| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Art for well-being : insights into early childhood education in Slovenia and Iceland
Petra Štirn Janota, Kristin Dyrfjord, 2025, izvirni znanstveni članek

Opis: In this article, we explore how arts education promotes well-being in preschool education by comparing the views of Slovenian and Icelandic educators and students. In Slovenia, a structured curriculum approach predominates, while in Iceland creativity, learning in nature and finding solutions in an open learning environment are emphasised. Both approaches promote emotional expression, ethical awareness, and sustainable education. We highlight the challenges in teacher training and emphasise the need for training and inclusion of pedagogical practises in the arts in relation to health and well-being, while also demonstrating the importance of the arts experience for the health and well-being of both educators and preschool students.
Ključne besede: cultural and arts education, health, preschool education, well-being, preschool teacher education
Objavljeno v DKUM: 07.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (477,25 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pomen umetnosti v vzgoji in izobraževanju : magistrsko delo
Barbara Mušič, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se osredotočamo na razvoj pedagoške vloge umetnosti v procesu vzgoje in izobraževanja v evropskem prostoru. S kronološkim pregledom najprej opišemo, kako se je vloga umetnosti spreminjala skozi zgodovinska obdobja, od antičnih časov do postmoderne. Pregled vključuje prehod umetnosti od sredstva za moralno in estetsko oblikovanje do sodobnega pogleda, kjer umetnost pridobi večdimenzionalno vlogo – prispeva k razvoju socialnih, čustvenih in intelektualnih kompetenc ter spodbuja osebnostno in moralno refleksijo. Še posebej se osredotočamo na spreminjajočo se pedagoško vlogo umetnosti, glede na prevladujoči vzgojni pristop posameznega obdobja. Poudarek je na sodobnih pristopih, ki integrirajo umetnost v šolski prostor z namenom krepitve empatije, kritičnega mišljenja in kulturne zavesti. V zaključku je podana analiza izhodiščnih raziskovalnih vprašanj, ki ponuja vpogled v pomen umetnosti kot ključnega dejavnika celostnega razvoja posameznika.
Ključne besede: umetnost, vzgoja, izobraževanje, zgodovinski pregled, pedagoški pristop
Objavljeno v DKUM: 10.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici