| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vljučitev lutke v dnevno rutino
Petra Pajnič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vključitev lutke v dnevno rutino je v teoretičnem delu s pomočjo strokovne literature predstavljena dnevna rutina, kurikulum za vrtce, prikriti kurikulum ter elementi dnevne rutine. Pišemo o tem, kaj je lutka in katere vrste lutk poznamo. Raziskali smo, kakšen je vpliv lutke na otrokov razvoj samozavesti, empatije, komunikacije, socialnih veščin, ustvarjalnosti, domišljije ter razlikovanje med resničnostjo in fantazijo. Zanimalo nas je, kako na otroka vpliva igra z lutko. Ob koncu teoretičnega dela smo predstavili še projektno delo. V empiričnem delu smo s pomočjo priprav in evalvacij opisali potek trimesečnega projekta z naslovom Vključitev lutke v dnevno rutino, ki smo ga izvajali z otroki, starimi od dveh do treh let. Ob izvajanju projekta smo ugotovili, da je lutka v vrtcu vzgojitelju res v veliko pomoč, prav tako pa je pri učenju osnovnih pravil v veliko pomoč tudi otroku, saj ob njej laže in predvsem bolj zavzeto ter motivirano osvaja pravila dnevne rutine.
Ključne besede: lutka, dnevna rutina, kurikulum, prikriti kurikulum, igra
Objavljeno: 31.01.2020; Ogledov: 536; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici