SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 175
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA INTERNETU
Tina Stariha, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava marketinško komuniciranje na internetu. Vsebina naloge je razdeljena na teoretični in praktični del. V prvem delu je predstavljen internet kot pomembno orodje današnjega časa. Sledi predstavitev marketinga in povezava marketinške dejavnosti z internetom. Podrobneje je predstavljena marketinška komunikacija ter novejši pristopi marketinškega komuniciranja na internetu. Zadnje teoretično poglavje, ki se navezuje na raziskovalni del naloge, je namenjeno nakupnemu vedenju porabnikov na internetu. Praktični del obsega raziskavo, s katero smo želeli predstaviti vidike spletnega nakupovanja porabnikov v primerjavi z nakupovanjem v klasični trgovini. S pomočjo anketnega vprašalnika je bila izvedena tržna raziskava, podane odgovore na zastavljena vprašanja pa smo analizirali in jih predstavili v zaključku naloge.
Ključne besede: - internet, - marketing, - marketinška komunikacija, - spletno nakupovanje
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 1442; Prenosov: 472
.pdf Polno besedilo (1,22 MB)

2.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA KUPCEV V PODJETJU POLYCOM
Natalija Dolinar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili analizo zadovoljstva kupca v podjetju Polycom, naših poslovnih strank, v nalogi bomo zajeli samo naše največje kupce in predstavili njihovo zadovoljstvo v obliki analize z grafi. Ker pa se trenutno v podjetju uporablja vprašalnik, ki v 21. stoletju še vedno potuje z navadno pisemsko ovojnico, bomo hkratno z analizo zadovoljstva kupcev uvedli še nov način pošiljanja vprašalnika in sicer po elektronski pošti. Nastal je namreč problem, da anketni vprašalnik ni prispel v prave roke, bodisi je bil založen s strani kupca ali pa ga je založil kdo drug. S tem pričakujemo večji odziv kupca pri katerem bodo rezultati analize realnejši.
Ključne besede: Zadovoljstvo Kupci Pričakovanja Zaupanje Vprašalnik
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 1979; Prenosov: 200
.pdf Polno besedilo (498,35 KB)

3.
TRŽENJE KLUBSKEGA PROGRAMA
Uroš Grahek, 2010, diplomsko delo

Opis: Klubski program je družbena dejavnost, ki v Mladinskem centru Trbovlje predstavlja eno od področij, s katerim kot javni zavod v Občini Trbovlje zadovoljujemo potrebe javnosti. Klubska dejavnost pa je tako kot druge sfere, povezana s trženjem, katerega bi za omenjeni program želeli uspešno izvajati, zato v nalogi poizkušamo najti optimalne rešitve pri reševanju tega problema. Hkrati pa je klubski program dejavnost, ki je lahko zelo »požrešna«, saj je lahko razmerje med vložkom in izplenom neugodno. Mladi se načeloma radi zadržujejo na prireditvah, ki delujejo v okviru klubskega programa, vendar je na nas, da mladi za te prireditve izvedo in jih obiščejo. Zato v diplomi s pomočjo teoretičnega dela in prakse poizkušamo rešiti problem učinkovitega trženja klubskega programa. V to bomo všteli vse od teoretične osnove za dotično področje, pa do učinkovitega oglaševanja in kaj to je, kateri mediji so najučinkovitejši, kaj publika želi od nas,...
Ključne besede: - klubski program oglaševanje javni zavod kulturna prireditev
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 1088; Prenosov: 38
.pdf Polno besedilo (419,96 KB)

4.
TRŽENJE STROKOVNE LITERATURE ZA IZOBRAŽEVANJE
Pavel Jančič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje trženje strokovne literature, načine promocije in ugotavljanje zadovoljstva strank. Rdeča nit dela je oblikovanje in izdelava najbolj primernih oblik trženja in ugotavljanje prepoznavnosti podjetja. Literatura zaseda pomembno mesto v odnosu posameznika do okolja in podjetja, ki se ukvarjajo s knjigotrštvom morajo slediti filozofiji in praksi marketinga. Slednje, učinkovito trženje je povezano s sedmimi prvinami marketinškega spleta 7P in je poglavitna aktivnost za uspeh pri prodaji in promociji strokovne literature. Teoretičen del diplomskega dela vsebuje bistvo teorije in prakse trženja literature za izobraževanje, marketinški splet in organizacijo marketinga. Namen tržne raziskave je pridobitev koristnih informacij o sami prepoznavnosti knjigarne »Dobra knjiga« s strani kupcev in njihovega zadovoljstva glede ponudbe literature. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljene hipoteze ter predlaganim metodam za izboljšanje trženja izobraževalne literature.
Ključne besede: - trženje - literatura - marketinški splet - prepoznavnost podjetja - promocija
Objavljeno: 08.04.2010; Ogledov: 1522; Prenosov: 143
.pdf Polno besedilo (461,24 KB)

5.
SPLETNA STRAN PODJETJA SINET D.O.O.
Denis Tomše, 2010, diplomsko delo

Opis: Nedvomno se je z napredkom tehnologije zelo spremenilo življenje v celoti in z njim seveda tudi poslovni svet. Danes si preprosto ne moremo več zamišljati dela v pisarni brez uporabe računalnika, tako kot si pred 25 leti ni najbrž nihče mislil, da bo danes računalnik nepogrešljiv pripomoček pri delu skoraj slehernega izmed nas. Prav gotovo nam je nova informacijska tehnologija odprla nešteto možnosti in nam bistveno olajšala oziroma poenostavila življenje, saj lahko danes kupujemo dobesedno iz naslonjača, kar je bilo še nedolgo nazaj znanstvena fantastika. V okviru informacijske tehnologije je nedvomno internet tisti element, ki je dosegel največji razcvet. Prav zato danes velja rek, da kogar ni na internetu, ta ne obstaja. Še posebej to velja za podjetja, ki lahko z učinkovito predstavitvijo na internetu pridobijo veliko konkurenčno prednost pred ostalimi. Seveda pa obstaja velika razlika med predstavitvijo na internetu in učinkovito spletno stranjo, ki dejansko prinaša prednost pred konkurenco. Na žalost se večina podjetij še vedno ne zaveda, da je spletna stran namenjena njihovim strankam oziroma obiskovalcem spletne strani in ne njim samim.
Ključne besede: - Marketing - Internet - Učinkovita spletna stran - Spletni iskalniki
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 1966; Prenosov: 193
.pdf Polno besedilo (8,15 MB)

6.
IZOBRAŽEVANJE SVETOVALCEV ZAPOSLITVE NA ZAVODU RS ZA ZAPOSLOVANJE
Neva Kozamernik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vlogo in pomen izobraževanja svetovalcev zaposlitve na Zavodu RS za zaposlovanje na Območni enoti Ljubljana v povezavi s svetovanjem in pomočjo brezposelnim osebam. Kajti spremembe zunanjega okolja; v tem primeru trga dela, silijo svetovalce zaposlitve k nenehnemu izobraževanju in izpopolnjevanju. Kajti le kompetentni svetovalci zaposlitve, oziroma svetovalci zaposlitve, ki suvereno nastopajo v komunikaciji z brezposelno osebo, lahko kakovostno opravljajo funkcijo svetovanja. S tem omogočajo sebi ter sogovorniku osebnostno ter strokovno rast, ki je nujna pri delovanju na trgu dela. Izobraževalni programi po vsebini in izvedbeno, glede na zahteve trga in s tem spremenjeno vlogo svetovalca zaposlitve, niso več aktualni. Svetovalci zaposlitve potrebujejo sveža, nova znanja, ki jim bodo omogočala kakovostno svetovanje ter imela posledično pozitiven vpliv tudi na spreminjajoči se trg dela, saj so delodajalci, ki zaposlujejo brezposelne osebe, za Zavod prav tako pomembni, kot brezposelne osebe. Svetovalci brez dobrega poznavanja brezposelne osebe, le te ne morejo uspešno posredovati na trg dela. Prav tako je ob tem prisoten dejavnik stresa, ki svetovalcu deloma omejuje prepoznati ključne informacije v posamezniku ter mu onemogoča, da bi svetovalno delo potekalo v sproščenem interaktivnem vzdušju. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem delu smo povzeli teoretične osnove, ki skozi institucijo kot je Zavod RS za zaposlovanje definirajo pomen in vlogo svetovalca zaposlitve v procesu svetovanja brezposelnim osebam, vplive ter pomen marketinga in okolja (tako zunanjega kot notranjega) na kakovost svetovalnega dela, motiv svetovalcev zaposlitve za delo, ter možnosti izobraževanja v povezavi, ki bi jih lahko nudilo e-izobraževanje. V drugem praktičnem delu pa smo v izbranem podjetju preko anketnega vprašalnika evalvirali različne vrste že izvedenih usposabljanj, ter pridobili mnenja anketiranih o e-izobraževanju ter uvedbi izobraževalnega centra.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE : svetovalec zaposlitve, izobraževanje, kompetence, zadovoljstvo, svetovanje.
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 1901; Prenosov: 176
.pdf Polno besedilo (873,35 KB)

7.
PRODAJNO UČINKOVITE OBLIKE PROMOCIJE UČBENIŠKIH GRADIV
Marija Lampret, 2010, diplomsko delo

Opis: Založništvo učbeniških gradiv je precej specifično v svoji dejavnosti. Poleg splošnim tržnim razmeram je izpostavljeno še posebnim dejavnikom (učni načrti, potrjevanje učbenikov, zniževanje števila delovnih zvezkov, učbeniški skladi …), ki jih mora poznati in upoštevati, če želi biti prodajno uspešno. Nenehno spremljanje trga, pripravljenost na spremembe na trgu in hitro prilagajanje so situacije današnjega časa. Konkurenca je velika, saj v povprečju od štiri do pet založb ponuja učbeniški komplet za določen predmet v določenem razredu, je pa le 17.000 učencev, ki naj bi to gradivo uporabljalo. Kakšne so oblike prodajno učinkovite promocije učbeniških gradiv? S tržno analizo smo prišli do konkretnih podatkov. Založniki morajo dati prednost osebnim oblikam promocije, kot so seminarji, individualne predstavitve, medsebojni pogovori …, gradivo mora biti širše sprejemljivo in podprto z dodatnimi učnimi gradivi za učitelja. Založnik mora učiteljem omogočiti tudi ogledne izvode učbeniških kompletov, posredovati jasne informacije preko spletne strani, jih redno informirati o novostih, zelo pomembno pa je tudi, da je osebje v promociji profesionalno in prijazno.
Ključne besede: Učbenik, učne priprave, seminar, individualna predstavitev, učni načrt, učitelj, razredni učitelj, odločitev, sprememba, informiranje, promocija, ...
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 1154; Prenosov: 54
.pdf Polno besedilo (1,03 MB)

8.
ZAVEDANJE POMENA MARKETINGA V OSNOVNI ŠOLI
Damjana Potočnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Marketing v izobraževanju in marketing izobraževanja vključuje organizacijo, strukture in vedenje do uporabnikov. Ko govorimo o dejavnosti vzgoje in izobraževanja, imamo v mislih šolo kot organizacijo. Posebnost marketinga izobraževanja je v razumevanju izdelka oziroma storitve šole. Tako v šoli lahko razumemo kot izdelek izobraževalni program, kot celoto storitev pa vzgojno-izobraževalni proces ter vse dejavnosti šole, ki jih šola izvaja, da bi zadovoljila potrebe učencev in drugih odjemalcev. V diplomskem delu smo raziskovali koliko se vodstva osnovnih šol na področju Ljubljane zavedajo marketinga in v kakšni meri ga vključujejo v svoj letni delovni načrt. Iz raziskave v katero je bilo vključenih 30 od 46 osnovnih šol v Ljubljani, smo ugotovili, da se marketinške dejavnosti v ljubljanskih šolah kažejo pretežno v pridobivanju učencev, približevanju dnevnih dejavnosti šole potrebam zunanjih odjemalcev in drugih sekundarnih uporabnikov in komercializmu v šolah. Ravnatelji so v večini učitelji in predvidoma nikoli niso delali na področju marketinga. Njihova naloga je pedagoško vodenje šole, ki pa nima nič skupnega z marketingom. Ravnatelji bodo morali začeti resno razmišljati o marketinški usmerjenosti v smislu večje prepoznavnosti šol na različnih nivojih delovanja. V današnjem času hitrih sprememb in naprednih tehnologij bodo morali v šolah bolj prisluhniti uporabnikom in njihovim potrebam.
Ključne besede: Marketing v izobraževanju, uporabniki, promocija šole, zavedanje marketinga, marketinško ačrtovanje
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 1186; Prenosov: 164
.pdf Polno besedilo (585,49 KB)

9.
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV KOZMETIČNIH STORITEV
Maja Majcen, 2010, diplomsko delo

Opis: Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov kozmetičnih storitev. V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter hipoteze, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave. V teoretičnem delu sta predstavljena kozmetična dejavnost skozi marketinški splet 7 x P ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja kozmetičnih storitev ter kakovosti in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov kozmetičnih storitev. Prepoznavnost trga kozmetičnih storitev smo prikazali na konkretnem primeru podjetja. V sklopu marketinškega informacijskega sistema (MIS) je prikazana tržna raziskava z analizo, sledijo odgovori na hipoteze ter zaključek in priporočila.
Ključne besede: - kozmetična storitev - marketinški splet - kakovost kozmetičnih storitev - zadovoljstvo uporabnikov - anketni vprašalnik
Objavljeno: 18.08.2010; Ogledov: 2350; Prenosov: 960
.pdf Polno besedilo (692,30 KB)

10.
IZOBRAŽEVANJE MEDICINSKIH SESTER V SLOVENIJI
Nikolina Bijelić, 2010, diplomsko delo

Opis: Z zaključkom formalne izobrazbe in pričetkom poklicnega življenja naše obdobje izobraževanja še zdaleč ni zaključeno. Učimo se namreč vse življenje in učiti bi se morali tudi na delovnem mestu. Da pa lahko vsak posameznik sledi nenehnim spremembam v svetu, mora svoje osnovno znanje dopolnjevati z izobraževanjem in usposabljanjem. Pomembno je, da se človek tega zaveda in svoje znanje nadgrajuje. Oblik izobraževanja, ki so na voljo medicinskim sestram, je veliko. Zaposleni lahko nadaljujejo študijsko pot (formalna izobrazba), se udeležujejo zunanjih izobraževanj, kot so seminarji, delavnice in tečaji, se interno izobražujejo v ustanovah za točno določene potrebe, obiskujejo sejme ali se samostojno izobražujejo zunaj delovnega časa. Medicinske sestre so poklicno zavezane odgovornemu permanentnemu izobraževanju, kar je nujno za izvajanje varne in optimalne zdravstvene nege. V diplomski nalogi so predstavljena teoretska izhodišča s področja izobraževanja s posebnim poudarkom na izobraževanju in usposabljanju medicinskih sester v Sloveniji. Opravili smo raziskavo v zdravstveni ustanovi x. Namen raziskave je bil ugotoviti, koliko in kdo se vse izobražuje, ugotoviti motive, morebitne probleme in težave v povezavi z izobraževanjem in usposabljanjem v organizaciji. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo prikazali rezultate ankete z ugotovitvijo, da jim izobraževanje ni tuje, vendar nimajo želje po nadgradnji svojega znanja.
Ključne besede: Ključne besede: medicinska sestra, izobraževanje, zdravstvenega nega
Objavljeno: 26.11.2010; Ogledov: 2622; Prenosov: 393
.pdf Polno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici