| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA STRESA V IZBRANI ORGANIZACIJI
Petra Gams, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Stres je vse večji problem današnjega časa po celem svetu. Stres vsak doživlja drugače, večinoma pa se odraža v čustvenih, telesnih in vedenjskih odzivih. Stresu se ne moremo izogniti, lahko ga le omilimo na različne načine. Stres na delovnem mestu je eden glavnih težav v organizacijah. Stres na delovnem mestu je zelo pogost pojav, zato je pomembno, da organizacije pravi čas in pravilno uporabljajo metode ali programe za preprečevanje in premagovanje stresa. Delavec, ki je pod stresom, je manj produktiven in pogosteje odsoten z dela zaradi bolezni, kar pripelje do stroškov organizacije. Raziskava, ki smo jo opravili med zaposlenimi v izbrani organizaciji, je pokazala, da so zaposleni pri delu preobremenjeni, kar pripelje do simptomov, kot so negotovost, napetost in pozabljivost. Zaposleni poznajo načine premagovanja stresa, vendar jih v večini ne izvajajo. Prav tako, pa so zaposleni v izbrani organizaciji nezadovoljni z organizacijo in njenimi načini premagovanja stresa, ker jih izvaja zelo redko ali nikoli. Menimo, da bi stanje v podjetju lahko izboljšala organizacija sama, če bi se bolj potrudila in s predlaganimi programi za premagovanje stresa, le - tega v organizaciji tudi zmanjšala.
Ključne besede: stres, vrste stresa, stres na delovnem mestu, posledice stresa, premagovanje stresa.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1591; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

2.
ORGANIZACIJSKA KULTURA IN NJEN VPLIV NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Petra Gams, 2014, magistrsko delo

Opis: Organizacijska kultura skupaj s vizijo in poslanstvom, pomembno vpliva na oblikovanje uspešne strategije organizacije. Zaposlene povezuje med seboj, jih spodbuja k boljšemu delu ter jih motivira. Posledica je poslovna uspešnost, ki je cilj vsakega podjetja. Organizacijska kultura vsebinsko predstavlja vrednote in norme podjetja, v sklopu tega pa tudi določa način ravnanja z zaposlenimi. Ravnanje z ljudmi pri delu je vse pomembnejši dejavnik za uspešnost organizacije. Poleg znanja zaposlenih je pomembno tudi njihovo počutje na delovnem mestu, saj lahko le zadovoljni zaposleni dobro in učinkovito delajo. Podjetje se mora zavedati, da ima kultura pomemben vpliv na motivacijo in s tem posledično zadovoljstvo zaposlenih, zato mora svojo kulturo spremljati in jo ustrezno oblikovati. Magistrsko delo je sestavljeno iz štirih delov. V prvem smo opisali namen, cilje magistrskega dela, metode, tezi in omejitve. V drugem delu smo najprej navedli različne definicije organizacijske kulture, njene sestavine in različne tipologije kulture, najbolj pa smo se osredotočili na tipologijo Cameron in Quinn-a, ki smo jo kasneje tudi uporabili v raziskavi. V tretjem delu smo najprej navedli definicije zadovoljstva zaposlenih, nato smo opisali dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo ter predstavili še posledice zadovoljstva in nezadovoljstva zaposlenih. V zadnjem delu pa smo predstavili izsledke raziskave organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju, tako da smo najprej opisali izbrano organizacijo, nato pa smo na podlagi analize podatkov podali ugotovitve.
Ključne besede: organizacijska kultura, zaposleni, zadovoljstvo, motivacija
Objavljeno: 15.10.2014; Ogledov: 969; Prenosov: 418
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici