| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VEČKRITERIJSKO REŠEVANJE PROBLEMOV PRI UVAJANJU NOVIH IZDELKOV NA TRŽIŠČE V PODJETJU KRKA D.D.
Primož Koražija, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen dela diplomskega seminarja je predstaviti načine uvajanja novih izdelkov v podjetju Krka. Ker predstavljajo načini uvajanja novih izdelkov v različnih podjetjih kompleksen proces, smo se v našem, primeru odločili za farmacevtsko podjetje Krka, katero vedno znova išče rešitve in boljše izdelke od konkurence. S pomočjo večkriterijskega odločanja in programa Web-HIPRE smo prišli do ugotovitve, da so oglasi v strokovnih revijah najbolj primerna alternativa za uvajanje novih izdelkov. Ugotovili smo, da je sodelovanje in komunikacija med proizvajalci zdravil in zdravniki zelo pomembna. V delu smo opisali oziroma pojasnili pomen izdelka in njegove lastnosti, predstavili smo podjetje Krka ter opisali program Web-HIPRE in metode za večkriterijsko odločanje. Globalni cilj, ki je izbira najustreznejšega načina uvajanja veterinarskih izdelkov podjetja Krka na tržišča, smo razčlenili na kriterije in podkriterije. Za alternative smo izbrali oglaševanje s strokovno literaturo, oglaševalne panoje, oglase v strokovnih revijah, oglaševanje preko interneta in ostalih medijev, osebno prodajo ter pospeševanje prodaje, in jih strukturirali v obliko odločitvenega drevesa. Za razvrščanje smo uporabili intervalsko in tudi ordinalno skalo. Sledil je postopek, kjer smo določili uteži kriterijev, izračunali lokalne in agregirane vrednosti alternativ in na koncu naredili analizo občutljivosti.
Ključne besede: izdelek, farmacevtska podjetja, večkriterijsko odločanje, načini uvajanja novih izdelkov, alternative, Web-HIPRE
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1249; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (997,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici