| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
JEZIK OGLASOV NA PRIMERU PRODAJNIH KATALOGOV (HERVIS IN GIGA SPORT)
Primož Merf, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu množicna proizvodnja zahteva množicno potrošnjo. Pogoj zanjo je tudi oglaševanje. V neusmiljenem boju za potrošnike prihaja do povecane kolicine oglaševalskih besedil, ki so vprašljiva glede vsebinske in oblikovne ustreznosti. Ena od osnovnih nalog oglasa je vzbujanje pozornosti, pri cemer so oglaševalci jezik in vizualne podobe razvili do skrajnosti. Jezikovni vidik v oglaševalskih besedilih ni zanemarljiv, saj takšna besedila zaradi opaznosti in množicnosti vplivajo na splošno rabo in tako sooblikujejo podobo sodobne knjižne slovenšcine. Osrednja pozornost v diplomskem delu je namenjena jeziku oglasov v dveh športnih katalogih in njuni pravopisni jezikovni podobi. Na pregleden nacin je opozorjeno in s konkretnimi primeri prikazano na lahko odpravljive jezikovne pomanjkljivosti. Jezikovna analiza je pokazala, da je knjižnojezikovna norma marsikdaj namerno zrahljana, velikokrat pa so odstopi od norme odraz nizke jezikovne kulture piscev oglaševalskih besedil. Veliko napak je tudi takšnih, ki so sicer odkloni glede na kodificirano jezikovno normo, za vecino govorcev pa je raba povsem nevtralna. V oglasih so tudi pozitivni primeri. Jezik v oglasih se namrec iz dneva v dan bolj in bolj kaže kot zapletena, prefinjena, zahtevna in zabavna stvaritev ter predstavlja vse vecji izziv ustvarjalcem (piscem oglasov), uporabnikom (kupcem) ter raziskovalcem jezika (jezikoslovcem).
Ključne besede: slovenšcina, oglaševanje, prodajni katalogi, jezikovna analiza
Objavljeno: 13.05.2010; Ogledov: 1955; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (12,03 MB)

2.
Učenje in poučevanje veslačev začetnikov v procesu usvajanja osnov veslaške tehnike
Primož Merf, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo poskušali zajeti celoten koncept poučevanja znotraj procesa tehnične izgradnje in z njim povezanih področji, ki jih trener potrebuje, da športnika učinkovito in po pedagoško didaktičnih smernicah pripelje od prvega stika z veslaškim športom, do usvojenosti osnovne veslaške tehnike. Pri tem smo upoštevali starostno obdobje najpogosteje vpisanih otrok v veslaške klube, ki sovpada z obdobjem poznega otroštva in zgodnjega mladostništva. V uvodnem delu smo s pomočjo strokovne literature podali osnovne značilnosti biološkega razvoja, njegove posebnosti, priporočila za vadbo skupaj z metodičnimi temelji v procesu tehnične izgradnje ter osnovne značilnosti športne tehnike in njenega poučevanja. V nadaljevanju smo z različnimi slikovnimi prikazi opisali značilnosti veslaške tehnike in na osnovi teoretičnih izhodišč predstavili zakonitosti njenega poučevanja v trenažnem procesu. V zadnjem delu smo z metodičnimi koraki prikazali poučevanje začetnikov od prvega stika z veslaškim športom do prvih samostojnih zaveslajev. Na koncu smo poudarili pomen ustreznega čolna skupaj s postopkom potrebnih meritev in nastavitev, ki pogojujejo pravilno tehnično izvedbo, glede na posameznikove individualne karakteristike, raven tehnične usposobljenosti in stopnjo treniranosti.
Ključne besede: veslanje, tehnika, trening, mladi veslači
Objavljeno: 19.02.2020; Ogledov: 198; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (5,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici