti davčnosvetovalnih storitev. Sledi notranji nadzor. 7. Uporabniki davčnega svetovanja so predstavljene modele pravne ureditve prepoznali kot primerne. 8. Uporabniki davčnega svetovanja zaupajo davčnim svetovalcem, če imajo univerzitetno izobrazbo in vsaj pet let izkušenj z davčnim svetovanjem. 9. Uporabniki davčnega svetovanja so strokovni naziv (certifikat) oziroma certifikat in licenco prepoznali kot potrebna za davčne svetovalce. 10. Uporabniki davčnega svetovanja so strokovnost davčnega svetovalca pri njegovi izbiri največkrat rangirali kot najpomembnejši konkurenčni dejavnik. Strokovnost ima za posledico ravnanje v skladu z davčnimi predpisi, sodno prakso in poklicnimi pravili. 11. Računovodski servisi so najpomembnejši izvajalci davčnega svetovanja pri majhnih družbah. Njihova pomembnost se z velikostjo družb zmanjšuje, povečuje ...
Ključne besede: pravna ureditev davčnega svetovanja, kakovost davčnega svetovanja, javni interes, odgovorno davčno svetovanje in upravljanje s tveganji
Objavljeno v DKUM: 08.07.2011; Ogledov: 4200; Prenosov: 460
.pdf Celotno besedilo (5,39 MB)

Iskanje izvedeno v 9.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici