1. NEVSILJIVO MERJENJE UPORABNOSTI SPLETNIH APLIKACIJPeter Horvat, 2016, diplomsko delo Opis: Hiter razvoj spletnih aplikacij in storitev zahteva učinkovit pristop k identifikaciji uporabnostnih težav. Odgovor lahko najdemo v nevsiljivem, delno ali popolno avtomatiziranem zajemu uporabnostnih podatkov, medtem ko uporabnik storitev uporablja v svojem naravnem okolju in kontekstu. V delu smo na osnovi temeljnih izhodišč uporabnosti opredelili pojem nevsiljivega merjenja uporabnosti spletnih aplikacij, predstavili osnovni koncept avtomatizacije zajema vedenjskih in stališčnih podatkov ter njihovo analizo skozi performančne metrike in metrike samoporočanja. Koncept nevsiljivega merjenja uporabnosti smo preizkusili na spletni aplikaciji za trženje preko telefona. Implementirali in zajeli smo interakcijo uporabnika pri izvajanju dveh ključnih opravil aplikacije in ugotovili, da lahko z analizo zajetih podatkov dobro ocenimo doseganje zastavljenih performančnih ciljev, ki so hkrati tudi dober posredni pokazatelj potencialnih težav ali priložnosti za izboljšanje uporabnosti storitve. Ključni pogoj za uspešno nevsiljivo merjenje pa je implementacija kredibilnega in zanesljivega zajema podatkov, kar se lahko v praksi izkaže kot težavno opravilo. Ključne besede: uporabnost, informacijski sistemi, nevsiljivo merjenje, avtomatizacija merjenja uporabnosti, spletne aplikacije Objavljeno v DKUM: 15.04.2016; Ogledov: 1737; Prenosov: 91 Celotno besedilo (1,80 MB) |
2. MANAGEMENT V TURIZMU V PREKMURJUPeter Horvat, 2013, diplomsko delo Opis: Prekmurska regija je na repu razvitosti med slovenskimi regijami in išče dodatne možnosti za razvoj turizma. Ugodna geografska lega, bogata naravna in kulturna dediščina ter gostoljubnost domačinov so prednosti, ki jih je potrebno izkoristiti za razvoj turizma.
Cilj raziskave je bil pridobiti informacije, ki vplivajo na organizacijske učinkovitosti in najti dejavnike, ki pospešujejo oziroma zavirajo učinkovitost managementa v turizmu v Prekmurju. Z razvojem turizma se v Prekmurju ustvarjajo priložnosti, katere pozitivno vplivajo na gospodarski in socialni razvoj regije.
Z anketnim vprašalnikom smo preučili in pridobili informacije o vlogi managerskih kadrov v Prekmurju in raziskali pogoje, ki vplivajo na organizacijske učinkovitosti.
Na osnovi rezultatov smo lahko ocenili stanje organizacije in managementa v turizmu v Prekmurju in predstavili predloge za izboljšanje in morebitne nadaljnje možnosti razvoja managementa v turizmu v Prekmurju. Ključne besede: management, kadri, turizem, Prekmurska regija Objavljeno v DKUM: 03.07.2013; Ogledov: 1750; Prenosov: 186 Celotno besedilo (5,07 MB) |
3. |