| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE DIPLOMIRANEGA INŽENIRJA RADIOLOGIJE
Polonca Ošlaj, 2010, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Motivacija za izobraževanje diplomiranega inženirja radiologije je nastalo na osnovi delovnih izkušenj v tem poklicu. S tem delom smo preučili obstoječe stanje motivacije za izobraževanje kolegov (diplomiranih inženirjev radiologije). Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo že obstoječe literature in teoretičnih osnov predstavili najpomembnejše in najpogostejše pojme, ki se uporabljajo v motivaciji in izobraževanju. Tu smo dodali nekaj poudarkov o opredelitvi motivacije, dejavnike, ki vplivajo nanjo, podroben opis motivacijskih teorij in dejavnike, ki vplivajo na človekovo aktivnost na delovnem mestu. Nato smo se lotili izobraževanja in izpopolnjevanja na delovnem mestu. Prva tema, ki smo jo opisali, je kultura organizacije in kako le-ta vpliva na potrebe po izobraževanju v organizaciji in kakšna je vloga izobraževanja v organizaciji. Namen dela je ugotoviti ali je med diplomiranimi radiološkimi inženirji dovolj motivacije za izobraževanje in ali jim pri tem delovna organizacija pomaga in jih usmerja ali pa jim pot otežuje. Naredili smo raziskavo o motivaciji za izobraževanje in izpopolnjevanje redioloških inženirjev. Sodelavcem smo poslali elektronsko anketo. Na podlagi ankete smo ugotovili, da so radiološki inženirji dovolj motivirani za izobraževanje in da se vsi anketiranci dodatno izobražujejo in izpopolnjujejo. Anketirani so motivirani za izobraževanje. Njihove želje so, da pridobijo višjo stopnjo izobrazbe in želja po ugledu na delovnem mestu in družbi. Predvsem pa so rezultati ankete pokazali, da si želijo pridobiti več znanja za opravljanje poklica. V začetku smo predvidevali, da so ovire predvsem pri zbiranju sredstev za izobraževanje, da ni podpore delodajalcev in pomanjkanje osebnega časa. Na koncu so zbrane misli, ki so povezane s teoretičnim delom, dobljeni rezultati in podana priporočila za izboljšavo sistema.
Ključne besede: izobraževanje, izpopolnjevanje, motivacija, razvoj kadrov.
Objavljeno: 28.03.2011; Ogledov: 2318; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici