| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba mreže Bluetooth na operacijskem sistemu Zephyr : diplomsko delo
Jaka Purg, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil vzpostaviti mrežo Bluetooth za krmiljenje LED diod na mikrokrmilnikih iz stikala brez klasične točkovne povezave. Poleg funkcionalnosti same mreže smo v nalogi raziskovali tudi primernost realnočasovnega operacijskega sistema Zephyr, ki v zadnjih letih odločno pridobiva na popularnosti. Najprej smo predstavili teoretično podlago za tehnologijo Bluetooth Low Energy in mrežo Bluetooth ter poleg predstavitve prej omenjenega operacijskega sistema pripravili še primerjavo s FreeRTOS, nato pa opisali implementacijo in zmogljivosti ter možne izboljšave.
Ključne besede: mreža Bluetooth, Zephyr, realnočasovni operacijski sistem, Bluetooth Low Energy, krmiljenje luči
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 995; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,47 MB)

2.
Naprava za IOT z operacijskim sistemom v realnem času na STM krmilniku : magistrsko delo
Tjaša Pavlovič, 2020, magistrsko delo

Opis: Osrednja tema magistrske naloge so operacijski sistemi v realnem času, katerih delovanje je podrobno predstavljeno. Opisana je izdelava in delovanje naprave za internet stvari, na kateri se izvaja operacijski sistem FreeRTOS. Naprava meri temperaturo in vlažnost zraka, ki ju preko WiFi modula pošlje aplikacijskemu programskemu vmesniku. Do teh podatkov lahko dostopamo glasovno preko Amazonove asistentke Alexe. Operacijski sistem se izvaja na krmilniku STM32F407VG, na katerega sta povezana senzor DHT22 in WiFi modul ESP8266. Na kratko je opisana tudi izdelava uporabniškega vmesnika in aplikacije za Amazon Alexo.
Ključne besede: operacijski sistem v realnem času, FreeRTOS, IOT naprava, Amazon Alexa
Objavljeno v DKUM: 11.02.2020; Ogledov: 1275; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (8,67 MB)

3.
Integrirani pretvornik za napajanje pogona in baterij električnega vozila v režimu napajanja pogona
Primož Fišer, 2014, magistrsko delo

Opis: Sodobni čas si človek težko predstavlja brez osebne mobilnosti in avtomobilov. Primarni energetski vir za pogon vozil še vedno ostajajo fosilna goriva, čeprav se v zadnjem času vse bolj vpeljujejo alternativna pogonska sredstva. Alternativo konvencionalnim vozilom z motorjem z notranjim izgorevanjem predstavljajo električna vozila, ki zaradi izboljšav v tehnologiji pogonskih sklopov in hranilnikov energije, postajajo vse bolj konkurenčna in splošno razširjena. Kljub dejstvu, da so električna vozila že komercialno dostopna na trgu, potekajo raziskave v smeri boljšega izkoristka in splošne optimizacije. V delu je predstavljen eden izmed podproblemov optimizacije, to je združitev dveh tradicionalno ločenih samostojnih sklopov, in sicer pretvornika za pogon motorja, ter pretvornika za napajanje baterij v integrirani pretvornik. Na ta način je mogoče prihraniti nekaj elementov, ter tako znižati ceno in težo vozila. To je mogoče zaradi dejstva, da vožnja in polnjenje baterij nikoli ne potekata hkrati. Integrirani pretvornik lahko deluje v dveh režimih delovanja. V prvem režimu je uporabljen za napajanje baterij, v drugem za napajanje pogonskega asinhronskega motorja. V tem magistrskem delu je podrobno opisan režim s katerim napajamo pogonski motor. Uporabljeno je vektorsko vodenje motorja z uporabo teorije orientacije polja (FOC). Predstavljene so nezvezne modulacijske tehnike vektorske modulacije (DPWM), ki omogočajo zmanjšanje stikalnih izgub. Prikazano je tudi delovanje v območju nadmodulacije, s katero se lahko razširi napetostno območje pretvornika. Algoritem vodenja motorja je implementiran na digitalnem signalnem krmilniku, pri čemer je uporabljen pristop programiranja z avtomatskim generiranjem kode.
Ključne besede: integrirani pretvornik, asinhronski motor, vektorsko vodenje, modulacijski algoritmi, zmanjševanje stikalnih izgub, nadmodulacija, električna vozila, digitalni signalni krmilnik, avtomatsko generiranje kode
Objavljeno v DKUM: 03.11.2014; Ogledov: 2020; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (4,86 MB)

4.
DVOSMERNI DC/DC PRETVORNIK
Primož Fišer, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen dvosmerni stikalni DC/DC pretvornik, ki se uporablja za dvosmerni prenos energije v sklopu elektromotornega pogona v hibridnih ali električnih vozilih. Pretvornik lahko deluje v načinu navzdol (Buck), kadar s presežno energijo pri zaviranju ali vožnji navzdol polnimo hranilnik energije, ali pa v načinu navzgor (Boost), kjer z akumulirano energijo v hranilniku poganjamo elektromotor. S simulacijo delovanja je bila preverjena in potrjena izbrana topologija pretvornika, rezultati simulacije pa so nam tudi pomagali pri načrtovanju in izbiri komponent, kjer smo največ pozornosti namenili načrtovanju močnostne dušilke. Izmerjen je tudi izkoristek pretvornika v obeh načinih delovanja.
Ključne besede: stikalni DC/DC pretvornik, hibridna vozila, električna vozila, močnostna dušilka, pulznoširinska modulacija, simulacije, vodenje, meritev izkoristka
Objavljeno v DKUM: 02.11.2011; Ogledov: 3839; Prenosov: 327  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici