| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Model tržnega komuniciranja v zdravstvu z uporabo socialnih omrežij
Peter Puhek, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava način komuniciranja v zdravstvu z uporabo socialnih omrežij. Tradicionalne metode iskanja zdravstvenih informacij v strokovni literaturi, s sodelovanjem na zdravniških kongresih in z informacijami, ki jih posredujejo farmacevtska podjetja, so časovno izjemno zamudne in zato neustrezne. V primerjavi s časovno potratnim iskanjem zdravstvenih informacij se v tujini že uporabljajo računalniško podprta zdravstvena socialna omrežja, ki omogočajo aktivno vključevanje in komuniciranje med različnimi profili zdravstvenih udeležencev. Ta način komuniciranja omogoča, da pridejo informacije do posameznika na strukturiran, nadzorovan in najučinkovitejši način. Prav zato so rešitve, ki zmanjšujejo porabljen čas in trud, izjemno pomembne. V raziskavi smo želeli ugotoviti, ali lahko ustrezno razvit in računalniško podprt model komuniciranja v zdravstvu s pomočjo socialnih omrežij, zamenja tradicionalni način. Rezultati raziskave so pokazali, da tako zdravniki kot bolniki še vedno najbolj zaupajo tradicionalnim virom pridobivanja zdravstvenih informacij. Komunikacije v zdravstvu s pomočjo socialnih omrežij pri nas še ni, vendar bi lahko v bližnji prihodnosti postala pomembno dopolnilo k sedanjemu načinu komuniciranja.
Ključne besede: tržno komuniciranje, zdravstvo, udeleženci zdravstvenega sistema, socialna omrežja, komunikacijski sistem, ciljno iskanje, možgansko viharjenje
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 613; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici