| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SISTEMATIZACIJA DELOVNIH MEST V OBČINI KOČEVJE
Petra Erjavec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga prikazuje vidik sistemizacije delovnih mest v javni upravi, ki vključuje tudi lokalne skupnosti. V diplomskem delu smo obravnavali primer lokalne skupnosti oziroma občinske uprave v Občini Kočevje. V uvodnem delu predstavljamo nekaj izhodišč za sistemizacijo delovnih mest, predvsem z zornega kota dokaj obsežne in podrobne normativne ureditve. V empiričnem razdelku obravnavamo veljavno ureditev sistemizacije delovnih mest v Občini Kočevje ter opišemo slabosti oziroma pomanjkljivosti te ureditve. Na tej osnovi predlagamo spremembo, ki naj bi prispevala k večji učinkovitosti in racionalnosti opravljanja nalog in dolžnosti občinske uprave.
Ključne besede: Občina, Občinska uprava, Organiziranost, Sistemizacija delovnih mest
Objavljeno: 25.07.2011; Ogledov: 3464; Prenosov: 666
.pdf Celotno besedilo (810,35 KB)

2.
KVALITATIVNI VIDIKI BRALNEGA RAZUMEVANJA V 2. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Petra Erjavec, 2015, magistrsko delo

Opis: Branje je poleg poslušanja, govorjenja in pisanja pomembna komunikacijska dejavnost, ki posamezniku omogoča, da lahko vzpostavi interakcijo z družbo, pridobiva informacije, se izobražuje, sporoča svoje mnenje in želje. Ker smo v današnjem času deležni poplave različnih medijev, raziskave kažejo, da ljudje vse manj časa namenijo branju. Proces učenja branja se začne že zgodaj v otroštvu in od posameznika zahteva veliko vaje. S pomočjo vaje bralec svoje branje avtomatizira, kar mu omogoča, da več energije porabi za višje miselne procese. V šolskem letu 2011/12 so se v slovenskem šolskem sistemu začele uvajati številne spremembe, ki so se dotaknile tudi začetnega opismenjevanja. Ravno zaradi teh sprememb me je zanimalo, kakšno je bralno razumevanje učencev drugega razreda osnovne šole, ki so bili deležni začetnega opismenjevanja po prenovljenem učnem načrtu. Osredotočila sem se predvsem na kvalitativni vidik branja, saj me je zanimalo, kaj od prebranega besedila so si učenci zapomnili. Rezultati, ki so predstavljeni in interpretirani v empiričnem delu magistrske naloge, so pridobljeni na petih mariborskih osnovnih šolah, v razmiku štirih mesecev. Zanimal me je predvsem individualni napredek učencev pri dveh spremenljivkah – vprašanjih nižje ravni in vprašanjih višje ravni. Pridobljene rezultate bralnega razumevanja sem interpretirala tudi glede na spol učencev, predstavila sem tudi rezultate posameznih oddelkov na šolah, ki sem jih vključila v raziskavo. Rezultate, pridobljene v raziskavi, sem primerjala tudi med posameznimi šolami.
Ključne besede: začetno opismenjevanje, branje, bralno razumevanje, višja raven bralnega razumevanja, nižja raven bralnega razumevanja, 2. razred
Objavljeno: 22.12.2015; Ogledov: 1195; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici