| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VREDNOST ZNAMKE "HELLO KITTY"
Polona Pompe, 2013, magistrsko delo

Opis: Raziskovalno delo temelji na vrednosti znamke ter predšolskih otrocih. Ta dva sklopa smo najprej podkrepili s teorijo, v empiričnem delu pa med seboj povezali. Predšolski otroci in njihovi starši se prepletajo. Zato smo v empiričnem delu naloge izvedli kvantitativno raziskavo. Z njo smo ugotavljali, kakšna je vrednost znamke Hello Kitty v očeh predšolskih otrok. To vrednost pa je predstavljalo zavedanje o znamki, čustvena navezanost na samo znamko, podoba o znamki ter zaznana kakovost znamke.
Ključne besede: znamka, vrednost znamke, zavedanje o znamki, čustvena navezanost na znamko, podoba, zaznana kakovost znamke, otroški trg, odjemalec, predšolski otroci
Objavljeno: 11.06.2013; Ogledov: 996; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (814,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici